ARABIEREN: Show Tilburg!!! VERLIEFD!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

ARABIEREN: Show Tilburg!!! VERLIEFD!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-03 20:36

Vandaag met AnneOmie, Vikki, Danifur en Evelien naar de regionale keuring in Tilburg geweest (zie ook verslag vd dag van Vikki). Het was een gave, maar hele warme dag. We zijn als negertjes thuis gekomen!!!

De paarden waren stuk voor stuk geweldig OK dan!, vooral de hengsten waren indrukwekkend. Echt tof om zoveel moois bij elkaar te zien. Ik heb een aantal foto's gemaakt, maar door de felle zon zijn ze niet goed gelukt. Maar goed, Hacedor van Hazzebaz staat er erg mooi op en mijn favoriet van de dag FLAXMANS RABDAN Lovers Vriendjes zijn? ......wat een prachtpaard is dat zeg, zo stoer en toch sierlijk. Ik zag al helemaal een veulie van Yen en hem in mijn dromen rondlopen Haha!

Hier wat indrukken..... Cheese!

Hacedor Party!! Kwijl

Afbeelding

Afbeelding

Wilde hengsten in de voorring.....er werd flink gesteigerd daar!!!
Afbeelding

En dan de kanjer van de dag....Rabdan!!! (sorry...ik bleef bij hem foto's schieten!!) Lovers

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding


Calanddra

Berichten: 14120
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 20:44

gave arabieren zeg!!! Vooral die Rabdan is mooi!! *LOL*:))

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 20:50

Tssssk...waar is Esprit...prachtige schimmelhengst die wel van zilver leek te zijn Kwijl ? En waar is dat bloedmooie jaarlingmerrietje van Kais? En die supermooie jaarlingmerrie van her royal higness princess *en dan nog wat* uit Jordanie? En die mooie bruine die reserve kampioen werd bij de hengsten... dat leek me wel een leuke one day stand voor Escala... Kwijl En dan dat vosmerrietje met een veulen aan de voet... wat een prachtig mooi koppie had die zeg... niks mis met deze heren trouwens, maar veel te weinig foto's hoor... Tong uitsteken Volgende keer zal ik ook de digi meenemen om plaatjes te schieten...Haha! De foto van Hacedor met voorbrenger is erg mooi trouwens... Lovers

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-03 20:52

Ja....ik weet het.....ik heb alleen gefotografeerd bij de hengsten....pas op het eind dus. Knipoog Maar de helft is mislukt door de felle zon Boos!

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:05

Rabdan is echt GAAF...
en die schimmel is *kwijl* ook mooi hoor... jammer dat ze niet zo groot zijn...

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:06

Wat een mooie foto's! En zoooooooooooooooo'n mooie paarden!
Btw, je avatar doet het niet Boos!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48201
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:10

Hacedor is gaaf he... Haha! Hij is ook nog eens super lief... Lovers

Was Perlamon (ook van Samantha) er ook?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:17

Hoe ziet Perlamon er uit? En hoe heette die bruine hengst waar Samantha op reed... waarom heb ik nou geen programmaboekje gekocht zodat ik even kon spieken...

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:42

oliebol dit had ik moeten weten, dan was ik er even langsgegaan denk ik Boos! maar goed, op de manege was het ook gezellig...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48201
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:42

Perlamon is een schimmel, met nog donkere vlekken zeg maar... tenminste... zo herinner me ik hem..... (is alweer 1 - 2 jaar geleden dat ik hem zag... Haha!)

Geen idee hoe die bruine hengst heet....

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:53

Ik heb haar alleeen gezien met die knappe Hacedor en met even knappe mooie bruine hengst... ben dus alleen zijn naam kwijt... Frusty Ze zag er zelf trouwens ook echt heel mooi uit in haar oosters kostuum

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:55

mooie foto's !!! mooie mannen hoor vooral die schimmel vind ik erg mooi maar dat is mijn pers. voorkeur Lachen
groetjes karin

♥♥♥♥♥† 15-08-2016 ~Kenny~ mis je stinkertje ♥♥♥♥♥
♥♥♥~ Kleine Kenny ~♥♥♥

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-03 22:13

Perlamon was er niet en die bruine heette Efrit ofzo. Was een erg mooi beessie ook! *LOL*

Ik snap by the way niks van mijn avatar die er steeds mee ophoudt.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-03 22:21

Trouwens, twee andere paarden die ook een diepe indruk op mij hebben gemaakt zijn de nakomelingen van Karnaval. Die ene merrie heette Plakarna en was echt KWIJL mooi!!! Lovers En een zusje van haar (ben even de naam kwijt), met veulen is kampioen geworden van de merries. Echt superpaardjes en mijn interesse voor de hengst Karnaval is nu ook gewekt *LOL*

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 08:37

leuke pics maandag komen er ook een aantal van mij ben heb nml geen digi ter beschikking gehad Boos! maar heb er een paar mooie paardjes op staan oraisha salam een mooie vosruin met brede bles en het andere paardje van de familie van loon en taluca salam en ik ga vandaag weer met mn swerdy paardje om geld in te zamelen voor brookes hospital for animals dus wie weet zie ik er nog wel iemand van bokt
groetjes fabienne

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Myrna
Berichten: 107
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 08:54

Jezus wat is die rabdan een mooi beest

Patou power folife!! Jolanca ik mis je!! kwou dat je er nog was!!

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 10:28

Ik heb echt weer wat gemist geloof ik Verdrietig
Wat zal rabdan het warm gehad hebben zeg....

Volgende show hoop ik er echt weer bij te kunnen zijn, want wat is er nou mooier dan die prachtige beestjes door de ring te zien zweven, t'levert mij altijd kippevel op Haha! En kan gelijk spieken voor een partner voor mij solletje *LOL*

Sammie drachtig van Solaris!

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 11:55

Het is maar dat ik moest werken...Verdrietig, maar Rabdan heeft een knap koppie. En Hacedor zag er goed uit hoor OK dan! . Heb je ook de uitslagen?

Galactica Wadim X Gemini

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 12:02

Nee de uitslagen heb ik lang niet allemaal opgeschreven. Enige wat ik echt zeker weet is dat er een prachtige schimmelhengst kampioen is geworden, genaamd Esprit. En dat in de merrierubriek een prachtige dochter van Karnaval 1e is geworden en haar zusje werd 3e. Vandaar dat mijn interesse nu ook gewekt is voor Karnaval.

En Rabdan heeft niet alleen een knap koppie hoor......zijn lichaam en HALS!!!! Echt om van te kwijlen. En ook mooie bewegingen. En het allerbelangrijkste....hij leek mij een hele lieve, coole hengst. Ik was bij zijn stal geweest en hij was heel lief en nieuwschierig en in de voorring was hij de rust zelve, terwijl veel andere hengsten stonden te steigeren en klooien.

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 12:39

Volgens mij bleef je gewoon hangen bij Rabdan Haha! Tong uitsteken en daarom de uitslagen niet hebt genoteerd *LOL*
Maar het is zeker een mooie arabier , ook lekkere halsje heeft hij Lachen

Galactica Wadim X Gemini

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 13:01

Kwijl KARAN Lovers
Hyper!
Prachtig paard, hoor *LOL*

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 13:32

Arabieren blijven mooie paarden!!! Vind die schimmel erg mooi!
Misschien dat ik 13 spetember iemand meesleep om naar die keuring te gaan!!
Lijkt me zo leuk om te zien

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 13:33

vikki schreef:
Tssssk...waar is Esprit...prachtige schimmelhengst die wel van zilver leek te zijn Kwijl ? En waar is dat bloedmooie jaarlingmerrietje van Kais? En die supermooie jaarlingmerrie van her royal higness princess *en dan nog wat* uit Jordanie? En die mooie bruine die reserve kampioen werd bij de hengsten... dat leek me wel een leuke one day stand voor Escala... Kwijl En dan dat vosmerrietje met een veulen aan de voet... wat een prachtig mooi koppie had die zeg... niks mis met deze heren trouwens, maar veel te weinig foto's hoor... Tong uitsteken Volgende keer zal ik ook de digi meenemen om plaatjes te schieten...Haha! De foto van Hacedor met voorbrenger is erg mooi trouwens... Lovers


Die bruine die reserve kampioen werd bij de hengsten was Prismen (Menes x Pristina). Hier heb ik al twee nakomelingen van.
Heeft iemand Menzannab Najm gezien ? (die werd eerste in de rubriek van 6-jarige hengsten). Dit is een Prismen zoon uit een merrie van ons (Rimanche). Komisch allemaal. Dan bij de 1 en 2 jarige hengsten (Rivas en Rajesh [Sivmen x Raquin). Dit zijn halfbroers van onze Sivmayall.
Rajesh werd 1e in een rubriek van 9 deelnemers en Rivas werd 2e. MM Sultan (Kubay Khan zoon) werd 1e en tevens kampioen.
Het was een prachtige dag.

╔════════════ ೋღ☃ღೋ ═══════════╗
❤ Kick N Big Chex ❤
╚════════════ ೋღ☃ღೋ ═══════════╝

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 13:36

scooby schreef:
Arabieren blijven mooie paarden!!! Vind die schimmel erg mooi!
Misschien dat ik 13 spetember iemand meesleep om naar die keuring te gaan!!
Lijkt me zo leuk om te zien


Eerst komen er 23 en 24 aug. nog de Nederlandse Kampioenschappen AVS in Bunschoten !!!
Hier showen wij onze jaarlingmerrie A.R. Zayra Sivmena (volle zus van Sivmayall en halfzus van Rajesh en Rivas)

Afbeelding

╔════════════ ೋღ☃ღೋ ═══════════╗
❤ Kick N Big Chex ❤
╚════════════ ೋღ☃ღೋ ═══════════╝

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 13:44

Ow dat lijkt me ook leuk om zien!!
(Waar licht bunschoten?)

Sorry was ff offtopic..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers