present losspringen en steigeren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

present losspringen en steigeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-03 20:26

hallo allemaal
gisteren was ik bij de paardjes en heb ik eerst swerd gelongeerd en daarna dacht ik laat ik present eens doen en heb haar maar weer ns een keer vrij laten springen en laten steigeren nou had ze in het laatste niet zoveel zin dus kijkt ze nogal agressief en had ik perse de zweep nodig meestal doe ik het met een korte daar reageerd ze beter op maar vooruit hier komen de foto's


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en de laatste van present tellend (dus geen spaanse pas)
ze kan ook buigen zoals je in een ander topic misschien wel gezien hebt.

groetjes fabske

ben benieuwd wat jullie van mn paardje vinden de precieze hoogte van de hindernis op de foto weet ik niet maar het was ongeveer 1mtr hoog

groetjes fabske

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo


Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 20:34

SURPRISE!!!

Ja fabske dit wilde ik dus zeggen...

Toen ik deze foto zag, kon ik het niet laten..

IK MOEST ER IETS MEE DOEN! Hier het resultaat. Ik heb er super lang over gedaan om uit te vogelen hoe ik die achterhand achter de boom ging brengen, heb ik echt een half uur op gezeten of zo... maar alsjeblieft

Het resultaat!

Afbeelding

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-03 20:36

hej hej dankjewel dat ziet er echt wel mooi uit ben je ook al collages aan het maken overal van Tong uitsteken
kuzzzzzzzzzzzzz

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 20:37

deed ik al langer hoor Tong uitsteken ik ben wel een beetje een fotoshop kind.. dat wist je niet he Knipoog maar ik kan dit ook hoor Tong uitsteken

Heb er ook weer 1 gemaakt voor OEPS is verassing VAN Antoinette moet mijn mond houden...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 21:43

leuke foto's hoor

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 22:50

hey fabienne...mooie foto's ....zoals k vandaag al op msn zei...ik vind het een mooi paardje...ze spring heel leuk *LOL* en dat stijgeren ziet er ook mooi uit


en iongrid MOOIE COLLAGE !!!!

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 23:01

nou ja, een collage kun je het niet echt noemen toch Haha!

maar hoe dan ook, ik blijf het knap vinden dat present zo kan stijgeren Tong uitsteken en lag het nu aan mij of is het echt dat dundee op de een na laatste foto wat minder met haar benen aan het maaien was???

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 23:30

Wauw, wat een leuk paard! en die over de boom, dat heb je mooi gedaan, Shiloh!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 00:52

Hele kleine inieminie opmerking: waar is de onderkant van de achterbenen? Kan je die er nog bijplakken?

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 08:37

hej hej dankjewel
ik zelf vind dr uiteraard ook een leuk paardje en ze kan goed steigeren jah alleen ingrid het is wel present en niet dundee:P en present maait niet als ik de zweep voor dr benen houdt dan houdt ze ze meer ingetrokken zeg maar. maar vindt het er wel mooi uitzien als ze wel maait ook al weet ik dat het niet veilig is.

het springen doet ze echter nog veel beter vindt ik als je bedenkt dat dit de 7e keer was dat ze over een hindernis ging en de 4e keer los.

groetjes fabske en mensen bedankt voor de complimenten.

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 09:24

hey hey OEPS *schaam*schaam*schaam*schaam* gister in de buitenrit met shalan liep ik ook de hele tijd te roepen. RUSTIG DUNDEE

Maar goed... btw, er zit verder geen been meer achter die boom Verward echt waar. Ik heb het namelijk een photoschop gedaan. Toen heb ik die boom geplakt, daaroverheen heb ik present op de juiste plek geplaatst, daaroverheen opnieuw die boom, en toen ben ik met een gummetje op de plekken van waar present zat de bovenste foto weg gaan halen waardoor je present dus ziet verschijnen maar zijn achterhand wel achter de boom is, Ik dacht ook er nog wat achter de boom tevoorschijn moest komen, en heb dat ook erg goed gecontroleerd, maar goed waar geen achterbeen is, kun je hem ook niet laten verschijnen Tong uitsteken dus zijn hele achterbeen zit achter de boom

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 09:46

Heerlijke appaloosa (toch? Verward )
Kan wel super springen!
Die steigerfoto's zijn echt Kwijl !
Shiloh, die met die boom is ook geweldig hoor!

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 09:47

hej hej ja ze is een appaloosa jah Tong uitsteken en kan zeker goed springen ben er helemaal trots op gewoon Lachen
thnx voor de complimenten

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 07:16

Gave foto's hoor, echt super paardje
Vooral die steigerfoto's zijn moooi.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 07:18

hej hej dankjewel summertje ik denk zal even terug reageren op jou Lachen jah vind het ook idd een mooi superpaardje maar ja wat wil je het is mn eigen paardje Lachen

groetjes kusjes fabske

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 08:22

Lijkt het nou alsof hij zo ver van de hindernis afzet of doet hij dat altijd? Wow...

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 08:34

uhmz tja ze zet altijd erg ver van de hindernis af als ze vrijspringt en als je erop zit dan doet ze het wel minder als het goed is gaat er vandaag een vriendin van mij mee naar de paardjes en willen we foto's gaan maken tenminste dat wil ik doen weet niet of zij dat wil van present springen onder het zadel en nog meer foto's van de vrijheidsdressuur van de buiging en als ik iets kan vinden van op het blok Tong uitsteken
waarom ze van zover afzet weet ik niet maar ze haalt hem dan altijd en soms springt ze dichterbij af en dan haalt ze het niet :s vind het wel schitterend om te zien hoeveel kracht er door dat lichaam gaat als ze springt.

wat vinden jullie btw is ze nog te dik of kan het zo wel? ze was eerst nog dikker terwijl ze bijna niks te eten krijgt maar ja ze vreet dr eigen helemaal rond op de wei maar ze maakt helaas ook snel kans op maandag ziekte waardoor ze niet zo heel veel op de grazige weide loopt en meer op de kale weide ze wordt 4 keer per week gereden en 2 keer per week gelongeerd dus aan de beweging kan het dan ook niet liggen dacht ik zo???

nou ja misschien zie ik ze vliegen en is ze helemaal niet overdreven dik?
groetjes fabske

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-03 18:35

hallo allemaal ben ik weer een keer de foto's van het springen onder de man duren nog wat langer want ik heb nog geen foto's kunnen maken maandag ging het niet door doordat het zo warm was en een vriendin van mij ook al een andere afspraak had gemaakt en ik heb dinsdag avond wel gereden en daar zijn ook foto's van gemaakt maar niet zo heel erg veel gewoon maar een paar en die heb ik nog niet ontwikkeld dat komt pas na mn zomervakantie

groetjes fabienne

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-03 18:35

ze is btw nu nog iets dunner als op de foto's maar niet te dun gewoon mooi dun

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

krisje
Berichten: 54
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 18:44

heyhey fabs Haha!

sorry dat ik zo laat reageer :S maar ik vind dat pres super kan springen en stijgeren en telle enz. Kep het zelf in reallife gezien he...ofjah zie het eigelijk zo vaak in reallife Lachen tis eg een suer beesje Haha!

xxx kristel

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 18:58

leuke foto's joh..
zal ik ook eens gaan doen los laten springen..

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers