ARABIEREN: Show Tilburg!!! VERLIEFD!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 20:54

vikki schreef:
Dan klopt het bizarre bedrag dus ongetwijfeld toch... en wel triest dat de eigenaresse van Menes niet in de buurt van hem was op de dag van zijn overlijden... maar on the bright side; ze heeft wel het genoegen mogen smaken een van de meest prachtige paarden van zo dichtbij mee te mogen maken... jouw bruine hengst vind ik overigens ook werkelijk prachtig... Lovers


Vikki, welke bruine hengst bedoel je dan ????
Wij zijn in het bezit van een schimmelhengst A.R. Sivmayall (Sivmen zoon) en een vos hengstveulen (v. Mir Khan)

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 21:41

Oeps...vergissinkje... Ik bedoel die mooie bruine jongen die uit een merrie van jullie komt Lachen. Menzannab Najm bedoel ik dus... *zucht* wat een plaatje Lovers

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 22:35

Heeey, Franca....Wat een gave foto`s heb je gemaakt van die gekke schimmelhengst van mij ( Kar Hacedor). Hij staat er knap op!!!!

Afbeelding

Dit is em ook nog in de rubriek Native costume... Cheese!

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 22:52

Okee hier nog een actiefoto van Joske Cheese!


Afbeelding

Hoezo verticaal ?

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-03 23:25

Wauww wat is die Menes een mooie man geweest!!! Jammer dat hij overleden is...ik zou er wel 2500 euro voor over hebben hoor *LOL* Is er niet nog ergens een kwakkie van hem in een koelkast?

Kar Hacedor staat er zeker mooi op! Deze laatste 2 zijn ook erg geslaagd.....na die verticale actie is hij losgebroken.... Knipoog

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:28

Franca schreef:
Kar Hacedor staat er zeker mooi op! Deze laatste 2 zijn ook erg geslaagd.....na die verticale actie is hij losgebroken.... Knipoog


Nee hoor, deze foto is genomen ín de ring en degene die in de voorring was losgebroken was niet Hacedor, anders had ik het wel gehoord Haha!

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:36

Dat was ZEKER Hacedor, ik heb het zelf gezien. Samantha kreeg bijna een hartverzakking !!!!
Iemand van Arabian Fantasie pakte hem snel... wat een actie...!!!
Er had heel wat kunnen gebeuren, getverr. moet je niet aan denken.

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:40

Neem hierbij mn woorden terug, maar de foto is toch echt in de ring zelf Tong uitsteken

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-03 23:41

Ja inderdaad.....ik zag toch ECHT Hacedor daar losgaan id voorring. Er was ook nog een andere hengst die losbrak id voorring *LOL*

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:44

Verdrietig Verdrietig Verdrietig Hoffotograaf van El Zarabia schaamt zich diep Verdrietig Verdrietig Verdrietig

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:54

Nou, dat hoeft nou ook weer niet.
Inderdaad, Prismen kwam bijna los in de voorring.
Zo ook Voronec Kossack, was ook zeer aan het kl*ten in de voorring.
Kwam met zijn benen over het leidsel, kon nog net gegrepen worden.

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 00:05

Sorry Jos, maar het was Hacedor wel die losbrak in de voorring..... Alleen gaat Jan pieppppppp lekker langs de paarden lopen showen op zoek naar wat te eten. Gelukkig was er iemand zo slim om hem rustig te benaderen en te pakken.

Nu weet ik dat hij niet snel iets doet, maar wat doen de anderen???? Het blijven hengsten, hoe braaf en lief ook.... Haha!

Ik was iig weer erg blij dat John hem veilig vasthad. *LOL*

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 00:08

Er liep 1 hengst bij die erg vervelend was.....vlgs mij Voronec Kossack....echt maaien met z'n voorbenen en krijsen....bah...daar houd ik dus niet van.

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 00:15

Franca schreef:
Er liep 1 hengst bij die erg vervelend was.....vlgs mij Voronec Kossack....echt maaien met z'n voorbenen en krijsen....bah...daar houd ik dus niet van.


Hee Franca, hoe is het met Yen op de wei ???
Ga je nog wel oefenen met haar??? 13 sept. komt eerder dan je denkt, ha ha ha, spannend hoor.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 00:59

Yen op de wei......tsja....ze is binnen een week ronder dan ooit geworden. Erg knappe dame nu ze zo rond is en ze heeft het erg naar haar zin. Toevallig gisteren nog een hele mooie actiefoto gemaakt in de wei....ik zal hem morgen wel eens opzoeken. Oefenen voor 13 september......tsja..... Ik heb altijd als excuus dat ik "maar" een amateur ben!!! Maar het draven aan de hand oefen ik wel id wei (gaat goed). Alleen opstellen moet ik nog ff oefenen.... *LOL* Ik ben in elk geval nu al zenuwachtig.

Maar waarschijnlijk brengt een vriendin van mij haar voor, want ik wil het zelf gewoon graag zien. Als je er naast rent zie je niks van haar show en dat wil ik nou net niet missen!

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 21:31

Ja Tilburg was weer fantastisch

Deze jongen is er ook geweest en ben aardig wat plaatjes aan het schieten geweest ongeveer zo'n 140 stuks,en nog vond ik het te weinig Cheese! Cheese! Cheese!

Hieronder de merrie die mij persoonlijk heel erg aansprak
Afbeelding
Afbeelding

Dan 2 foto's die ik persoonlijk ook super vond.
Afbeelding
Afbeelding

Daar hebben we Hacedor van Hazzabaz
Afbeelding
Afbeelding


Als jullie een nummer hebben van een deelnemer waar je de foto nog van wilt zien roep je maar.
mischien heb ik hem en mischien ook niet

Groetjes van Riccardo & Shatia

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 22:01

Bunschoten ligt dicht bij mij Haha! Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken
Leuke foto's maar ik ben niet zoon arabierenfan .. Bloos

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 22:02

Jaaaaa... die merrie op die bovenste foto vind ik ook werkelijk prachtig... *zucht* Beeldschoon paardje gewoon Lovers Je hebt goede smaak riccardo enne... kom maar op met andere foto's als je er nog meer hebt zou ik zeggen! Haha! Ik vond die jaarlingmerrie van Kais en die jaarlingmerrie in bezit van prinses huppeldepup (respectievelijk nummer 1 en 2) ook echt super... heb je daar misschien ook foto's van? En dan was er bij de merries met veulens ook nog een vosmerrie die enorm veel indruk op me heeft gemaakt... maar welke was dat ook al weer... Frusty ze had een prachtig hoofdje... het enige dat ik nog weet is dat het "begin" van haar manen ingevlochten was en de rest los... Franca??? Weet jij het nog?

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 00:49

Bedoelde je deze???? de moeder was een vosmerrie en dit veulen is een klein stukje ingevlochten

Afbeelding

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 00:52

Mooie Arabieren zeg.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 10:14

Ik vind Hacedor mooier. Jammer dat arabieren zo klein zijn .Anders had ik er met mijn dikke kont wel op gepast.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:42

Ooooh...wat een plaatje van een veulen, heel vriendelijk hoofdje ook Lovers maar ik bedoel eigenlijk dus een vosmerrie met veulen aan de voet waar ik helemaal weg van was... Ze was net zo ingevlochtenals dit veulen en ik geloof dat ze een heel kleine kolletje oid had (maar dat wat ik niet zeker) en ze had een vrij donker hoofdje... maar haar uitstraling sprak me ontzettend aan... zo heel nu en dan zie je paard waar je hart een klein sprongetje bij maakt en zij was zo'n paardje Lovers

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 14:27

mooie foto's ... heeft misschien iemand nog een goede foto('s) van taluqa van tim van dielen ???

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 18:38

hej tanja ik heb een foto van taluca staan bij mijn topic over de arabierenshow
is de onderste foto groetjes fabienne

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 01:32

Mooie pics Riccardo *LOL* Dat laatste veulen vind ik niet bijzonder....veel te erg snoekshoofd. Er liepen veeel mooiere tussen, met name het veulen die reserve-kampioen is geworden *LOL*