Ik heb gister dus wedstrijd met pia gehad. De eerste proef ging slecht. Ik was erg gespannen en pia was er nog niet helemaal lekker doorheen. Op een gegeven moment ging ze ook met haar tong lopen klieren (aanleuningsprobleem volgens mijn instructrice) dus toen ging het niet lekker. Ik had voor die proef 175 (ik had ook geen winstpunt verdient).
De 2de proef ging stukken beter. Ze liep een stuk fijner en ik was een stuk meer ontspannen. Ik had voor die proef 196 punten en eerste prijs.
Ik vind de foto's erg mooi geworden alleen ik ben zo dom geweest om ze een beetje teveel te gaan verkleinen.
Paspoortje:
Pia
v. Sultano
merrie
12 jaar
1.70 m
Momenteel L1 maar ze heeft 1 wedstrijdje Z1 gelopen
Ze is meestal heel braaf op wedstrijd, alleen de trailer vind ze niet zo heel leuk.
Mijn vorige topic:
[RT-HAW] pia (v. sultano) @ work
Mijn aandachtspuntjes:
- Aanleuning en achterhand moet nogsteeds veel beter. Daar zijn we dan ook mee bezig.
- Mijn houding is ook niet wat het moet zijn.(tenen naar binnen, schouders ontspannen, rug recht, benen lang maken, trots zijn op mijn paardje, handen hoger en niet te breed)
- Ik heb altijd een heerlijke face op de foto's
- Er zijn momenten dat ze niet helemaal recht is. Dit gaat al veel beter dan eerst.
En ja ik mis een knoopje van mijn jasje.
Nu de foto's!
(ik heb er niet veel en de eerste en tweede proef staan door elkaar)stap

nog een keer stap (mijn hoofd
)
middendraf, mag nog veel meer.

Halthouden, op mijn coupon had ik staan dat ik op de X stil moet staan. Alleen in het boekje staat toch op B-X-E lijn dus moet het dan op de X of niet?

Wegrijden

Haar hoofdje ertussendoor.

Galopje

Galopje, na middengalop opvangen. Mijn houding mag beter.

Na de proef:

Uitstappen

Opbouwend comment (je mag ook fototechnisch comment geven) aub en foto's niet gebruiken.
Toch raar.