Foto's van VD'en

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 20:54

annemieke schreef:
"Gate liggen"
[img]
http://home.kabelfoon.nl/~fiori/Annemie ... .jpg[/img]

Poging tot compliment Tong uitsteken
Afbeelding


Sorry, maar ik kan het niet laten om even te reageren Tong uitsteken

Bij foto 1 gate liggen: Kwijl Prachtige foto! Dat alleen op stemcomando Pling
En bij de 2e foto: Het compliment word niet goed gedaan. Bij het compliment hoort het hoofd niet tussen de benen, maar gewoon recht op, op de borst. Dit is een soort complimentende buiging.
Maar goed, ik heb alweer teveel gezegt Haha!

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 21:08

Ja, ze zei namelijk poging tot, en die poging is dus blijkbaar niet helemaal goed gegaan... Lachen dat had ze waarschijnlijk zelf al door, anders was het wel een geslaagde poging geweest... Tong uitsteken

Stoere foto's! Suevo is echt een geweldig lekkerding!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 21:34

DinkeyGirl"]
[quote="Debo schreef:
het compilment en de buiging zijn 2 aparte oefeningen... zo breekt een paard wel zijn nek natuurlijk asl je er een combinatie vamn maakt....

maar okey

leuke foto's verder


Als je een BEETJE leest zie je dat er staat: POGING TOT compliment. Niet iedereen kan alles meteen zo perfect als jij Lips are sealed
[/quote]

als je niet weet hoe het moet moet je ook geen POGINGEN TOT doen.. eerst kijken hoe het wel moet en dan POGING TOT doen....

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 21:39

Debo,
ik ken ook iemand die een poging tot het Vd-en op showstang deed,
achteraf bleek die persoon ook niet te weten hoe die stang hoort te zitten en hoe die inwerkt.
Zo kan ik nog wel wat voorbeelden noemen, beetje 'Pot verwijt de ketel'.

Ik vind met name het liggen fantastisch! Vaak zie je dat mensen met name bij shets toch een pootje lichten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 21:41

Sjuimpje schreef:
Debo,
ik ken ook iemand die een poging tot het Vd-en op showstang deed,
achteraf bleek die persoon ook niet te weten hoe die stang hoort te zitten en hoe die inwerkt.
Zo kan ik nog wel wat voorbeelden noemen, beetje 'Pot verwijt de ketel'.

Ik vind met name het liggen fantastisch! Vaak zie je dat mensen met name bij shets toch een pootje lichten.


owja vergeten ik mag geen comentaar geven ik ben zo slecht voor mijn paarden Schijnheilig Ik doe geen pongingen als ik niet weet hoe het moet ik doe alleen pongingen tot als ik zeker weet waar ik mee bezig ben..

maar okey ik al snummer 1 dierenbeul zal mijn mond houden... Schijnheilig ze merkt het vanzelf als het beesje zijn nek breekt

Smookey

Berichten: 1332
Geregistreerd: 11-04-03
Woonplaats: Bunde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 23:11

Jeetje wat zijn jullie lekker gezellig, als je nou niks leuks te melden hebt zeg dan niks.
Iedereen moet bij het begin af aan beginnen en niks lukt in 1 keer en zijn nek breken?? Overdrijven is ook vak.
Sorry hoor, maar ik vind het er harstikke goed uit zien en het was een kei leuke dag en iemand hier zit het dan ff te verzieken!!! Gaaaap
Annemieke vooral doorgaan, zo slecht zal je het niet doen, want een pony gaat niet zomaar voor je liggen, maar jij hebt het voor elkaar gekregen dus de rest zal ook wel lukken. OK dan!

En trouwens Gate is niet van porselein hoor!!!

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 00:07

Debo schreef:
als je niet weet hoe het moet moet je ook geen POGINGEN TOT doen.. eerst kijken hoe het wel moet en dan POGING TOT doen....


Je kan toch weten hoe het moet maar als de pony niet helemaal meewerkt kan het nog steeds foutgaan hoor. Dat heeft niets met de onkunde van degene die de pony traint, te maken. Als ik bv wil gaan wijken op een paard wat wijken niet snapt, kan ik nog zo hoog rijden maar dan kan het wijken nog altijd niet lukken!

Maarreh laten we het verder even gezellig houden

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 00:09

vanda's schreef:
Ja, ze zei namelijk poging tot, en die poging is dus blijkbaar niet helemaal goed gegaan... Lachen dat had ze waarschijnlijk zelf al door, anders was het wel een geslaagde poging geweest... Tong uitsteken

Stoere foto's! Suevo is echt een geweldig lekkerding!!


Hihi bedankt! Ik kreeg net een keileuk berichtje van Sharir, die loopt nu stage bij ons op stal, over hoe hij is met uitmesten haha Haha!
Haar woorden: een duiveltje Schijnheilig

En over die poging: ja dat weet Annemieke zelf ook, Gate snapt niet dat ze haar hoofd niet zo diep moet doen, en dat ze haar been moet strekken maar ze gaat ahw koppeltje duikelen. Gewoon beetje meer oefenen en haar houding corrigeren en dat komt vanzelf goed Knipoog

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-03 07:39

Ik weet dat ze haar hoofd te "diep" heeft, vandaar dat er staat poging tot compliment ;)
Ik ben nog bezig om te leren dat ze haar hoofd hoger houdt. Als ik het snoepje aan de zijkant geeft, lukt het me niet dat * op haar knietje gaat leunen, vandaar dat ik het snoepje tussen haar voorbenen geef. Dan leunt ze wel op haar knietje, maar is ze vaak wat gulzig naar het snoepje, waardoor ze haar hoofd tussen haar benen doet.
Maarja zoals ik al zei, ik ben nog bezig om het haar te leren dat ze haar hoofd niet te diep houdt. ;)


En Debo, waar haal jij vandaan dat ik niet weet wat een compliment is :?
Laatst bijgewerkt door Annemieke op 12-03-22 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 09:22

DinkeyGirl"]
[quote="Debo schreef:
als je niet weet hoe het moet moet je ook geen POGINGEN TOT doen.. eerst kijken hoe het wel moet en dan POGING TOT doen....


Je kan toch weten hoe het moet maar als de pony niet helemaal meewerkt kan het nog steeds foutgaan hoor. Dat heeft niets met de onkunde van degene die de pony traint, te maken. Als ik bv wil gaan wijken op een paard wat wijken niet snapt, kan ik nog zo hoog rijden maar dan kan het wijken nog altijd niet lukken!

Maarreh laten we het verder even gezellig houden
[/quote]

Je kan duidelijk zien dat het hier wel haar fout is aangezien ze haar hand onder tussen de beenen doet om zo het snoepje aan te geven. Tuurlijk steekt de pony dan zijn hoofd onder zijn buik.. maar okey ik mocht nix meer zeggen he.. Schijnheilig Vooral zo door gaan! OK dan!

mielotjuhh
Berichten: 11
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 10:39

hoe heb je hem/haar dat geleerd?
vet leuk en knap *LOL* OK dan!

en eh... hoe voeg je zulke leuke plaatjes in je profiel?
ik probeer ut steeds maar ik weet niet hoe je plaatjes invoegt in je profiel!

Gentle_Giant

Berichten: 2058
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 11:58

NOU IK VIND DE FOTO'S HEEEEEEEEEL LEUK EN MIEK WE MOETEN ALLEMAAL BIJ BEGIN BEGINNEN!!!! kIJK MAAR NAAR REX Schijnheilig HAHAHA LEER MIJ DAT OOK NS HOE IK REX LAAT LIGGEN!!!
Ga zo door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sommige zeikers Haha!

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-03 16:16

*
Laatst bijgewerkt door Annemieke op 12-03-22 13:59, in het totaal 2 keer bewerkt

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-03 16:20

mielotjuhh: Hoe ik het aangeleerd heb is een beetje veel werk om te vertellen. Als je bij "uit het zadel" kijkt staat daar hoe je de meeste kunstjes aan kunt leren. Ik zag dat het met je profiel al is gelukt, toch?


Verder iedereen bedankt voor de leuke reacties
Laatst bijgewerkt door Annemieke op 12-03-22 13:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 16:36

annemieke"]
[quote="Debo schreef:

Je kan duidelijk zien dat het hier wel haar fout is aangezien ze haar hand onder tussen de beenen doet om zo het snoepje aan te geven. Tuurlijk steekt de pony dan zijn hoofd onder zijn buik.. maar okey ik mocht nix meer zeggen he.. Schijnheilig Vooral zo door gaan! OK dan!

lees de reactie boven je bericht ook eens Slapen
[/quote]

dat jij niet weet wat een compliment is heb je mij niet horen zeggen maar de foto's beweizen maar dat je t echt niet weet...

Praat jezelf niet zo tegen meisje en neem het gewoon aan dat het fout is... ik ben niet de enige die het tegen je zecht

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 16:49

Erg leuke foto's!!
en wouwwwww die foto van suevo met dinky!! (of is het nou gate Bloos! ? kan het even niet teruglezen vanaf hier Bloos )

van de buiging begrijp ik dat hij met buigen z'n hoofd te diep doet, en dat ze daarom *voor de grap* erbij zet: poging tot compliment? (met een Tong uitsteken erachter)
of heb ik dit nu verkeert begrepen? snap namelijk niet dat daar zo'n probleem van wordt gemaakt Verward

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 17:02

wat een lieverd!
die laatste foto is echt keilief!!!! Haha!

Fjordenmaniak

Berichten: 1337
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 17:07

annemieke"]
[quote="Debo schreef:
Je kan duidelijk zien dat het hier wel haar fout is aangezien ze haar hand onder tussen de beenen doet om zo het snoepje aan te geven. Tuurlijk steekt de pony dan zijn hoofd onder zijn buik.. maar okey ik mocht nix meer zeggen he.. Schijnheilig Vooral zo door gaan! OK dan!

lees de reactie boven je bericht ook eens Slapen
[/quote]
Ik ben het niet vaak met debo eens: maar ze heeft wel gelijk! Ze geeft het zelf verkeerd aan, dus de pony doet het verkeerd.

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 17:09

SharirBobby schreef:
Erg leuke foto's!!
en wouwwwww die foto van suevo met dinky!! (of is het nou gate Bloos! ? kan het even niet teruglezen vanaf hier Bloos )

van de buiging begrijp ik dat hij met buigen z'n hoofd te diep doet, en dat ze daarom *voor de grap* erbij zet: poging tot compliment? (met een Tong uitsteken erachter)
of heb ik dit nu verkeert begrepen? snap namelijk niet dat daar zo'n probleem van wordt gemaakt Verward


Dat zijn Dinkey en Suev ja, klopt! Dat is mijn andere hengst haha ik ga alleen voor volle mannen Haha! Schijnheilig *LOL* Ze vonden elkaar keilief en Dink gaf allemaal kusjes aan Suevo Lovers

Over die buiging: ja ik snap ook niet waarom Debo hier nou WEER een topic moet komen verzieken, en dan zo neerbuigend tegen Miek zeggen: "Praat jezelf niet zo tegen meisje en neem het gewoon aan dat het fout is... ik ben niet de enige die het tegen je zecht." Daar kan ik me gewoon ZO kwaad om maken! Annemieke geeft toch zelf TOE dat ze het nog niet goed kan en dat het een POGING tot is, wat is nou het hele probleem? Ze zeggen in feite gewoon allebei hetzelfde! Ik snap niet dat Debo nog steeds geen ban heeft want ze zit gewoon alles steeds uit te lokken!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 18:32

annemieke"]
[quote="Marieke_456 schreef:
Sorry, maar ik kan het niet laten om even te reageren Tong uitsteken

Bij foto 1 gate liggen: Kwijl Prachtige foto! Dat alleen op stemcomando Pling
En bij de 2e foto: Het compliment word niet goed gedaan. Bij het compliment hoort het hoofd niet tussen de benen, maar gewoon recht op, op de borst. Dit is een soort complimentende buiging.
Maar goed, ik heb alweer teveel gezegt Haha!

Ik weet dat ze haar hoofd te "diep" heeft, vandaar dat er staat poging tot compliment Knipoog
Ik ben nog bezig om te leren dat ze haar hoofd hoger houdt. Als ik het snoepje aan de zijkant geeft, lukt het me niet dat Gate op haar knietje gaat leunen, vandaar dat ik het snoepje tussen haar voorbenen geef. Dan leunt ze wel op haar knietje, maar is ze vaak wat gulzig naar het snoepje, waardoor ze haar hoofd tussen haar benen doet.
Maarja zoals ik al zei, ik ben nog bezig om het haar te leren dat ze haar hoofd niet te diep houdt. Knipoog


En Debo, waar haal jij vandaan dat ik niet weet wat een compliment is Verward
en ik vind het ook behoorlijk overdreven dat Gate haar nek zou breken...
[/quote]

Oke, sorrie Ach gut Dan nog maar veel oefenen Tong uitsteken Haha!

En als ik nog even iets mag zeggen over dat nek breken...
Er zijn mensen die beweren dat als de pony zijn evenwicht niet goed kan bewaren met de buiging dat het dan ook de nek kan breken...

Maar ja, dat weet ik verder ook niet Knipoog

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-03 19:21

Ik snap jouw probleem niet echt :? Ik weet wat een goed compliment is. Ik weet dat het compliment dat * doet niet is zoals het hoort (er staat ook niet voor niets bij dat het een poging tot is) en ik zeg ook nergens dat ik denk is dit een goed compliment is.
Als je nog meer commentaar heb, doe dat dan via pb, ik heb namelijk het idee dat je meer gaat om het topic te verpesten.



Marieke_456: Idd, we moeten nog veel oefenen, maar het gaat vast wel lukken ;)
Laatst bijgewerkt door Annemieke op 12-03-22 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 19:23

ik wil je toppic niet verpesten ik zeg waar het op staat... dat je op mij zo fel reageerd doe je zelf... marieke zecht het ook en daar word niets over gezecht....
Ik geef enkel aan dat het niet goed is en dat je het zelf verkeerd doet en niet je pony.. zie het als een tip en val niet meteen zo aan..

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 19:28

Mooie foto's hoor !
Die van gate zijn echt mooi met het VD!!
Werd het niet gillen met suevo en dinky Toen ze aan elkaar ruikte Verward
Suevo is een mooi dier hoor, Mag je trots op zijn!!!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 19:33

Debo schreef:
ik wil je toppic niet verpesten ik zeg waar het op staat... dat je op mij zo fel reageerd doe je zelf... marieke zecht het ook en daar word niets over gezecht....
Ik geef enkel aan dat het niet goed is en dat je het zelf verkeerd doet en niet je pony.. zie het als een tip en val niet meteen zo aan..


Waarschijnlijk zal er op jou heftiger gereageerd worden omdat je net typt alsof het een reuze fout is blablabla..marieke die zei netjes hoe ze het beter kon doen maar jij reageerd meteen anders...bozer ik denk dat het daaraan ligt...En ik heb al in meerdere topics gezien dat jij vage/rare berichtjes hebt geplaats dus misschien ligt het daar ook al aan, misschien hebben andere die ook gelezen

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 20:44

Debo schreef:
ik wil je toppic niet verpesten ik zeg waar het op staat... dat je op mij zo fel reageerd doe je zelf... marieke zecht het ook en daar word niets over gezecht....
Ik geef enkel aan dat het niet goed is en dat je het zelf verkeerd doet en niet je pony.. zie het als een tip en val niet meteen zo aan..


Misschien is dit wat ik nu zeg wel een beetje stom, want Debo en ik... Nou ja laat maar zitten.
Maar ik zie het zelf ook. Ik heb ook gezegt dat het niet echt in de goede richting zit en Debo ook en je gaat wel tegen Debo in en tegen mij blijf je nog aardig.
Ik neem het voor niemand op, maar Debo heeft in dit opzichte wel een beetje gelijk... Het spijt me... Ach gut Scheve mond