nieuwe dress foto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
milobiya2
Berichten: 267
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 13:47

hey..!
Leuke Foto's..
En Leuke kleur Bandages ging Het springen Goed??
Kus vivienne spreek je morgen wel ff

Samanta
Berichten: 98
Geregistreerd: 07-01-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 14:10

KellyenXena schreef:
Wow, zulke fjorden kom je niet vaak tegen, mijn complimenten OK dan! Echt mooi..
Even een tipje, probeer niet zo naar de hals van je paard te kijken maar recht voorruit..Zo zie je ook waar je heen gaat he Tong uitsteken en probeer je schouders iets naar achteren te doen..Ze lijken een beetje te hangen..
Dit komt op wedstrijden ook zeker een stuk zelfverzekerder over..
En zoals er al is gezegt je handen rechtop houden.

Verder vind ik dat je erg mooi zit. En dat je een erg mooie fjord hebt!

Groetjes! en succes op concours he


Dat heb ik dus ook dat ik naar beneden kijk. Dat is inderdaad een zwak punt. Want dan ga je naar voren zitten. Tenminste ik, ik ben er nou heel erg mee bezig dat ik naar voren kijk, en recht zit. Wat ik ook doe is als ik een overgang wil maken van draf naar stap of nam galop naar stap dan gaan mijn voeten helemaal naar voren alsof ik mee rem met mijn voeten.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 14:13

Jeetje, wat een verbetering! Het ziet er echt heel erg goed uit! Je hebt nu je handen heel netjes! Mijn complimenten, ga zo door!

Cittemee
Berichten: 299
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 14:18

Mooie foto's hoor , je hebt ook hele mooie spullen voor je fjordenkindje! OK dan!

pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 15:06

Hey heb jij ook een goldline hoofdstel? Ik ook! welke maat heb jij? Past ie helemaal goed? Ik heb een full omdat me paardje een cob toch net niet paste maar nu is mijn frontriem dus te groot weet jij misschien waar je die los kunt kopen?
Wel coole fjord! leuk dat rood!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 18:04

Auw...me ogen Haha! Staat echt cool dat rode outfit! Ze loopt ook wel netjes hoor, succes op je wedstrijden!

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 18:58

Wat een knapperd!!
En dat rood staat 'm echt super goed! Ik kijk ook altijd naar beneden *dom* onze instructeur weet dat wel, die gaat dan opeens voor je neus staan, zodat je wel voor je moet kijken Knipoog

savannalover
Berichten: 68
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: weesp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 23:00

hay hay..

hey (pollyfunny), ik heb maat cob alleeen me neusriem moet ik nog even een gaatje bij prikken zit een beetje strak voor de rest zit het goed..!!

he viv ik laat wel ff op je pb een brerichtje achter of op je hotmail... zie je snel ... (K)(K)(K) nancy