CK Gorredijk (16 foto's :D)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 17:47

Het verbaast me dat deze Haf "maar" een tweede premie krijgt....
Mooi dier om te zien, en ook in een mooie conditie.


alpenquarter
Berichten: 191
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Wijnjewoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 22:36

Van Harte Gefeliciteerd met jullie prijzen en premies. Ennuh degene die deze foto's heeft gemaakt kan hier wel goud mee verdienen Cheese! !!
Goeie duidelijke foto's, vooral die close-up van Woestijn! Daar kan menigeen een voorbeeld aan nemen!
En wat die tweede premie van Woestijn betreft; je mag hier heel blij mee zijn want ze hadden de lat een stuk hoger gelegd dan vorig jaar! Het is nu zo dat als je een eerste premie-paard heb, je dan ook bijna een super-haf heb(in de ogen van deze jury dan) Verward .
Het blijft dan ook een jury sport. Vorig jaar op de Fokdag in Zevenhuizen jureerde meneer van Erp, deze keurt ook de Haflinger hengsten van 3 jaar en ouder in Den Bosch. Om bestuurlijke redenen mog deze man nu niet hier jureren (hij kwam hier al zo'n 10 jaar hoorde ik). Deze man kon echt goeie gebruikspaarden eruit halen!
Enfin toen gaf hij m'n hengst een 1a premie Haha! ! Een jaar later vind de driekoppige jury in Gorredijk hem te wit Boos! !!! Hij heeft nog steeds dezelfde bles en dezelfde witte benen Verward !?Deze mensen vonden hem gewoon niet mooi. Hij liep echt goed, maar ja, dan kan je trainen dat je een ons weegt maar hij word er echt niet minder wit van . Maar wat ik met dit verhaal wil zeggen: als je volgend jaar een andere jury treft krijg je misschien wel je eerste premie, of probeer het anders bij de Fokdag in zzZXevenhuizen ook heel gezellig! Tong uitsteken

bibla
Berichten: 64
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 10:11

Zo0o Woowie!
Wat Een Gaaf Beesie!

Geef Um Maar Een knuffel van meh

doeidoei
kus

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 11:20

Hebben jullie het over donja imladris..... De oma van donni heet ook donja Lachen
Verder leuke foto's!!!

How does the bit taste like? Than the horse wispher: Like pain...

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 12:41

gefeliciteerd hoor!! hele mooie foto's!

Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 22:08

Nee het gaat over Mandonna met als roepnaam Donja, de Haflinger van Judibo.....
En het zijn inderdaad goede foto's geworden..
En Alpenquarter (leuk dat je hier ook ben!!!!) , ik heb je ook daar gesproken en toen had je het over te licht....zouden ze misschien niet de kleur maar zijn bouw bedoelt kunnen hebben???
Maarja je weet maar nooit met die jury's....
De 1 wil dit en de ander dat, om er gek van te worden....
Vorig jaar ben ik ook naar Zevenhuizn geweest en dat viel mij tegen, het bestgaand was ook rommelig enzo en na 1 dag rommelig hier in Gorredijk (want dat was het, de man van een vriendin van mij die zei dat de pauze nog altijd om een uur of 1 was terwijl dat nu om 3 uur was....) neem ik lekker een jaartje keuringsrust....en Woes ook!!
En dan gaan we er weer voor, hoop dan weer met bestgaand net zo goed te gaan en als het mee zit dan doet Jubido ook mee (moet gewoon van mij want dat kunnen ze best...) en misschien doe jij dan ook mee met je hengst!!!
En mocht je hem naar de hengstenkeuring willen doen misschien een idee om dat te doen in het jaar wanneer hij 4 wordt, dat doen de fokkers van Woes ook met hun 2 jarige hengst.
Dan zijn ze al wat gespierder enz.
In iedergeval veel suc6 de komende tijd en weet niet of het zou lukken maar foto's zijn altijd welkom!!!!
(weet niet waar je ongeveer woon (ik vlakbij Heereveen) maar ik hoop volgende maand mijn rijbewijs te halen en als het in de buurt is wil ik best wel een keertje langs komen met mijn digi!!!!)
Groetjes en tot snel,

Angenita

Mariekje

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 22:17

Prachtig!!!

Wat een supermanen, wat een superpony, wow...

Proficiat he? Knipoog


Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 22:25

Woestein schreef:
Nee het gaat over Mandonna met als roepnaam Donja, de Haflinger van Judibo.....
En het zijn inderdaad goede foto's geworden..
En Alpenquarter (leuk dat je hier ook ben!!!!) , ik heb je ook daar
Vorig jaar ben ik ook naar Zevenhuizn geweest en dat viel mij tegen, het bestgaand was ook rommelig enzo en na 1 dag rommelig hier in Gorredijk (want dat was het, de man van een vriendin van mij die zei dat de pauze nog altijd om een uur of 1 was terwijl dat nu om 3 uur was....) neem ik lekker een jaartje keuringsrust....en Woes ook!!
En dan gaan we er weer voor, hoop dan weer met bestgaand net zo goed te gaan en als het mee zit dan doet Jubido ook mee (moet gewoon van mij want dat kunnen ze best...) en misschien doe jij dan ook mee met je hengst!!!
Groetjes en tot snel,

Angenita


Het was idd rommelig, ik hoop dat het volgend jaar beter is georganiseerd.
We gaan (samen met een paar andere westernruiters) proberen te bedingen om ook met western outfit mee te doen. Anders moet ik er een engels zadel opgooien, ook niet een ramp, maar we doen liever natuurlijk wat we normaal ook doen...

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 22:49

mooie foto's zeg... en wat is woestijn toch een prachtige haf zeg Kwijl:~:~ gefeliciteerd mee je 6e plaats

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 46 bezoekers

cron