Foto's van simone (v Jazz) onder het zadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 21:54

Picasso schreef:

Tip; de donkerblauwe Pikeur Diana (wol), die zitten super en zijn echt hartstikke mooi Kwijl Hij bevalt mij prima, het enige nadeel is dat je hem niet effies in de wasmachine kan gooien.
j



Deze vind ik zo vreselijk mooi!
Afbeelding
Pikeur Diana Exclusief
Getailleerd model rijjas van Pikeur, uitgevoerd met fluwelen kraag welke is voorzien van zilveren biesje. Leverbaar in de kleuren zwart, donkerblauw en antraciet. Gemaakt van 100% scheerwol. Maten 36 t/m 48 en de lengtematen 72 t/m 96.

€ 251,60

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-03 22:14

Hahah ik ben ook bezig om te sparen voor een pikeur diana, kleur donkeblauw. Alleen vind ik de kentucky NOG mooier maar ja die kost dan metteen weer 300 euro en dat doet echt teveel pijn aan mijn studenten portomonaie. Je hebt overigens ook een wasbare versie van de pikeur diana, zag ik in de divoza staan.

Kom maar eens kijken hoor, lijkt me leuk (als je dr maar niet meeneemt! Lachen ) Moet je me maar ff pb'en als je wilt komen. Je kan ook op de clinic van Judith Scholte komen kijken in Amersfoort 13 of 14 sep. a.s Daar rij ik mee. *LOL*

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-03 22:15

Samsam"]
[quote="Picasso schreef:

Tip; de donkerblauwe Pikeur Diana (wol), die zitten super en zijn echt hartstikke mooi Kwijl Hij bevalt mij prima, het enige nadeel is dat je hem niet effies in de wasmachine kan gooien.
j



Deze vind ik zo vreselijk mooi!
Afbeelding
Pikeur Diana Exclusief
Getailleerd model rijjas van Pikeur, uitgevoerd met fluwelen kraag welke is voorzien van zilveren biesje. Leverbaar in de kleuren zwart, donkerblauw en antraciet. Gemaakt van 100% scheerwol. Maten 36 t/m 48 en de lengtematen 72 t/m 96.

€ 251,60
[/quote]

Ja errrrug mooi!!! Maar ik blijf de kentucky de mooiste vinden.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 22:19

Wowie!! Wat een supergaaf paard zeg!! Dat achterbeen op de enalaatste foto! En die eerste vind ik ook erg gaaf! Eigenlijk allemaal wel Knipoog

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-03 22:23

Dank je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 22:24

Saluut; de Kentucky is nog effies een stukje duurder volgens mij; ik vond de Pikeur Diana al een rib uit m'n lijf Verdrietig Haha!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-03 22:25

Picasso schreef:
Saluut; de Kentucky is nog effies een stukje duurder volgens mij; ik vond de Pikeur Diana al een rib uit m'n lijf Verdrietig Haha!


Ja daarom, heb de hoop daarom maar opgegeven Huilen . Ik ga nu voor de pikeur Diana. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 22:33

saluut"]
[quote="Picasso schreef:
Saluut; de Kentucky is nog effies een stukje duurder volgens mij; ik vond de Pikeur Diana al een rib uit m'n lijf Verdrietig Haha!


Ja daarom, heb de hoop daarom maar opgegeven Huilen . Ik ga nu voor de pikeur Diana. Lachen
[/quote]

Good choice!!!
Enne alvast succes op je eerste wedstrijd, wat ga je starten?

Nogmaals; de merrie ziet er echt super uit!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-03 22:35

Gewoon in de B. Rustig aan. Dank je, wel leuk al die complimentjes Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 09:26

Wanneer kunnen we je verwachten Picasso??? Eigenlijk moet ik eerst nog jou kant op een keer.................chronisch tijdgebrek. Maar kom echt een keertje naar Piefje kijken hoor!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 09:48

Ik zou eigenlijk deze zomer een week in training komen bij jou, weet je nog? Haha!

Maar mijn vriendin is opzoek naar een dressuurpaardje (daar had je al een mailtje over gehad) en ik denk dat ik dan wel effies meekom kijken. Ben veel te nieuwsgierig naar al dat leuke "spul" van jullie!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 10:03

Deze vind ik zo vreselijk mooi!
Getailleerd model rijjas van Pikeur, uitgevoerd met fluwelen kraag welke is voorzien van zilveren biesje. Leverbaar in de kleuren zwart, donkerblauw en antraciet. Gemaakt van 100% scheerwol. Maten 36 t/m 48 en de lengtematen 72 t/m 96.

€ 251,60[/quote]

Wat is het verschil dan met een gewone Diana, het zilveren biesje?

Ik heb ook een Pikeur Diana, zit erg mooi.
Als je heel erg smal in je schouders bent, zit een Kentucky nog iets mooier, maar wel duurder.

Saluut, weet niet waar je woont, maar ik ben bij Den Besten in Hierden geweest. Krijg je 10 % korting. Prijs was dacht ik E 223,- - 10% is 200 Euro. Bij Divoza betaal je bijvoorbeeld E 235 scheelt toch!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 09:46

Bedankt voor de tip!!!