Longeerfoto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Longeerfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 11:47

Afbeelding
Even poseren na t poetsen

Afbeelding
Lekker stappen

Afbeelding
Drafje, vind ik zelf wel gave foto!

Afbeelding
Nog een drafje

Afbeelding
Beetje diep Bloos

Afbeelding
Drafje lekker met t kopje in de lucht, rechtsom liep die minder fijn dan linksom vandaag

Afbeelding

Afbeelding
En nog steeds niet willen zakken

Afbeelding
Lijkt er al klein beetje meer op

Afbeelding
Beetje wazig en stelling naar buiten

Afbeelding
Beetje vage galopfoto, maar zo zien ze er allemaal uit dus de rest bespaar ik jullie

Afbeelding
Even lekker stappen tussendoor

Afbeelding
Wazige galopfoto de andere kant op

Afbeelding
En lekker op zn Pino's uitstappen

Afbeelding
Dit ga je doen als je eigenlijk mag rollen

Afbeelding
En zo wacht je na het werken op je eten Vork

Commentaar is altijd welkom, dit is pas de 2e keer dat ik hem met elastiek longeerde dus ben daar nog een beetje mee aan t vogelen hoe hij er t beste op loopt.

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 11:55

Leuke foto's die 3de foto is echt mooi Kwijl

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 11:57

Ik longeer zelf altijd met het elastiek veel lager aan de singel vast. Heb dezelfde singel als jij, dus heb daar ook geen ringetje, maar dan doe ik hem er gewoon omheen

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 11:57

Ha Cnor!
Leuke foto's hoor! Alleen die dikke buik moet er echt af hoor! En z'n maantjes knippen Tong uitsteken

PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 12:31

stef schreef:
Ik longeer zelf altijd met het elastiek veel lager aan de singel vast. Heb dezelfde singel als jij, dus heb daar ook geen ringetje, maar dan doe ik hem er gewoon omheen


Ja daar heb ik zelf ook al aan zitten denken, ga dat dan volgende keer maar eens proberen. Ben nog beetje aan t vogelen maar aan zulke ideeen heb ik wel wat, ga het gewoon proberen.

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 12:56

Jammer dat er niet zoveel mooie foto's van de galop zijn gelukt... Maar ja volgende keer beter Haha! Hij doet het echt heel erg goed hoor!!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 17:30

Wat een mooie fjord, de kleur van dat shabrakje past ook precies bij haar!
Leuk hoor!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 17:34

Leuke foto's hoor! Mooie fjord. Toevallig hebben we een tijdje geleden een pony verkocht naar heinekenszand, ik zag dat je daar woonde. Een nu 4 jarige schimmel die is omgedoopt tot Look at me, misschien dat je die kent. Daarnaast zou ik ook eens proberen het elastiek iets lager vast te zetten. Dan kun je gewoon eens kijken hoe je paard daarop reageert. Daarnaast vind ik de beetje diep foto juist een hele mooie foto je ziet dat je paard daar de bovenhalsspier gaat gebruiken en zijn hals dus rond maakt. In de foto daarboven zie je dat je paard een rechte hals heeft en daardoor zijn onderhals spier gebruikt. Dus dat beetje diep is helemaal niet erg hoor ik vind dat juist een goed moment kwa spier gebruik.

PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 18:05

GribaldiFAN schreef:
Leuke foto's hoor! Mooie fjord. Toevallig hebben we een tijdje geleden een pony verkocht naar heinekenszand, ik zag dat je daar woonde. Een nu 4 jarige schimmel die is omgedoopt tot Look at me, misschien dat je die kent. Daarnaast zou ik ook eens proberen het elastiek iets lager vast te zetten. Dan kun je gewoon eens kijken hoe je paard daarop reageert. Daarnaast vind ik de beetje diep foto juist een hele mooie foto je ziet dat je paard daar de bovenhalsspier gaat gebruiken en zijn hals dus rond maakt. In de foto daarboven zie je dat je paard een rechte hals heeft en daardoor zijn onderhals spier gebruikt. Dus dat beetje diep is helemaal niet erg hoor ik vind dat juist een goed moment kwa spier gebruik.


Een 4 jarige schimmel genaamd Look at me zegt me eigenlijk helemaal niks...

Verder heb je over die bovenhalsspier op die beetje te diep foto helemaal gelijk, alleen train ik hem liever nooit echt heel diep want hij heeft van zich zelf al heel erg de neiging om zn kop tussen zn knieen te steken en zomaar rond te gaan hollen en compleet niet meer te werken.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 18:16

wow mooie foto's hoor, echt een goeie camera heb je volgens mij.

Trebho

Berichten: 65
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 21:02

Ik vraag me af wat volgens jouw de voordelen van het elastiek zijn? Ik zie die eigenlijk helemaal niet.

PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 10:17

Trebho schreef:
Ik vraag me af wat volgens jouw de voordelen van het elastiek zijn? Ik zie die eigenlijk helemaal niet.


Pino heeft heel erg de neiging om op alles waar niet echt nog een beetje rek/vering in zit, zich compleet te verzetten. Hij heeft dan zoiets van jij zit vast dan ga ik maar eens lekker terug trekken en ook absoluut niet loslaten. Toen ben ik op aanraden van mn instructrice met elastiek gaan longeren en daar gaat ie niet zo op terug lopen trekken als op de meeste dingen, dat is mijn voordeel van elastiek eigenlijk.