rijfoto's sjors,

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

rijfoto's sjors,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 14:31

Nou zit ik, na een worsteling van bijna een jaar, eindelijk weer rechtop, dus kan ik me vertonen op bokt denk ik. Natuurlijk zit ik niet perfect maar dat zit bijna niemand, en ik moet nog zoooveeeeel leren.

Ik was aan t uitstappen en toen dacht ik: oja ik zou nog foto's maken, dus heb ff iemand gestrikt, en toen moest sjors weer aan de gang, en dat wilde die niet. Maar al met al zijn t best leuke plaatjes geworden.

zijn voetjes:
volgende week komt de hoefsmid Haha!
Afbeelding

Even kijken, de fotograaf, maar hier pakt ze het vliegending, want er waren zoveel van die Boos! vliegen.
Afbeelding

Dan toch maar nog even aan de slag, echt waar t is maar voor effe Haha!
Afbeelding

En dan nog een drafje, de galop is nog niet echt voor publiek, moeten we nog ff op oefenen.
Afbeelding

Als toetje een wazige foto van een tekening, ik was er mee bezig, maar dan vind ik iets niet goed en dan houd ik er maar mee op. Vandaar dat de kont er niet opstaat, want die is er nog niet helemaal.
Afbeelding

Ik zal hem wel eens afmaken, net als de rest, Knipoog dat gebeurt dus nooit, en dan ga ik de scanner aan de praat krijgen en dan scan ik hem in. Want nu zie je maar een globaal beeld, en dan is ie nog erger haha.

Dit was t weer, groetjes saskia

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 16:15

leuke foto's en mooie tekening

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 17:07

Leuk paardje, leuke tekening.
Ik teken ook vaak paardjes (zie mijn profiel, daar staat als het goed is ook een fjordje in)

Nathalietjuh
Berichten: 1316
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hardinxveld, Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 17:29

ziet er best goed uit, leuk fjordje
je kan supermooi tekenen!! als ie af is wel effe op bokt zetten he Knipoog