Ooooooh, wanneer leren wij het nou?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimpjeuh
Berichten: 383
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Holsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 14:18

de eerste foto is zeer goed maar je paard zou ook in draf ontspannen moeten lopen en daarom geef ik anjatjeuh helemaal gelijk een insructeur zou wonderen verrichten!!!!! kuzzzzzzzzzzzzzzz kim

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 01:41

Op de 1e foto mag hij veel meer verzamelt, kijk maar eens naar dat achterbeen. Dus opsluiten en overgangen en tempowisseling rijdenne lekker ontspannen met de handen.
Op die 2e lijkt het wel of hij zijn rug eruit druk. ( ik weet niet of ik dit goed zie ???) Heb ik bij Bunny ook nog vrij vaak. Geen idee wat je er aan kan doen eigenlijk.

Verder prive les is echt een aanrader! Heel veel succes ermee!

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 03:47

nou als je dat al slecht vind dan zal ik eens voor de gein foto's maken als ik aan het rijden ben Tong uitsteken
heb namelijk al 6 maanden niet meer gereden
heb wel 9 jaar op een manege gereden maar dat zegt niks hoor
ik vind dit er niet heel slecht uit zien

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-03 14:14

Dank je.... ik probeer vaak wat. Als ie dan op een volte loopt, wil ie wel geven, maar weer te diep en loopt ie bijna tegen het hek omhoog. Deed ie met lessen ook. Als ie dan aan de teugel wil lopen, gaat ie te diep, dat is weer makkelijk voor hem, lekker ontzien. Eigenlijk zou 1 van de 2 al verder moeten zijn.
Ik ga strakjes weer lessen met hem en proberen zelf wat te rijden. Blijft zoweizo moeilijk.
En wat Avanti ook zegt, verzameld loopt ie niet en hij is niet ontspannen....ik trouwens ook niet...