Jumping-foto's.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Jumping-foto's.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 20:53

Hoi!

Hier de foto's van de jumping van afgelopen weekend.

Dit ben ik op Allez-y (een 5-jarige merrie) op mijn eerste jumping. het was de eersta keer dat ik met haar reed en we werden meteen 3e. Ik was super blij. Want zo simpel is ze nou ook weer niet. Ze wou verschillende keren weigeren. Maar voor de eerste keer, was ik apetrots op haar! En ik vind ze beeldschoon. Volgens mij wat Welch...
Afbeelding

Dit ben ik op Biffio. Een merrietje dat ik heb opgeleerd enkele jaren geleden. (Van zadelmak maken tot op de eerste jumping. ) Nu is ze verkocht, maar ik mocht nog eens met haar rijden! We werden 2e.
Afbeelding

Dit ben ik op Sioux (die witte in het midden) net voor de prijsuitreiking.
Afbeelding

Dit ben ik op Breeze net voor de jumping.
Afbeelding

Dit ben ik op Allez-y (links) en naast me staat m'n vriendin met On-Y-Va (appaloosa). On-Y-Va en Allez-y staan samen in de wei en staan naast elkaar op stal.
Afbeelding

Dit ben ik op Biffio net voor de jumping. (Past nog net, toch?)
Afbeelding

Dit ben ik op Sioux tijdens de prijsuitreiking. We werden 2e. (Middelste, schimmeltje). Niet slecht vond ik voor ons eerste parcours.
Afbeelding

Dit ben ik nogmaals op Breeze net voor de jumping.
Afbeelding

Groetjes!

Ps, commentaar is welkom Schijnheilig

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 21:06

Zo.....rijdt je nou gewoon zo veel paarden of licht het aan mij? Tong uitsteken
Ehm commentaar...........Handen mischien ietsje rechterop.
En zie ik goed dat je met chaps rijdt? Mag dat bij jullie?

mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 21:06

Mooie foto's, geinige pony's en ziet er gewoon leuk uit Haha!

Judith29

Berichten: 306
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:31

Wel jammer dat er geen enkele springfoto bij zit Scheve mond

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:51

Breeze Kwijl:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 19:10

Die Breeze is echt heel gaaf! Volgende keer springfoto's he? Wel goed trouwens dat je een bodyprotector draagt, ik moet er ook een hebben van mijn moeder voor de wedstrijden Schijnheilig

blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 21:19

Ik heb een paar springfoto's. *LOL* Maar m'n vriendin heeft ze getrokken, en ik vind ze niet zo heel erg geslaagd Verward Schijnheilig Als jullie willen zet ik ze er even op,...? Verward Maar veel zullen jullie er niet aan hebben denk ik. Ofwel ga ik net afzetten voor de sprong, ofwel ben ik er nog zo'n paar meter voor,.. Tong uitsteken Moeten jullie zelf weten, als jullie ze willen, vraag het dan maar ff. Cheese!

Volgende keer probeer ik mijn vader mee te brengen,... Die is fotograaf Cheese! Haha!

groetjes

blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 21:22

Zippo schreef:
Volgende keer springfoto's he? Wel goed trouwens dat je een bodyprotector draagt, ik moet er ook een hebben van mijn moeder voor de wedstrijden Schijnheilig


Zo'n bodyprotector is echt heel goed! OK dan! Ik ben al verschillende keren middenin een oxer gevallen, recht met m'n rug op de balken, Clown iedereen kwam aangelopen van 'gaat het? Gaat het?' Verward En ik had geen zeer!!! Tong uitsteken Ik had echt niets gevoeld!! Had ik die toen niet aangehad, dan had ik misschien in het ziekenhuis gelegen hebben, zo lelijk was ik gevallen. Maar dankzij m'n protector Haha! Schijnheilig . OK dan! Clown

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 09:28

goedgoed goed die bodyprotector. ik vind het ook veel leuker om zo te springen voel ikmezelf veiliger ofzo. mooie fotos trouwens.

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 09:58

Jeemig, hoeveel paarden rij je eigenlijk op een springwedstrijd.

Of heb je al je eigen springstal Haha!

Zeer goed hhor die bodyprotector echt goed.

zalina

Berichten: 205
Geregistreerd: 23-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 09:59

Op hoeveel paarden heb je die wedstrijd gereden??

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 12:52

Leuke foto's, en leuke paardjes! Lachen Wat heb jij trouwens een ontzettend mooie bodyprotector! Die wil ik ook! Tong uitsteken *LOL*

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 16:50

die vin ik juis niet mooi dat geruite maar mijn mening Haha!

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 20:30

blancatje"]
[quote="Zippo schreef:
Volgende keer springfoto's he? Wel goed trouwens dat je een bodyprotector draagt, ik moet er ook een hebben van mijn moeder voor de wedstrijden Schijnheilig


Zo'n bodyprotector is echt heel goed! OK dan! Ik ben al verschillende keren middenin een oxer gevallen, recht met m'n rug op de balken, Clown iedereen kwam aangelopen van 'gaat het? Gaat het?' Verward En ik had geen zeer!!! Tong uitsteken Ik had echt niets gevoeld!! Had ik die toen niet aangehad, dan had ik misschien in het ziekenhuis gelegen hebben, zo lelijk was ik gevallen. Maar dankzij m'n protector Haha! Schijnheilig . OK dan! Clown
[/quote]

Jaaa, ik was ook een keer met mijn bovenlijf tussen de sprongen van de oxer gevallen, en mijn onderlijf klapte over de balken heen.. Scheve mond Ik had ook echt pijn, maar ik had nog mazzel, want ik had mijn rug kunnen breken ofzo.. Verward

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 20:36

Zippo schreef:
Jaaa, ik was ook een keer met mijn bovenlijf tussen de sprongen van de oxer gevallen, en mijn onderlijf klapte over de balken heen.. Scheve mond Ik had ook echt pijn, maar ik had nog mazzel, want ik had mijn rug kunnen breken ofzo.. Verward


Hehehe, even heeeel offtopic: Toen viel ze van Winnie af Schijnheilig Haha!

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 20:46

LMsWinnetou"]
[quote="Zippo schreef:
Jaaa, ik was ook een keer met mijn bovenlijf tussen de sprongen van de oxer gevallen, en mijn onderlijf klapte over de balken heen.. Scheve mond Ik had ook echt pijn, maar ik had nog mazzel, want ik had mijn rug kunnen breken ofzo.. Verward


Hehehe, even heeeel offtopic: Toen viel ze van Winnie af Schijnheilig Haha!
[/quote]

Jajaja, fijn dat je dat ook even vermeld.. Boos! Schijnheilig Tong uitsteken

waterkippie2

Berichten: 86
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 01:55

Leuke foto's!
En mooie kleur heeft je pony!

blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 11:54

waterkippie2 schreef:
Leuke foto's!
En mooie kleur heeft je pony!


Welke pony?

PS, het zijn niet mijn pony's hoor. Allez-y is van Gust. (Een al wat oudere meneer) Breeze is van de manege. Biffio heb ik opgeleerd (was eerst van de manege) en is dan verkocht geworden aan m'n vriendin. En Sioux is van een andere vriendin Haha! . (toffe vrienden heb ik!! Schijnheilig )
Clown
OK dan!