Ik Winston is mijn paard sinds November. Hij is ingereden op zijn 4de, toen een jaar uitgebracht op springwedstrijden en daarna met een peesblessure op het land gezet. Dat land hoorde bij het huis waar wij afgelopen zomer zijn gaan wonen. En Winston stond er toen nog, dus zo hebben we elkaar leren kennen. Het eerste weekend dat ik daar woonde kwam zijn eigenaar langs met een hoofdstel en een zadel. Dat ik hem mocht rijden wanneer ik dat wilde. Dus hup, ik gelijk erop. Wel er rekening mee gehouden dat hij maar een jaartje gereden was en daarna dik 1,5 jaar stil gestaan had. Maar meneer liep heerlijk, geen stap verkeerd, en ik was verliefd! Die vorige eigenaar liet doorschemeren dat hij te koop was helaas vroeg hij veel te veel. Dus na bijna een halfjaar 'afdingen' heb ik 4 x minder betaald dan de vraagprijs en was Winston van mij. Helaas had ik hem na die zomer een paar keer, door zijn slechte zadel niet meer gereden, en stond hij dus met een teddyvacht op de wei.
Toen zijn we tot de lente wat grondwerk gaan doen, en toen was het eindelijk zover.. We konden aan het werk

Helaas ging het al snel niet meer zo goed als vorige zomer. Logisch, ik had al die tijd geen les gehad (door een blessure was mijn andere paard ook niet te rijden) en hij had lekker vakantie gehad op de wei. Met mijn andere paarden reed ik al 2 jaar bij Antoine de Both, dus besloot ik er pas weer op te gaan tijdens een les van Antoine. Daarvoor reden we alleen nog lekker in het bos, dat ik niks van hem hoefte te vragen en dat er dus ook niks verkeerd zou gaan (vandaar zijn nog iets dikke buik

Bij de laatste les was een een fotograaf van http://www.sportpaardenfoto.nl en die heeft prachtige foto's van ons gemaakt. Deze wil ik graag met jullie delen, en ook ben ik benieuwd naar jullie commentaar. Uiteraard zijn we er nog lang niet (ben je uberhaupt ooit uitgeleerd?), we hebben pas twee lessen gehad, maar we willen dit jaar nog 3 dagen naar Antoine toe, en tot die tijd gaan we naar zoveel mogelijk lessen die in de buurt worden gegeven.
Vragen en opmerkingen over de methode van Antoine zijn natuurlijk ook toegestaan (anders had ik geen topic geopend) maar ik zou graag willen dat het netjes blijft. Ik en mijn paarden hebben veel baat bij zijn methode.
We hebben nog geen wedstrijden gereden, dus laten we het niveau even op B houden. Winston, is trouwens 7 jaar oud en erg dominant. In deze les liep ik heel erg tegen het feit dat ik niet consequent genoeg voor hem ben, daar werken we nu dan ook aan

1.Meet mijn geweldige kanjer;

2.Je moet natuurlijk even doen alsof een nieuwe omgeving heel spannend is

3.Rustig aan wat meer vragen;

4.Kleine glimworm;

5.Die handen

6.Deze vind ik ook erg mooi

7.

8. Zo komen we steeds meer bij het plaatje dat we willen hebben.

9. Van hand veranderen;

10. YEAAAAAH daar zijn we dan

11. Heerlijk ontspannen rustig weer afbouwen

12.Laten jullie een berichtje achter?;

13. Doeiii!!

Op veel foto's ben ik euro's aan het zoeken, deels komt dit omdat de zon heel fel was, maar het is ook zo dat ik mijn paard gewoon ontzettend mooi vind dus mijn ogen niet van hem af kan houden

Als er mensen geintereseerd zijn in een les van Antoine in Deurne dan hoor ik het ook heel graag, als ik genoeg gegadigden heb haal ik hem graag een keer hier heen.
En als je dit topic hebt bekeken zou ik het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat