bijrijdster op piaffe

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 16:08

Leuk dat er zo nog meer foto's komen! En het gaat al best goed! Ik heb het idee dat het meisje iets te ver naar voren zit en haar handen wat te veel naar beneden drukt. Daardoor ontstaat dan weer te veel spanning. Verder heel leuk hoor!

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 16:36

Handen hoger, dan is het netjes!

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 20:24

tjah heb wel al veel beter gezien voro iemand die maar 3 jaar rijd,
hmmmz houding kan beter , ik weet niet die handne echt niet ontspannen , ze blokeert in zijn mond, hij zet ook niet echt zijn achterhand in.
en als ik me niet vergis rijd ze met plateauzolen of zo onder haar chaps en idd een cap is veel veiliger

mijn mening he ik geef zelf les, en heb zelf fouten gemaakt dus daar geef ik mijn kritiek op

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 21:20

marahorse schreef:
tjah heb wel al veel beter gezien voro iemand die maar 3 jaar rijd,
hmmmz houding kan beter , ik weet niet die handne echt niet ontspannen , ze blokeert in zijn mond, hij zet ook niet echt zijn achterhand in.
en als ik me niet vergis rijd ze met plateauzolen of zo onder haar chaps en idd een cap is veel veiliger

mijn mening he ik geef zelf les, en heb zelf fouten gemaakt dus daar geef ik mijn kritiek op

Ze heeft al 3 jaar niet gereden!
En misschien daarvoor ook al niet zo lang dus ik vindt het er wel goed uitzien en dan nog op een paardje dat nog "niets" kan.

NaDJaaaa
Berichten: 6
Geregistreerd: 30-08-03
Woonplaats: Riddurkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 22:57

Hoiiiiiiii

Ik ben duz et meissie van de fotoowz enne bedankt voor al jullie kritiek & Tipz!!

Ik heb voordat ik gestopt ben 13 jaar paardgereden... Toen ik klein was op de manege achter elkaar aanhobbelend en later verzorgpony's...

Op de manege heb ik een paar wedstrijden gereden en met de verzorgpony's reden we gewoon lekker buiten dus het dressuurgebeuren is helemaal weg bij mij... Gelukkig gaan Wen en ik lekker veel leren... Vrijdag ging het ook wel goed en heb weer veel dingen bijgeleerd waar ik normaal nooit bij stilstond...

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:08

Ziet er netjes uit na zown lange tijd niej gereden te hebben!
En je rijd met lekker lange beugels.

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-03 21:26

helaas heb ik af gelopen vrijdag geen foto's kunnen maken maar ja ze komen er aan hoor

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 00:12

Ik vindt het voor zo'n jong paard en een meisje wat al 3 jaar niet gereden heeft er niet slecht uitzien.

Verbeteren kan natuurlijk altijd, maar daar nemen jullie al les voor dus kan alleen nog maar beter worden toch?

Succes en veel plezier.

haike
Berichten: 13521
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 17:08

Ziet er goed uit hoor!! En lekker blijven dooroefenen, het wordt steeds beter! Succes!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 14:57

hallo Nadja netjes hoor wijfie!!

sinds wanneer ben jij assis manager?? gefeliciteert
je vertelt je zus ook nooit wat he lekker wijf!!!