tinkerfair fotos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 01:03

zooo die manen van die beesten echt gaaf
stuur mij heel die tinker maar op *LOL*

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 09:06

Katingka schreef:
Haaii!!

Die tinker waar jullie het over hebben is Bon Jovi van Gert, en hij is zeker een tinker hoor, maar eentje van het "luxere type" met wat minder sok.

gr Danielle.

Aha, ik snap het! Maar is die dan ook gewoon goed gekeurd voor het tinkerstamboek? Want dit is toch echt een veel sierlijker beestje en heeft niet de raskenmerken van een tinker (buiten de vlekken) Verward Niet dat ik hem niet mooi vind hoor, ik vroeg me dit gewoon weer af!
Maar in elk geval bedankt voor je antwoord!

Katingka
Berichten: 190
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 09:06

Natasha schreef:
Dat meisje van de eerste foto, is niet alleen tijdens deze Fair iets om van te genieten.
Ze is eerlijk, oprecht , en als dier heb je het getroffen als je bij haar terecht komt!!
Als mens ook hoor Daan, dat heb ik mogen ervaren in de tijd dat ik je nu ken!! Knipoog


Bloos Bloos
wat lief!! Lovers
na al die lieve woorden lopen Kat en ik vandaag weer op een wolkje, haha *LOL* (al is het waarschijnlijk een regenwolkje als ik zo naar buiten kijk Haha!)


gr Danielle.

Katingka
Berichten: 190
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 09:16

Jolande schreef:
Aha, ik snap het! Maar is die dan ook gewoon goed gekeurd voor het tinkerstamboek? Want dit is toch echt een veel sierlijker beestje en heeft niet de raskenmerken van een tinker (buiten de vlekken) Verward Niet dat ik hem niet mooi vind hoor, ik vroeg me dit gewoon weer af!
Maar in elk geval bedankt voor je antwoord!


Bon is idd goedgekeurd voor het stamboek, een tweede premie als ik het goed heb...

gr Danielle