Na lange tijd weer eens iemand mee genomen naar stal om foto's te maken van mij en Ylonja tijdens onze lessen.
Sinds oktober/november heb ik een nieuwe instructrice en alles gaat zó veel beter. Wij zijn toen weer vanaf nul begonnen, helemaal terug naar de basis. Dat was nog niet helemaal goed en we werken hard aan de verbeterpunten.
Tijdens de lessen werken wij veel aan ontspanning en rust. Ylonja heeft de eigenschap zich snel vast te zetten of om zich op te fokken. Vaak wordt dit vertoond als ik dingen vraag die zij nu nog moeilijk vind. Daarnaast werken wij veel aan het vormen en behouden van impuls en voorwaartse drang. Ylonja heeft heel erg vast gezeten over haar hele bovenlijn, maar na wat behandleingen bij de oasteopaat is zij weer los. Tevens had zij een zeer slappe achterhand en had veel problemen om haar achterhand goed onder te massa te plaatsen. Dit uittet zich voornamelijk in de galop, met haar achterhadn galoppeerde zij totaal naast haar massa. Het zou prima door kunnen als een traverse.
Ondertussen zijn wij rustig begonnen met wat oefeningen uit het L en M, maar dat is allemaal nog niet bevestigd. Ons niveau zal nu ongeveer B/L1 zijn

Ik moet eelijk zegen dat ik schrok toen ik mijn houding zag op de foto's. Vooral mijn hakken en mijn rug baarden mij zorgen. Voor mijn gevoel was het stukken beter
KLAAR