Tweede topic, 4 mei 2010
- Vince (New Forest van Kantje's Ronaldo)
- 8 jaar
- +- jaartje in training, voornamelijk longeren
- Geen niveau
Ik heb absoluut geen haast met de training, dus ik ben erg blij met deze vooruitgang. Heb nu een paar keer les gehad wat me erg goed bevalt, ondanks dat ik zo weinig rij leert hij erg snel en gaat hij met sprongen vooruit.
Werken vooral aan het over de rug lopen (althans, eerst maar eens koppie wat lager en kaak loslaten) en vooral z'n tempo
Pony is vreselijk lui aan 't been, zolang ik hm ken ook altijd al zo geweest.Merk zelf dat mijn eigen houding stukken beter is geworden nu ik minder hoef te drijven. Benen meer op de plek en handen minder wijd (deed ik eerder bewust, nu met wat betere halshouding is dat minder nodig).
Van de afgelopen les heeft Marlies (dankjee!
) wat foto's gemaakt, ging niet geweldig maar wel bokt-waardig
Had een nieuw dekje, onderlegger en beenbescherming, pony had paar dagen daarvoor namelijk zo lekker gelopen dat die dat wel verdiend had! Oh, en z'n manen geknipt, zal onderaan nog wel even wat foto's plaatsen!Onderbouwd commentaar is meer dan welkom, ik beschrijf bij iedere foto wel wat mijn verbeterpunten zijn en hoe ik dit van mijn instructrice geleerd krijg

1. Pony had honger, dus m'n instructrice maar opgegeten
2. Indraven, ik moet m'n hand gesloten houden!
Toen ging m'n instructrice dr even op, zal dr geen foto's van plaatsen omdat ik niet weet of dat van haar mag
Maar zelfs zij had er wat moeite mee omdat Vince dus erg slecht aan 't been is en vooral linksom nog erg vast zit. Uiteindelijk heeft ze hem even losgemaakt, toen ik er weer op 
3. Fijn plaatje, mag mn armen wat meer bij me houden maar dat komt wel
4. Galopje op z'n moeilijke kant, moet meer zakken, over 't tempo wel tevreden
5. Wel netjes, niet te ver voorover hangen
6. Hehe etterbakje, mag ook wel eens geplaatst worden zulke foto's
7. Stap moeilijke kant, mag wat mij betreft nog wat extra stelling
8. Lange manen...
9. En sportcoupe

10. Keertje tussendoor, zonder zadel (doodeng
)11. Mooie afsluiter