Zielige fotos van Meike :(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:24

echt geweldig. soms het ben ik zoooo ontzettend trots op bokkend Nederland


Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:25

Esme_27 schreef:
Word net gebeld door de politie. Ze staan voor de deur. Annuh was er ook waarschijnlijk? Hij heeft alles opgeschreven (hoefbevangen e.d) en gaat er NU naartoe en dan gaan zij een veearts bellen zei hij.


>hart maakt sprongetje<
Van zulke berichten word ik heel blij!

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:25

Echt goed dat er nu iemand naar toe gaat!
Nu maar hopen dat de arme ziel gered kan worden!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:26

Ik ben heel benieuwd hoe dit afloopt.. Ik blijf er nog even voor wakker ( ook al ben ik helemaal verrot )

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:26

gijsenkim schreef:
nou preccies, hoeveel kan het nou kosten. Laat het in de top 100 euro zijn alles er op en eraan. Als we dan met een man of 10 zijn is het een 10tje de man...... Haha!


Vele sponsoren maken klein bedragje! Aan dit soort dingen geef ik het met liefde uit.
Ik hoop echt dat het goedkomt met dat beestje. Die foto's waren misselijkmakend.
Laatst bijgewerkt door Missouri op 07-09-03 21:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:26

Hopen dat ze Meike daar wehalen als het echt zo slecht met haar gaat,en zoals ik al schreef kan ze altijd hier op stal om weer op verhaal te komen!
Laatst bijgewerkt door FlairS op 07-09-03 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:27

Ik blijf dit topic volgen, ik hoor graag meer 'blije' berichten

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:27

FlairS schreef:
Hopen dat ze Meike daar wehalen als het echt zo slecht met haar gaat,en zoals ik al schreef kan ze altijd hier op stal om weer op verhaal te komen!


TOPaanbod OK dan! !!!!

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:29

Ik ben zo blij dat Anne haar verzorgt heeft, stel je voor wat er gebeurd had als ze er niet was geweest.. Vreselijk!!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:29

FlairS schreef:
Dan gaan we samen Judith.Samen zijn we sterk OK dan!
Ik snap eigenlijk de reactie van Annuh haar moeder niet.Als ze mijn dochter geweest was zou ik blij zijn geweest als ze zo bezorgd om haar verzorg pony was


Er zijn gewoon mensen die liever niet al dat gedoe hebben.
Kop in het zand, eigen pakkie aan.
En wel begrijpelijk hoor, ik zou het niet kunnen maar kan een ander het niet aanrekenen, ieder zijn eigen keus daarin.

En van de dierenarts kosten, ik zal zelf niet het gehele bedrag kunnen betalen, maar idd een 10tje moet er zeker wel vanaf kunnen.

Maar de verantwoordelijkheid blijft gewoon voor de eigenaar natuurlijk!
Als je dieren houd moet je daar gewoon tijd en geld in investeren, daar kun je gewoon niet onderuit al zijn sommige mensen er toch ietwat te makkelijk in.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:30

Ik zit hier gewoon bijna te janken.Zoveel mensen doen zo veel moeite om hun dier te redden als het ziek is en zo'n vent laat zijn pony gewoon kreperen.Ik hoop dat ze hem flink aanpakken.Annuh kan aantonen dat ze al maanden geleden schreef over de pony die ziek was(veulen verloren enzo!)

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:30

Die politieman was heel aardig. Hij vroeg wat hoefbevangen dan was. Heeft alles genoteerd (gekanteld hoefbeen) toen hoorde ik op de achtergrond iemand zeggen dat ze de verzorgster was (annuh dus) die politieagent vroeg aan mij dat als zij die pony verzorgde waarom ze niks had gedaan. Legde uit dat ze al tijden de eigenaar probeert zover te krijgen dat hij iets doet en dat hij weigert. Hij zei ok dan gaan we nu naar de pony lopen en een veearts bellen. (was wel leuk, politieagent zei "u bent een expert op de gebied? Ik zeg nee, maar weet wel heel goed wat het is. Hij snapte er duidelijk niks van, maar als Annuh erbij is kan zij het verder uitleggen hoop ik. Moest wel liegen en zeggen dat ik de pony zelf gezien had.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:33

Gelukkig dat Annuh er ook bij is.Die kan inderdaad het hele verhaal vertellen.Ik hoop echt dat ze Meike daar weghalen en met haar voeten in een natte box zetten met pijnstillers en bloedverdunners(als ze daar nog door gered kan worden tenminste)

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:33

Esme_27 schreef:
Die politieman was heel aardig. Hij vroeg wat hoefbevangen dan was. Heeft alles genoteerd (gekanteld hoefbeen) toen hoorde ik op de achtergrond iemand zeggen dat ze de verzorgster was (annuh dus) die politieagent vroeg aan mij dat als zij die pony verzorgde waarom ze niks had gedaan. Legde uit dat ze al tijden de eigenaar probeert zover te krijgen dat hij iets doet en dat hij weigert. Hij zei ok dan gaan we nu naar de pony lopen en een veearts bellen. (was wel leuk, politieagent zei "u bent een expert op de gebied? Ik zeg nee, maar weet wel heel goed wat het is. Hij snapte er duidelijk niks van, maar als Annuh erbij is kan zij het verder uitleggen hoop ik. Moest wel liegen en zeggen dat ik de pony zelf gezien had.


JIJ bent GOED BEZIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik blijf dit zeker even volgen!!!

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:33

Esme_27 schreef:
Die politieman was heel aardig. Hij vroeg wat hoefbevangen dan was. Heeft alles genoteerd (gekanteld hoefbeen) toen hoorde ik op de achtergrond iemand zeggen dat ze de verzorgster was (annuh dus) die politieagent vroeg aan mij dat als zij die pony verzorgde waarom ze niks had gedaan. Legde uit dat ze al tijden de eigenaar probeert zover te krijgen dat hij iets doet en dat hij weigert. Hij zei ok dan gaan we nu naar de pony lopen en een veearts bellen. (was wel leuk, politieagent zei "u bent een expert op de gebied? Ik zeg nee, maar weet wel heel goed wat het is. Hij snapte er duidelijk niks van, maar als Annuh erbij is kan zij het verder uitleggen hoop ik. Moest wel liegen en zeggen dat ik de pony zelf gezien had.


Je hebt de pony toch zelf gezien?
Om de foto's kun je niet heen, ik denk dat zelf een leek nog wel kan zien dat dit niet goed is.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:34

jongens het gaat wel goed komen hoor.

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:38

Nu maar hopen dat Anne niet te veel problemen krijgt met haar moeder aangezien die nu ook wel op de hoogte is van het feit dat haar dochter toch stiekem is doorgegaan. Ben zelf moeder en kan me niet voorstellen dat ik zo zou reageren op mijn dochter als die zich zo zou inzetten voor een ander levend wezen, begrijp derhalve deze moeder ZEER ZEKER NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Even aan Anne........meid je hebt het goed gedaan hoor!!

....ongeloof...daardoor sprakeloos....

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:38

hoezo goed komen dan Verward

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:40

Ik zou als moeder supertrots zijn op mijn kind .Misschien als blijkt dat het echt noodzakelijk was dat ze wel bijtrekt Knipoog

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:43

Ik zit hier helemaal opgefokt. Wil weten hoe het afloopt met Meike..

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:43

Ik denk ook dat dit een van de weinige momenten zou zijn dat ik ongehoorzaamheid van mijn Sanne noet zo erg zou vinden. ALhoewel wij nooit in deze situatie zouden belanden.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:44

Je bent niet de enige Esme! Tong uitsteken

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:44

FlairS schreef:
Ik zou als moeder supertrots zijn op mijn kind .Misschien als blijkt dat het echt noodzakelijk was dat ze wel bijtrekt Knipoog


Het is gewoon moeilijk in te schatten voor een leek.
Zit je met een penny-meisje-dochter die elke pony of paard of ander dier zielig vind of is het echt ernstig.
Ik denk dat de meeste mensen hopen op het eerste.

Ik zal ook trots wezen als mijn kind zich voor een hulpeloos dier of mens inzet.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:46

Ik lees dit allemaal nu pas, echt super goed wat jullie hier doen!! Hoop dat het goed komt... snap niet waarom zo iemand een pony heeft! Ik kan hier zo kwaad om worden!
En annuh, laat dit aan je moeder lezen dan snapt ze t wel, wij vinden t goed wat je doet!! OK dan!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:47

Natuurlijk is het moeilijk in te schatten,maar Annuh is volgens mij al een hele tijd met deze pony in de weer(veulen verdwenen en zo)dat ze als moeder toch na moet gaan denken.Ik denk eerder dat het je kop in het zand steken is. Verward


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 bezoekers