Hier zijn ze dan Foto's van Montana en rijfoto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
samhorse

Berichten: 1180
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 21:02

ik vind het hele leuke foto's hoor en ik ben het helemaal met fjordahluver eens Knipoog

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 15:10

samhorse schreef:
ik vind het hele leuke foto's hoor en ik ben het helemaal met fjordahluver eens Knipoog


Heey Sam! Bedankt hoor Knipoog

PS: Ik probeer het topic beetje hoog te houden, zodat Elisabeta de reacties nog kan lezen als ze weer op bokt is, want ze komt niet zo super vaak.

neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 16:03

Wat een rot opmerking van koortje!! Het is toch een leuke combi!! En tuurlijk kan je kritiek hebben paardliefhebbend persoon, maar waarom lukt het niet een keer om het niet zo bot te brengen en fatsoenlijk te zeggen!! daar heeft ze dan iets aan!!
fjordahlover ik ben het ook met je eens!!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 13:34

Bedankt Seren en ik ook met jou.
Elisabeta heeft de foto's gewoon geplaatst om te laten zien, wat voor paardje ze verzorgt en ook voor commentaar, maar niet zo. Als één iemand het nou zegt van de neusriem ziet nog goed, of je kan beter niet met sporen rijden, dan is het toch duidelijk en hoeft er geen hele discussie over te komen?

samhorse

Berichten: 1180
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 14:04

ja inderdaad vind ik ook hoor

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:49

*schop*

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 16:13

jammer ik zie alleen kruisjes Boos!

even offtopic:
wat een gezeur!
Het is haar verzorgpony, en niet iedereen hier wordt vannaf zijn 2e jaar op een pony gegooid en niet iedereen hier heeft een pappie en mammie die het hun allemaal even uitleggen!
jammer dat sommige mensen niet snappen! Schijnheilig

Ik heb ook een verzogpony gehad, toen ik 11/12 was, en ik ging er gewoon van uit dat het baasje alles wel goed deed (het baasje was immers "heilig")

lijkt MIJ vrij logisch, maarja, sommigen hier hebben gewoon "een gave" en weten alles vanzelf al oid. Schijnheilig

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 16:28

Idd Biepp!

Maar dat van die kruisjes klopt, Elisabeta heeft ze geupload bij clubs, maar dat werkt dus blijkbaar niet perfect en nu zijn het kruisjes... Sorry hiervoor, ik kan het ook niet veranderen.