Springen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 22:33

hej Jen.

Ja het zijn schatjes he? en Lucas doet alles (meelopen, poetsen enzo) zo braaf voor een 2 jarige! je zou bijna denken dat het een bejaardenknol is Haha!
Je mag wel een keertje komen kijken hoor!! Neem Gillian maar mee dan!

Ennuh Vonne Alias supertygetje: Forrie gaat toch maar niet weg hoor!!! Komt natuurlijk ook omdat je me hebt bedreigd dat ik anders voortaan op Luuts moet rijden, maar dat heb ik dan verder maar niet gezegd Tong uitsteken

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 22:36

mooi gewsprongen hoor en mooie foto's

spoekie

Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 22:41

Ik heb Forrie-knollie natuurlijk in het echt zien springen......zag er super gaaf uit en ik ben ook trots op hem!!!!! En lief is ie zeker!!! En mak ook want ik kan er achterstevoren op gaan zitten en dan rondstappen en dan doet hij helemaal niks...dus hij ziet er niet alleen lief uit hij is het ook!!!!!!
En about Lucas: Dat stomme Entertje is toch wel uitgegroeid tot een mooie en lieve twenter!! Ach gut Maar Forrest is lekker wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker!!!!!!!! Lovers

Wat ook leuk is dat Forrest gewoon enorme sprongen vooruit heeft gemaakt (vooral sinds we les hebben) en hij is gewoon mijn knapperd!!:P

Oh ja en Vonnie......lapper is niet liever maar SSSSSpoenk van keutel tot konijnenberg de 14e is lekker toch liever......vraag maar aan Anna!!!!!! }>