Ozep's springdebuut, niet vlekkeloos :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 10:17

Nathalieke, een officiële B rubriek in Nederland staat altijd op een meter (95-105 cm).

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 10:59

bij ons is er een nieuwe reeks bijgekomen. A is een reeks van 80-90 cm .
B = 90-100

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 11:07

*LOL* Arme Sjuim Haha!. Maar wel leuke foto's, goede manieren hoor!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 11:08

Hoe is het nu met de hoofdpijn en misselijkheid Sjuimpje, zit je in de ziektewet??

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 11:12

Hij springt wel super hoor Suus.. jammer dat je af moest stappen.Haha!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 11:16

sarabande schreef:
Hoe is het nu met de hoofdpijn en misselijkheid Sjuimpje, zit je in de ziektewet??


Ohw jee, had je je bezeerd??? Gaat het nu weer wat beter dan Ach gut ?

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 11:27

Kattebeest, waar is bij ons? België? In NL geldt het als volgt:

Klasse B L M Z ZZ
Max. hoogte 1.00 1.10 1.20 1.30 1.35 1.40 1.50
Max. breedte 1.30 1.40 1.50 1.60 1.65 1.70 1.75
Max. breedte triple bar 1.40 1.60 1.80 2.00 2.05 2.10 2.20

Sjuim, hard gevallen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 11:33

Goeiedag zeg, behalve een aardig stukje dressuren kan íe dus ook een behoorlijk stukje springen Haha! Hihi, volgens mij vond íe die hindernissen maar een beetje matig... Haha! heeft meer uitdaging nodig! *LOL*

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 11:45

hij lijkt zo op de foto idd een hele fijne techniek te hebben daar kan luuk nog wel wat van hebben Haha!

ga je er nog mee door?

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 12:40

Nou zeg! Spring goed! *LOL* lijkt me een heel mooi paard! Lachen

Aifa

Berichten: 1037
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 13:09

Zooo Ozep kan lekker dressuren, maar springen kan ie helemaal goed
Wat een superfotos! Springt mooi! Dit is inderdaad zo te zien een beetje onder zn stand, hoger die handel Tong uitsteken Jammer dat je zo snel af moest stijgen Ach gut

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 13:49

Ik heb vandaag gewoon 'lekker' gewerkt, schoot fijn op met een sjago collega Boos!
Ik ben gewoon een BIKKEL!
(Als je dat heel vaak zegt ga je het vanzelf geloven! Haha! )

Ik ben op zich niet echt knoerthard gevallen hoor, ik kon aardig doorrollen maar kreeg toch nog een flinke tik in mijn nek/op mijn hoofd an het einde van de landing. Dus heb naast pijn in mijn nek een beetje hoofdpijn en ben behoorlijk misselijk (en ook scheel volgens mij *LOL* )

We geven niet op, zondag gaan we gewoon voor de SGW training en ik ben al aan het rondkijken wat er binnenkort aan springwedstrijden in de buurt is. Sigaar

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 13:52

Sjuimpje schreef:


We geven niet op
, zondag gaan we gewoon voor de SGW training goed zo! en ik ben al aan het rondkijken wat er binnenkort aan springwedstrijden in de buurt is. Sigaar


we geven dus wel op Extreme duivel
maar gelukkig dat het meeviel Haha! (Nieuwe) foto's en verslag van mij staan hier
[ITP] raimaer in actie
][WD] Pablo en Raimaer's comeback

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 18:19

Ah, dat scheel kijken enzo is herkenbaar,... Dat had ik ook toen ik met Kief onderuit ging, ik had toen een lichte hersenschudding. Ik sliep toen 10 uur achter elkaar (al mag dat dan volgens mij niet,... Verward). Kijk maar uit en ga anders even langs de dokter voor de zekerheid!

Maar je hebt in ieder geval wél de juiste instelling Haha! : BIKKEL (weet je trouwens wat een bikkel is? Een man met 1 bal *LOL* ) !!!

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 18:22

ja, lielle dat bedoel ik b => maximum 1meter hoogte ipv 105cm zoals je zei.

denk dat dit topic dubbel staat?

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 18:54

haha Ozep overspringt zich nog een beetje, dat komt me bekend voor.
Maar wel een pracht paard.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 22:09

Sjuimpje"]
[quote="Annetje schreef:
HAHA! Echt grappig! Hij springt alsof het een hindernis van een meter is.

Dat kan wel kloppen want de hindernissen zijn 1 meter... Schijnheilig
[/quote]
oh.. Bloos lekker dom! Frusty
Die eerste ziet er veel lager uit. oke ik verander mijn uitspraak Haha! :

HAHA! Echt grappig! hij springt alsof het een hindernis van twee meter is.
(beter?)

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 00:28

Ja, springen kan-ie zo te zien wel! Knipoog Echt super foto's. Hoe ben je er precies afgekukelt dan? Sprong hij je uit het zadel? De Engelsen kunnen het zo subtiel zeggen : The horse parted company with his rider Haha!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 05:42

Wauuww, wat een sprongen. Er zit idd nog veel ruimte tussen de hindernis en zijn benen! Knap hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 09:20

Het ziet er wel spectaculair uit hoor! Wel leuk dat je zo veelzijdig met hem blijft (dressuurruiter, springruiter, zandruiter...Haha! )!

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 11:25

Lovely schreef:
Na de herhaalde verzoeken om foto's van het moment dat Sjuim in aanraking kwam met het zand moet ik jullie toch een beetje teleurstellen. Er zijn namelijk geen foto's van omdat de fotograaf besloot om de camera uit te zetten en de ring in te gaan om het paard te vangen Haha!. Iemand van de organisatie was al onderweg naar Sjuim om te zien hoe het met haar ging Lachen.


Een goede fotograaf moet juist op dat soort momenten blijven staan. Er is altijd wel een gek te vinden die achter het paard aan rent. Tong uitsteken

Belker

Berichten: 15313
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 11:30

Katja"]
[quote="Lovely schreef:
Na de herhaalde verzoeken om foto's van het moment dat Sjuim in aanraking kwam met het zand moet ik jullie toch een beetje teleurstellen. Er zijn namelijk geen foto's van omdat de fotograaf besloot om de camera uit te zetten en de ring in te gaan om het paard te vangen Haha!. Iemand van de organisatie was al onderweg naar Sjuim om te zien hoe het met haar ging Lachen.


Een goede fotograaf moet juist op dat soort momenten blijven staan. Er is altijd wel een gek te vinden die achter het paard aan rent. Tong uitsteken
[/quote]
Oke, dan weet ik wat me in zo een situatie te doen staat Haha!

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 11:42

Belker"]
[quote="Katja"][quote="Lovely schreef:
Na de herhaalde verzoeken om foto's van het moment dat Sjuim in aanraking kwam met het zand moet ik jullie toch een beetje teleurstellen. Er zijn namelijk geen foto's van omdat de fotograaf besloot om de camera uit te zetten en de ring in te gaan om het paard te vangen Haha!. Iemand van de organisatie was al onderweg naar Sjuim om te zien hoe het met haar ging Lachen.


Een goede fotograaf moet juist op dat soort momenten blijven staan. Er is altijd wel een gek te vinden die achter het paard aan rent. Tong uitsteken
[/quote]
Oke, dan weet ik wat me in zo een situatie te doen staat Haha!
[/quote]

Ben ik wel gewend. Mijn vader heeft eens video opnamen gemaakt terwijl de EHBO al bij me was. Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 12:15

Katja"]
[quote="Lovely schreef:
Na de herhaalde verzoeken om foto's van het moment dat Sjuim in aanraking kwam met het zand moet ik jullie toch een beetje teleurstellen. Er zijn namelijk geen foto's van omdat de fotograaf besloot om de camera uit te zetten en de ring in te gaan om het paard te vangen Haha!. Iemand van de organisatie was al onderweg naar Sjuim om te zien hoe het met haar ging Lachen.


Een goede fotograaf moet juist op dat soort momenten blijven staan. Er is altijd wel een gek te vinden die achter het paard aan rent. Tong uitsteken
[/quote]

Oke, daar zijn wel afspraken over te maken. Wanneer ga jij de ring weer in eigenlijk??
}> *LOL*

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 12:26

Lovely"]
[quote="Katja"][quote="Lovely schreef:
Na de herhaalde verzoeken om foto's van het moment dat Sjuim in aanraking kwam met het zand moet ik jullie toch een beetje teleurstellen. Er zijn namelijk geen foto's van omdat de fotograaf besloot om de camera uit te zetten en de ring in te gaan om het paard te vangen Haha!. Iemand van de organisatie was al onderweg naar Sjuim om te zien hoe het met haar ging Lachen.


Een goede fotograaf moet juist op dat soort momenten blijven staan. Er is altijd wel een gek te vinden die achter het paard aan rent. Tong uitsteken
[/quote]

Oke, daar zijn wel afspraken over te maken. Wanneer ga jij de ring weer in eigenlijk??
}> *LOL*
[/quote]

Ehm, met mijn merrie die veel te hoog springt en bijna niet uit te zitten is?
Zou het niet weten. Schijnheilig