Open Dag PSM-Stables in Stokkum

Moderators: Murosch, A_nouk, Coby, Agossie

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Buster

Open Dag PSM-Stables in Stokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 11:53

Vorige week was er dus open dag op het luxe paardencomplex van Paulo Sergio Magalhaes en Leonie Erkelens in Stokkum (ergens aan de grens van Duitsland...)

Van 's morgens 11 tot 's middags 5 uur was het een gezellige bedoening daar; veel shows, gratis paardrijden voor de kids, en lekkere drakjes en hapjes. En natuurlijk niet te vergeten de bezichtiging van de prachtige stallen en de mega-prachtige nieuwe binnenbak!!!

Ik had foto's gemaakt van de shows, dus kijk maar ff!

Als eerste was er Tinker-carrousel; 4 Tinkers die leuk achter elkaar, naast elkaar en om elkaar heen hobbelden!

Afbeelding

Afbeelding

Daarna was er een western-demo; reining met heel veel uitleg!

Afbeelding

Toen was 'de buurman' aan de beurt met eerst een gewedig span voor de wagen waarmee hij dressuur reed

Afbeelding

En daarna heeft die beste man even snel z'n karretje en paarden omgewisseld voor de marathon-show! Veel spectakel natuurlijk!

Afbeelding

Afbeelding

En tot slot als klap op de voorpijl kwam Bart Bles springen; hij ging voor een nieuw record. Ook was er een stagaire bij; Thomas, een 14-jarige Belg die behoorlijk talent had!

Afbeelding

Hier is Bart net over de muur

Afbeelding

En hier gaat Thomas over ong. 1.60 m.

Afbeelding

En toen was de batterij van m'n digi op Boos!

Thomas heeft dacht ik 1.70 of 1.80 gesprongen, en Bart ging met z'n paardje van 1.63 m. schofthoogte over een 1.90 m. hoge hindernis!

Het was dus wel een leuke, goed georganiseerde dag!
En nog even om reclame te maken: PSM-Stables in Stokkum kan je echt met alles helpen wat met paarden te maken heeft: buiten een goed handel-adres en pension-stalling, willen ze ook je paard zadelmak maken, privé-les geven, springen en dressuur, en Paulo is ook nog eens hoefsmid en gaat door het hele land!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Aifa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 12:59

zooo die laatste foto is gaaf Kwijl
heeft bart ook nog zonder zadel gesprongen? want voor dat record ging ie toch?

Arivo (Gribaldi x Argentinus) Z1 *D
Golden Golias (Totilas x Discovery) M1 *D

Jurylid B/L :)

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 14:05

nee, heeft ie jammergenoeg niet meer gedaan...
Ik weet niet waarom niet...

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 17:10

Inderdaad een mooie luxe stal. Maar, daar houdt het voor mij ook echt op!
Mijn ervaringen zijn beduidend minder. Ik ga mijn ervaringen hier niet neerzetten, maar als je info wilt PB me maar.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie