Na een heel hoop ellende met mijn Kansas, en dan bedoel ik echt een heel hoop, gaat het nu weer zoo goed met Kenny dat we zelfs weer een paar dagen in de week rijden.
hier lees je hoe en wat met kansas [IM] Het laten gaan van Kansas *update* nog even niet
Inmiddels heb ik Kansas een jaar, nooit durfen dromen maar o wat een heerlijk gevoel!
Kansas is een bijna 19 jarige ruin van doruto x nabuur.
hij is 1.62 hoog en ik heb 4 B wedstrijden met hem gereden voor hij kreupel werd.
Omdat ik hem in maart zou laten inslapen heb ik mijn startkaart stop gezet, inmiddels kan ik mededelen dat ik hem gisteren weer geactiveerd heb en zaterdag 11 juni mijn eerste wedstrijd weer zal starten met hem! Ik kan niet wachten! (ik heb besloten hem weer te gaan starten omdat ik zaterdag wedstrijd had op eigenterein met mijn andere paard en kansas toch wel zo jaloers was op alle aandacht en hij weer hardstikke fijn loopt)
Verwacht niet te veel van ons rijden nu. Ik ben niet meer bezig met zijn achterhand er bij krijgen oid. ik rijd nu gewoon lekker ontspannen en als het goed gaat rijden we lekker gaat het wat minder krijgt ie een weekje land rust. tot nu toe gaat het erg goed!

1. instappen

2. nog meer stappen, dat doen we veel

3.

4. hier komt zn achterbeen best nog van de grond.

5.

6.

7. doorzitten, dan hang ik altijd naar achter, dit komt voornamelijk door een ijzerepen die van onder tot boven door mijn rug loopt, geen excuus er moet harder aan gewerkt worden.

8. wat heeft ie een plezier!

9.

10.

11.

12.

13.

14. en mn nieuw topper nog even in t mooie setje

15.
bedankt voor het kijken, ik denk zelf dat kansas het erg leuk gaat vinden om weer een B proefje te lopen en weer in de knotten te staan.
wat denken jullie er van?
groetjes!