Spectaculaire Military!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 10:40

Heel TOF om naar te kijken!!!!
Maar of ik het zelf zou durven.........Het lijkt me wel heel GAAF om te doen

Minne

Berichten: 512
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gent, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 13:57

Telkens ik zulke foto's zie, krijg ik ook weer die kriebel in mijn buik van 'dat wil ik ook'
Eerst maar eens mijn paardje zadelmak maken, en dan kan ik verder dromen...

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 14:25

Lielle schreef:
Tja, ik vind deze foto's nogal meevallen eerlijk gezegd (even afgezien van de val). Eventing (zo heet het tegenwoordig) en SGW is gewoon genieten voor ruiter en paard MITS je goed getraind bent en het verstandig aanpakt Haha! (sprak de expert van één les Knipoog)


daar ben ik het helemaal mee eens!!
alle takken van de sport zijn zielig als je niet goed getraind bent en het niet verstandig aanpakt... in de dressuur gebeuren soms gekkere dingen. ik vind het echt hele mooie fotos!!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 17:31

nathalieke schreef:
die foto met "die teugels Boos! " das de baas van de bloso gaverbeek manege waar ik soms ga rijden

Afbeelding

is dit tom??? welk paard rijdt hij daar dan?
rijdt hij mee in waregem-anzegem of mag dat niet ivm organisatie?
he topicstarter, ga je mee kijken in waregem?? zie mijn onderschrift Haha!

Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 20:45

tof om naar te kijken, ja, spannende sport,... maar vandaag was er ook millitairy in Damme, België, en daar hebben we ook veel gezien! meppen en sporen prikken alom, oververhitte paarden bij 36 graden en wat ons opviel, vooral meisjes beloonden hun paarden als ze een goede sprong maakten, Haha! Maar das nu éénmaal de sport zeker. Was 1 meisje dat afstapte omdat haar paard echt keihard met benen tegen houten hek kwakte. Dat was super! OK dan!

surferken42

Berichten: 253
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Brugge/Oostkamp/Hertsberge (belgië, west-vl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 00:16

Militairy in Damme WAS ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLIG
om weer te zien vandaag !! Maar 1 paard gezien zonder ruiter plots hehe.
Er is wel een paard dat ze uit de sloothindernis hebben moeten halen omdat die erin gesukkeld bleef zitten Boos! maar voor de rest
geen beenbreuken ofzo bij paarden of ruiters voor zover ik vernomen
en gezien heb. Maar voor zover ik zie op de foto's in het begin was de militairy in Damme toch niet zo zwaar gelijk daar, allé nie zo gevaarlijk.

Ciao,
Nicky

ammi

Berichten: 431
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Here, there, everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 16:34

Het valt me op dat veel mensen zeggen:
"Super om naar te kijken, maar zelf zou ik niet durven" Zo dacht ik er eerst ook wel een beetje
over, maar ik was niet bang. ik heb nu een aantal trainingen gehad, en oefencross gelopen, dat raad ik jullie ook aan.
In de B staat het redelijk laag hoor, en het geeft je zo`n super gevoel als je de hindernis eenmaal gesprongen hebt,
en ook je paard geniet.. echt waar *LOL* Probeer het es een keer.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 16:38

Het scheelt dat mijn zusje het met Ameretto zo leuk doet in de cross. Ik ben nu met hem begonnen met springen en ik ben het leuk gaan vinden omdat hij mij vertrouwen geeft. Dus wie weet zie je mij nog wel eens terug op het crossterrein - te paard! *LOL*

BTW de Tripalon in Laren (Gld.) schijnt een cross te zijn met een recreatieve inslag. Ook een leuke opstap voor het echte werk! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 17:11

Karin, doe jij mee met het oefencrosje in Holten, laatste weekeinde van oktober? Leuk joh!

Loeser

Berichten: 2578
Geregistreerd: 09-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 17:24

idd een super topsport!!!!!! Ik zou het heel graag doen!!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 18:53

Sonja schreef:
Karin, doe jij mee met het oefencrosje in Holten, laatste weekeinde van oktober? Leuk joh!


Ik heb nog maar drie springlesjes gehad! Volgend jaar beter, gok ik. Tong uitsteken

Maar misschien kom ik wel even kijken, ik heb de website van jullie stal al gevonden en ik neem aan dat het daar wel op aangekondigd staat?

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 19:29

Afbeelding

Je hebt mij op de foto!!! Haha! Haha!

Uhm: de cross was erg pittig, maar wel te doen. Ik was er foutloos overheen en had maar een reactie na de cross: GAAF!!!! ( en ik d8: wat een rete goed paard heb ik onde rme kont Haha! Haha! )

Maar voor iedereen die het zielig vind: Mijn paard stond de volgende dag fit op stal, kwam bijna al weer over het hek van de wei heen zetten Schijnheilig Dus zo erg zal het niet voor haar zijn geweest

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 01:09

Dit lijkt me echt gaaf om te doen

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 01:16

ik kijk elk jaar zo ongeveer wel bij de militaryin Boekelo! Ik vind het prachtig Ik zou het zelf ook supergraag willen doen, maar dnek niet dat ik er t geschikte paardje voor heb...

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 03:13

Ziet er naar mijn mening toch vrij spectaculair uit. Zou het zelf niet durven....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 11:39

Ik vind het machtig om naar te kijken; zelf zou ik me niet zo snel wagen aan zo'n cross. Ik hou het bij hindernisjes van een meter, dat is me hoog genoeg. Maar dat dit nou zielig zou zijn voor die paarden, ik denk dat het reuze mee valt, ze zijn echt wel goed getraind hoor!

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 16:28

Quote picasso:Maar dat dit nou zielig zou zijn voor die paarden, ik denk dat het reuze mee valt, ze zijn echt wel goed getraind hoor!

Inderdaad,en daar kijken veel mensen nou net overheen en zeggen gelijk aaah wat zielig!