Foto's van VD'en

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-03 22:07

*
Laatst bijgewerkt door Annemieke op 12-03-22 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 22:30

nee, weet je wat het misschien is? ik ben het niet zeker, maar ik plaatste een paar dagen terug een topic op UZ, omdat iemand mijn vriendin enorm verweten had bij een buiging, dat het paard de nek kon breken. dat kan ie dus ook, en zeker in zo'n houding. debo heeft zeker gelijk hier zo fel op te reageren! het is gevaarlijk, ook een poging tot, zéker een poging tot. dus int vervolg hoofdje ernaast. ik vond het ook redelijk confronterend, mijn vriendin's paard buigt niet eens zo diep, en toen schoot de stalhouder al uit zijn slof dat het zijn nek zo kon breken. het ziet er wel leuk, maar voor diegenen die het weten erg gevaarlijk uit. een felle en snelle opmerking is hier op zijn plaats. dit hier is allemaal helemaal positief bedoeld, trouwens Lachen

dat wou ik even zeggen, dit doet niks teniet aan je topic, noch aan je paarden, want die zijn absoluut prachtig!!!! en dat liggen is echt supermooi!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 10:19

annemieke"]
[quote="Marieke_456 schreef:

Misschien is dit wat ik nu zeg wel een beetje stom, want Debo en ik... Nou ja laat maar zitten.
Maar ik zie het zelf ook. Ik heb ook gezegt dat het niet echt in de goede richting zit en Debo ook en je gaat wel tegen Debo in en tegen mij blijf je nog aardig.
Ik neem het voor niemand op, maar Debo heeft in dit opzichte wel een beetje gelijk... Het spijt me... Ach gut Scheve mond

Zoals Liesje_Lover al zei, het gaat om de manier waarop het commentaar gegeven wordt. Jij zegt het op een vriendelijke manier. Knipoog
Debo begint meteen behoorlijk overdreven over dat Gate haar nek zo zou breken + zoals Sjuimpje zegt: "pot verwijt de ketel"
[/quote]


Liesje_Lover en ik gingen gister toevalig tegelijk posten dus had ik eerst haar reactie niet gelezen...
Maar al kijk je naar al die goeie VD-paarden (ik bedoel niet van bokt) maar die allemaal héél diep buigen (dus buigen niet compliment) lijkt het mij sterk dat het paard zijn nek kan breken. Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 10:22

Marieke_456"]
[quote="annemieke"][quote="Marieke_456 schreef:

Misschien is dit wat ik nu zeg wel een beetje stom, want Debo en ik... Nou ja laat maar zitten.
Maar ik zie het zelf ook. Ik heb ook gezegt dat het niet echt in de goede richting zit en Debo ook en je gaat wel tegen Debo in en tegen mij blijf je nog aardig.
Ik neem het voor niemand op, maar Debo heeft in dit opzichte wel een beetje gelijk... Het spijt me... Ach gut Scheve mond

Zoals Liesje_Lover al zei, het gaat om de manier waarop het commentaar gegeven wordt. Jij zegt het op een vriendelijke manier. Knipoog
Debo begint meteen behoorlijk overdreven over dat Gate haar nek zo zou breken + zoals Sjuimpje zegt: "pot verwijt de ketel"
[/quote]


Liesje_Lover en ik gingen gister toevalig tegelijk posten dus had ik eerst haar reactie niet gelezen...
Maar al kijk je naar al die goeie VD-paarden (ik bedoel niet van bokt) maar die allemaal héél diep buigen (dus buigen niet compliment) lijkt het mij sterk dat het paard zijn nek kan breken. Verward
[/quote]

met een GOEDE buiging breekt een paard zijn nek niet met een GOED compliment ook niet... maar met zoeen stund.. ( waar al 100000x zulk soort foro's hier op bokt van zijn geplaatst en ook 100000x mensen daar op gereageerd hebben dat het niet goed is ) heb je de kans dat ze doorzakken en ind hun hoofd klem zetten onder hun borst evenwicht verliezen en KRAK paardje dood... Maar okey ik zeg al je moet doen wat je niet laten kan... Sucses!

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 11:52

aaah ! wat leif die foto's saampjes *LOL*

leuke foto's van de shet Haha!:D:D
leuk beestje

lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 17:24

Debo schreef:
met een GOEDE buiging breekt een paard zijn nek niet met een GOED compliment ook niet... maar met zoeen stund.. ( waar al 100000x zulk soort foro's hier op bokt van zijn geplaatst en ook 100000x mensen daar op gereageerd hebben dat het niet goed is ) heb je de kans dat ze doorzakken en ind hun hoofd klem zetten onder hun borst evenwicht verliezen en KRAK paardje dood... Maar okey ik zeg al je moet doen wat je niet laten kan... Sucses!


Ach, jij doet toch ook vooral wat je niet laten kan? Een jaarling een pirouette leren bijvoorbeeld.
Idd een mooi voorbeeld van 'de pot verwijt de ketel..'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 17:33

lis"]
[quote="Debo schreef:
met een GOEDE buiging breekt een paard zijn nek niet met een GOED compliment ook niet... maar met zoeen stund.. ( waar al 100000x zulk soort foro's hier op bokt van zijn geplaatst en ook 100000x mensen daar op gereageerd hebben dat het niet goed is ) heb je de kans dat ze doorzakken en ind hun hoofd klem zetten onder hun borst evenwicht verliezen en KRAK paardje dood... Maar okey ik zeg al je moet doen wat je niet laten kan... Sucses!


Ach, jij doet toch ook vooral wat je niet laten kan? Een jaarling een pirouette leren bijvoorbeeld.
Idd een mooi voorbeeld van 'de pot verwijt de ketel..'
[/quote]

whaha denk je nou echt dat mijn jaarling een piroetje om zijn achterbeentje draaid??? Onder piroette versta ik een rondje lopen... gewoon zo ruim als ie t zelf wil nemen... daar breekt ie nix mee hoor... dat is een hele normale beweging voor een paard

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 18:15

Jongens laten we het nou even ontopic houden, over die buiging is alles al gezegd wat er gezegd kon worden: het wordt niet op de juiste manier uitgevoerd, degene DIE het uitvoerd is zich daar van bewust en weet hoe het wel moet. Einde discussie.

Gentle_Giant

Berichten: 2058
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 18:27

klaar uit.....!!!!
Rex heeft trouwens ook goed gelegen dankzij MIEK!!!! thanx volgende x een compliment oefenen?..... Schijnheilig

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 19:02

DinkeyGirl schreef:
Jongens laten we het nou even ontopic houden, over die buiging is alles al gezegd wat er gezegd kon worden: het wordt niet op de juiste manier uitgevoerd, degene DIE het uitvoerd is zich daar van bewust en weet hoe het wel moet. Einde discussie.


Dat wilde ik net zeggen...dat hij z'n nek breekt en dat het niet goed is balblabla is jullie mening en dat weten we nou wel! heb je niks aardigs te melden ga dan alsjeblief weg hiero

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 00:03

Whahaha Tips van Debo. Geweldig.
Dat het compliment niet zo hoord, dat weet mieke blijkbaar ook wel. Ik heb niet al je reacties gelezen. Maar weet je Debo, ik denk dat jij beter commentaar op je zelf kan gaan leveren dan op andere, want denk jij dat het goed is om lessen te geven met een jaarling shetje van een UUR met vrijheidsdressuur? Dan moet dat shetje toevallig ook wel het een en ander kunnen, want anders kunnen er geen lessen mee gegeven worden. En dan kom jij in iemand anders topic vertellen hoe fout die voor zijn pony is? Whaha let eerst eens op jezelf Ach gut
Je reageerd trouwens leuk op andere mensen die ook vrijheidsdressuur doen. Helaas kunnen we het niet zo goed als jou, daar zullen we allemaal mee moeten leren leven

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 13:38

joyce alsjeblieft, we hadden net de discussie gesloten... kan dat niet via pb? ik ben ervan overtuigd dat haar reacties positief bedoeld zijn (anders zette ze wel iets van doe dat nog wat dieper, ja zooo dan breekt ie z'n nek, prima).
dusseh als we nu terug gewoon kunnen hebben over het feit dat ze het zo goed doen en zo mooi zijn...

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 13:43

Mooie foto's! Hoe leer je hem dat allemaal Verward knap hoor!