Andrew door de jaren heen... Metamorfose?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 19:15

lovergirl schreef:
toen ik de eerste fotos zag vond ik het geen mooie pony
maar op de laatste paar vind het een mooi beetsje hoor


Ik ook niet hoor!!! Ik viel op zijn eigenwijze hoofd en flinke bos manen en dikke staart.
Als ik hem zo bekijk was het een iele, hoekige pony die helemaal verkeerd gereden was...
Kwa karakter was hij echt erg moeilijk. Vloog alle kanten met je op en liet je alle hoeken van de bak zien.
De eerste twee jaar durfde ik er vaak niet op te stappen voor ik hem gelongeerd had. In het verkeer was hij erg gevaarlijk (niet betrouwbaar.) En hij was erg dominant. Hapte bij het poetsen en als hij het ergens niet mee eens was. Ik weet niet hoe het gekomen is, maar hij is echt heel erg lief geworden. Nog wel wat lomp af en toe en soms wat van die Volbloed-buien, maar dat zijn nu eigenlijk uitzonderingen Knipoog Je kan er nu eigenlijk iedereen wel opzetten, maar als je hem echt aan het werk wil zetten kan hij nog wel flink lastig doen. Zelfs in het verkeer gaat het nu veel beter. Alleen groot verkeer vind hij nog eng. Zelfs in de trailer, dan gaat hij staan springen... (vandaag weer gemerkt, reed in spitsuur met open zeiltje... Arme Andrew Ach gut Zeiknat kwam hij uit de trailer...

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 19:29

Picasso schreef:
You're doing a great job! OK dan!
Hij is echt in zijn voordeel veranderd hoor.
Waar blijft nou die startkaart? Haha!


Net het lelijke jonge eendje, of niet Knipoog
Startkaart vraag ik in januari aan. ben nu met extra priveles bezig waarbij heel veel op mijn houding gelet wordt en het consequent zijn met mijn been hulpen om hem actiever te krijgen van achter zonder dat ik me rot hoef te drijven Schijnheilig Misschien gaat hij dan ook wat meer "sjouwen" Knipoog

Dees

Berichten: 18915
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 22:59

IEMAND heeft een dikke turbokont gekregen in de loop der jaren...Schijnheilig

(en volgens mij ben jij dat niet Joyce Knipoog )

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 23:02

Zo dit is zeker een groot verschil. Natuurlijk is het nog groter omdat hij de ene keer met wintervacht en de andere keer weer in zomervacht staat maar toch!!!! Zoals Picasso al schreef: "YOU'RE DOING A GREAT JOB OK dan! "

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 10:09

jee wat is andrew mooi geworden! je hebt goed werk met hem verricht en goede zorg gegeven!

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 11:10

Hij is echt mooi man superbeestje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 13:35

joyce B"]
[quote="Picasso schreef:
You're doing a great job! OK dan!
Hij is echt in zijn voordeel veranderd hoor.
Waar blijft nou die startkaart? Haha!


Net het lelijke jonge eendje, of niet Knipoog
Startkaart vraag ik in januari aan. ben nu met extra priveles bezig waarbij heel veel op mijn houding gelet wordt en het consequent zijn met mijn been hulpen om hem actiever te krijgen van achter zonder dat ik me rot hoef te drijven Schijnheilig Misschien gaat hij dan ook wat meer "sjouwen" Knipoog
[/quote]

Heb je nog steeds les van Gerard?
Of heb je hem ingewisseld voor Odilia?

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-03 23:05

Ik heb nog steeds les van Gerard hoor!!! En waarschijnlijk ga ik van de winter ook bij hun in de bak priveles nemen, kon op zaterdag en ook gewoon een half uur en dat je dan van te voren losrijdt en daarna uitstapt. Hoefde ook niet vast elke week. (Wel verstandig als van de winter de bak weer slecht of bevroren is, dan kan ik in elk geval 2x per week trainen) Gerard was heel makkelijk daarin (zou hij het rustig hebben Knipoog )
Ik heb Odilia nog steeds niet zien lesgeven. Ben wel benieuwd!
Heb je nog steeds les op woensdag Nina?, want als je een keer op een andere dag rijd, wil ik welgraag een keertje mee (zodra Picasso weer in orde is natuurlijk...) Op welk niveau rijdt zij eigenlijk?

Ik heb les voor mijn houding van een vrouw uit Houtigehage. Zij is daar heel precies in. En doet het ook op een positieve manier. Bij Gerard gaat Andrew voor, en bij die vrouw, ga ik voor Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 13:55

Volgens mij Joyce, is Odilia ZZ-licht of ZZ-zwaar geweest en brengt volgens mij nu nog een aantal paarden in het Z uit. Ik zelf heb al enige tijd geen les gehad vanwege Picasso's blessure, maar ik hoop dat daar snel verandering in kan komen. Het moet trouwens eerst maar weer eens afkoelen! Cool

O btw, Odilia en Gerard hebben een perfecte binnenbak, zo netjes, je weet niet wat je ziet!

Loeser

Berichten: 2578
Geregistreerd: 09-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:14

zo dat ziet er goed uit!!!!!! Goed gedaan.... OK dan!

Noek

Berichten: 156
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:44

goed werk! je mag trots zijn op jezelf! OK dan!
je herkent het paard gewoon niet terug, complimenten!