De eerste actie-foto's!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Mulan

Berichten: 408
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 17:07

siko schreef:
Ik zal er vanaf nu niet meer mee rijden. Zelf houdt ik niet zo van die poes pas. Maar tips van een ander neem je nou eenmaal sneller aan als je zelf niet beter weet, toch? Bloos!

Dank je voor de WEL vriendelijke reacties en ik zal vooral door gaan met foto's plaatsen...leuke of niet. Ik wordt er zelf alleen maar beter van!

Doegie Lieve bokkertjes!


Je paard krijgt geen onderhals van een slof.
Wél van verkeerd gebruik ervan.
Maar goed, zoals al eerder gezegd, de meningen zijn hierover nogal verdeeld.
Ga gerust ook op je eigen gevoel af. Wanneer jij het niet prettig vindt om mee te rijden, niet doen. En wanneer je er wél mee rijdt: probeer je paard dan MET slof te rijden en niet OP de slof. Dan voorkom je dat het er te geforceerd uitziet (en aanvoelt)
Snap je het verschil? Het is een hulpmiddel om je paard in de goede richting te sturen, om er AF EN TOE bij te pakken.
Hij vervangt natuurlijk niet de 'gewone teugel' en hij dient er niet voor je paard 'in de krul' te trekken of 'de baas te kunnen'. Maar goed, nou begin ik wel erg open deuren in te trappen Knipoog

Goed dat je je niet teveel laat afschrikken door het commentaar dat je over je heen krijgt!

Enne... mooi paardje!


ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 18:06

haaj kim ik reageer nu ook maar even. ik had haar geadviseerd met slof te longeren omdat die nogal vasthoudt aan een kant en zij dara de handigheid er nog niet in heeft om het zelf helemaal op te lossen.
maar helaas voordat ik haar kon helpen stond henk er al bij en toen moest ze dus met dat ding gaan rijden. helaas ik kreeg er geen woord meer tussen anders had ik je gered hoor!

maar verder... hij hefet op de meeste foto's nog goed zijn achterhand erbij, hij zou idd iets meer ontspannen mogen maar hij sluit iig door. en later ging het stukken beter, hing de slof ook losser maar daar heb ik geen foto's van gemakat want toen ging ik zelf rijden.

Love the life that you live, live the life that you love

siko

Berichten: 2426
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-03 22:31

Aaaah Inge, bedankt! Een getuige doet goed in deze zaak! hahaha Haha!
Vandaag weer foto's ZONDER slof, dus weer even kijken...Luukie is er ook bij!!!

Awaiting: baby Spot
[KS-MK] Spot(s) or not

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 16:29

Desiree83 schreef:
Het is overduidelijk dat hier inderdaad de beste stuurlui aan wal staan!


Haha ja dat vind ik wel een goeie!!

Leuk paardje trouwens, hoop binnenkort meer foto's te zien van jou en je paardje!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 17:11

Ik zit met verbazing dit topic te lezen...wat een trieste reacties weer. Laat een ander lekker in z'n waarde!

Leuk paard trouwens.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 18:07

Jura schreef:
Ik zit met verbazing dit topic te lezen...wat een trieste reacties weer. Laat een ander lekker in z'n waarde!

Leuk paard trouwens.


AMEN

helemaal mee eens

siko

Berichten: 2426
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-03 19:15

Ik vind jullie echt zooo ontzettend lief! Gelukkig zijn er ook mensen zoals jullie, die wel een mening vertegenwoordigen maar het ook op een 'subtiele' manier uiten!
Ik vind de positieve reacties bijzonder leuk, vooral omdat ik op deze manier nog meer rij-foto's van Ken en mij met jullie wil delen! Heel erg bedankt! Liefs Kim en Ken

Awaiting: baby Spot
[KS-MK] Spot(s) or not

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 19:24

siko schreef:
Ik vind jullie echt zooo ontzettend lief! Gelukkig zijn er ook mensen zoals jullie, die wel een mening vertegenwoordigen maar het ook op een 'subtiele' manier uiten!
Ik vind de positieve reacties bijzonder leuk, vooral omdat ik op deze manier nog meer rij-foto's van Ken en mij met jullie wil delen! Heel erg bedankt! Liefs Kim en Ken


moet je ook absoluut doen!! het is een heel leuk paardje en ben heel benieuwd naar de vooruitgangen!!

liefs [***]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 92 bezoekers