Jaja de rijfoto's ook maar...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 17:27

En ik blijf het maar een mooi paardje vinden
Leuk dat je ermee begint te rijden *LOL*

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 21:31

Nou ja weer mee begint, het is gelukkig niet de allereerste keer Knipoog

Naiade: klopt, we kennen elkaar daarvan. Lang geleden Haha!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 10:35

Mooie combi Knipoog
Als niemand wat zegt van je bandage,shabrak combi doe ik het maar Haha!
Paulanda en ik zijn ook van die setjes miepen, althans ik ben het door haar geworden Bloos.

Succes met het opbouwen van haar training en ik hoop dat ze nu eens lekker blijft lopen, zonder gekkigheid *LOL*

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 10:52

Zozo Lachen Ze doet het goed! Jij moet alleen wat rechterop gaan zitten, je zit soms heel erg voorover gebogen.
Verder ziet het er geweldig uit Vork

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 14:00

ziet er goed uit antoinette...ze loopt netjes...ziet er helemaal niet uit dat ze zolnag kreupel is geweest ...... mooie foto's *LOL*

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 16:05

MirandaB"]
Mooie combi Knipoog
Als niemand wat zegt van je bandage,shabrak combi doe ik het maar Haha!
Paulanda en ik zijn ook van die setjes miepen, althans ik ben het door haar geworden Bloos.
[/quote]

Ja helemaal niemand Huilen En ik had er nog wel zo mijn best op gedaan Haha! Normaal interesseerd het me geen hol of kleurtjes wel bijelkaar passen of niet Knipoog Maar had dit keer zelf een grijze rijbroek *LOL*

[quote="Sk4t3r schreef:
Zozo Lachen Ze doet het goed! Jij moet alleen wat rechterop gaan zitten, je zit soms heel erg voorover gebogen.
Verder ziet het er geweldig uit Vork


Ik weet het Bloos
Maar het is al een stuk beter geworden. Ik heb het er al met mijn instructrice over gehad. Volgens haar moeten we eerst maar gaan uitzoeken of het niet aan mijn zadel ligt (het schijnt vaak voor te komen bij Ainsleys). Maar we gaan niet een nieuw zadel voor een kreupel paard Knipoog

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 16:15

Nou, ik vind je setje wel heel mooi hoor Haha! !!!
Vandaag had ik niet de tijd genomen om een setje bij elkaar te zoeken voor mijn pics op ITP, erg he?

Het ziet er echt niet verkeerd uit. Gewoon doorgaan op deze manier (stijgende lijn) en dan wordt het nog mooier om naar te kijken! Kwijl

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 16:37

Nou, ziet er goed uit hoor, Alleen een beetje rechter gaan zitten. Ondanks dat ik dat zeg vind ik het er toch super uit zien (beter als dat ik rijd Tong uitsteken)
Antoinette schreef:
de foto's confronteren me wel met mn dikke kont! Huilen

Niet! Weet je wie pas een dikke kont heeft?
IK Extreme duivel Bloos

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 18:46

imker schreef:
Nou, ik vind je setje wel heel mooi hoor Haha! !!!
Vandaag had ik niet de tijd genomen om een setje bij elkaar te zoeken voor mijn pics op ITP, erg he?

Het ziet er echt niet verkeerd uit. Gewoon doorgaan op deze manier (stijgende lijn) en dan wordt het nog mooier om naar te kijken! Kwijl


Hehe eindelijk mensen die wat over mijn setje zeggen. Gelukkig had ik er een Haha! Nee donkerblauw heb ik ook nog en wit ook (jeetje was veel Tong uitsteken )

Ik hoop dat we inderdaad weer blijven stijgen. Als Magic dr beentjes meewerken.


En Fairie, ik heb de foto's waar je mn kont echt goed in beeld zag maar weggelaten *LOL* Haha!
Maar daar mag ik ook zeker aan gaan werken.

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 22:28

Nou zeg wat een afschuwelijk penny-meisje ben jij!! Alles in kleur whahahahahaha lach me rot!!! Maar ze doet het wel goed hoor, liep ze weer zoals het hoort? ( geen idee wat dat is maar praat ook maar mee, rond, los in het lijf, van achter naar voren en voor de loodlijn enzo Haha!)

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 22:37

Volgende keer zal ik speciaal voor jou allemaal verschillende kleuren gebruiken *LOL*
Ja hoor ze liep best lekker. Ze loopt alleen niet met haar neusje op of voor de loodlijn, maar ik train dr ook liever iets erachter. En daarna oprichten Knipoog

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 22:40

Ohja dattus... *vraagt zich af wat Antoinette zojuist zei*
Ik heb vandaag toevallig de Hoefslag gekocht, dus met de hulp van dat blad en het woordenboek moet ik eruit kunnen komen! Haha!

spoekie

Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 22:46

Leuk paard! Lopt ook erg mooi! zeker als ie zo`n tijd niet bereden is.....als Lucas maar half zo leuk word dan ben ik tenminste blij dat m`n zus hem heeft Haha!