Foto's Endurance Holten....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Foto's Endurance Holten....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 21:16

Ook ik heb een paar kiekjes gemaakt... Cheese!
Weinig met Woes maar het gaat om het idee..

Om 8:30 zijn we vertrokken vanuit de manege, de bedoeling was 1.50 uur er over te rijden maar we waren er al na 1.30 uur....
Zeer makkelijke route.... Haha!
De paardjes hebben we om 11.25 laten keuren (Woes had een hartslag van 40, ademhaling van 30) en toen de starttijd aangevraagd...12.04 mochten we vertrekken...
Na ongeveer 5 kilometer ging Garfield van Evelien zo snel dat Woes hem niet echt meer kon bijhouden dus zijn we alleen verder gegaan....
Hij heeft wel een dik uur nog naar Garfield lopen hiniken..
Ondertussen een kilometer of 1,5 voor de P/A 2 fototjes gemaakt...
Afbeelding
Afbeelding
Woes heeft eigenlijk wel heel de rit zo met oortjes gelopen. *LOL*
Bij de P/A had Woes ondanks het rustige stappen er dik 2 KM ervoor een pols van 68....
Maar na 10 minuten stappen daarzo had hij 56...totdat er een wagen met een Haflinger ervoor aankwam...
wil niet weten hoe hoog hij toen was....
Kon ook niet opstappen.. Cool hij was een beetje druk...gelukkig wilde iemand hem wel even vasthouden en weg waren we..
Uiteindelijk bijna in volle galop want die wagen kwam achter ons aan..
Moet wel zeggen hij is nu wagenmak want ik heb er zelfs een tijdje bij gestapt om lekker te praten met die mensen.... Lachen
Woes kreeg wel wat honger, en hij was met een kilometer of 18 een beetje op aan het raken dus mocht hij van mij wat gras eten..
Afbeelding
Weet niet of dat mag maarja er was toch een hele hoop ervan Schijnheilig
Zal nu even de rest laten zien van de foto's...

Het zijn dus natuur foto's....
Je rijdt daar in zo'n gebied helemaal alleen samen met je paard..
Wat een prachtig gevoel is dat, daar kan geen wistpunt tegenop.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In dit gebied voelde ik met echt 1 met Woes en het had nauwelijks wat gescheeld of ik had een Huilen gelaten (ben nu eenmaal een emotioneel mens..)
Kwam mezelf daar echt tegen en ja klinkt gek maar ik heb samen met Woestein mijn/onze grensen verlegd....

Na de finish had Woes een hartslag van 52 en we waren nog op tijd binnen, bij de nakeuring was Woes ook nog redelijk fit (P van 44 en A van 20...)
Ik blijk dus 8.39 over de gehele rit te hebben gedaan (zal wel in KM per uur zijn ) en het maakt mij niet uit dat we er zo lang over gedaan hebben (wel 3uur en een kwartier..) maar het was met 1 woord SUPER!!!!
Snel toen we klaar waren Woes weer Bij Garfield op de trailer gezet...
Afbeelding
Afbeelding
En zo zag de binnen manege eruit toen wij daarna weer binnen kwamen...
Afbeelding
En hier nam Evelien haar prijsje in ontvangst voor haar 2e plaats bij de 27 KM.
Afbeelding

Al met al hebben we een super dag gehad en als Woes goed hersteld mag hij ook mee naar ommen...ik ga zowiezo met Evelien en Garfield mee..

En ja nu zijn we dus een dagje verder...en je wilt niet weten hoe mijn lijfje zich voelt....
Mijn armen, rug, benen en schouders doen pijn en ik voel spieren die in lang niet gevoeld hebt...
Maar ik heb het ontzetten naar mijn zin gehad en er gaan zeker nog vele ritten volgen!!!!

Groetjes Angenita en Woestein...
Afbeelding

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:21

Ik ben nu even heel erg jaloers! Haha!
Ik baal er echt van dat ik niet mee kon, het was daar volgens mij echt prachtig!
Wie weet voor mij de volgende keer beter ik ben blij dat het allemaal goed is gegaan en je hem uit hebt kunnen rijden. Evelien gefeliciteerd!

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:34

Ja ik heb je nog gezien! Ik wist jou nou naam niet meer dus riep ik maar heel hard "Ik weet het dat is Woestein" (omdat jij op de lijst had gezet wie welk nummer had (toch) en jij had 99)
Wij waren de laatste ruiters die je bent tegen gekomen. Toen moesten wij nog een ronde van 22 km maken.
(Wij zijn overgens Tonkie met haar IJsco Vaskur en ik (Annalynn Ganna op Bokt) met Ilonk (Fjord) we reden de 81 km.
Je zat wel echt te genieten zag ik. Leuk joh, pas maar op het is verslavend!

Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 21:42

Gelukkig herkenden jullie me want ik was even "van de wereld...."
Wat ik nog wel weet dat ik dus die van jullie een heel erg leuk stel vond....
En hebben jullie geen spierpijn????
Ik hoor daar trouwens niemand over.....
Ik voel me echt.....ehhh..niet geweldig....
Maar ik weet zeker dat het verslavend is.....

Roos de volgende keer is zowiezo voor Evelien 28 september in Ommen misschien kan je voor dan wel een trailer lenen.....
Opgave is voor de 17e.
(als het meezit ga ik daar ook wel heen met Woes..)

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:49

*LOL* Ik heb geen spierpijn, ik reed deze zomer bijna elke week zulke ritten, geweldig.
Maar de omgeving in Holten is zeker 100 x mooier hoor! OK dan!
Die heide zo helemaal uitgestrekt...
Leuke Haflinger heb je trouwens, kan zijn dat ik je gezien heb, ik was namelijk ook aan het zoeken naar iemand anders op een haflinger. Haha! Als ik je vaag aan heb lopen kijken weet je dus nu waarom.

Sting

Berichten: 12858
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:54

Echt leuk dat het zo goed ging!!!!!
Ik wil ook !!!! Haha!:D:D

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 09:07

Leuke foto's joh, die van mij hebben we er gisteravond opgezet! Wij reden een stukkie voor Ganna en Tonkie met haar Ijsco, maar ik me je niet herinneren....
Spierpijn heb ik gelukkig helemaal niet en daar was ik van te voren echt wel bang voor, 81 km is toch best een eind, maar het viel me ontzettend mee!

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 09:48

Ik heb ook helemaal geen spierpijn, hoe dat komt geen idee. In mijn tweede klasse I wedstrijd heb ik wel enorme spierpijn gehad, kwam omdat ik Joey 40 km ging inhouden...

isioma

Berichten: 1052
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: het diepe zuiden van Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 09:49

dat zie ter heerlijk uit, die omgeving

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 10:20

he ik heb jullie gezien! we stonen in de manege met onze paarden (jorientje en ik mat nr 93 en 90) en jorientje vroeg nog aan je of jij van bakt was. We wisten alleen je naam nniet.

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 10:21

he ik heb jullie gezien! we stonden in de manege met onze paarden (jorientje en ik met nr 93 en 90) en jorientje vroeg nog aan je of jij van bokt was. We wisten alleen je naam niet.

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 10:38

Echt goed dat je zoveel verschillende dingen met je paardje doet OK dan!
Hij is ook duidelijk aan het genieten.
Heerlijk he! Cool

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:47

kruisje... doen het niet jammer hoor!

merle

Berichten: 460
Geregistreerd: 16-09-02
Woonplaats: joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 08:18

he angnita nou het gaat wel goed eerst deed de compu het niet en nu zie ik geen foto's Boos!