Tinkermeeting België Stal Foubert

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Tinkermeeting België Stal Foubert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 18:24

Ik laat jullie even meegenieten van de Belgische tinkermeeting van Stal Foubert te Stekene. De mooiste tinker was jammergenoeg aanwezig ... de mijne is nl. nog wat te jong om z'n opwachting te maken Knipoog

Hier komen ze ... dit is een tinker van de staleigenaren zelf waarmee wij mochten meeliften, de menner is een vriend van de eigenaren, en dat kleine PRACHTIGE meisje is mijn dochtertje :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier nogeentje van "onze aanspanning", nu zit mijn zoon erook op Knipoog
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze was een "reuzachtige" merrie die niet eens "zuiver" tinker is!
Afbeelding

Deze zijn over de middag genomen. We waren met 9 aanspanningen (enkele dubbelspannen) en tuurlijk een hele groep ruiters waarvan ik jammer genoeg geen foto's heb omdat deze zo "ongeduldig" waren om er meteen van door te gaan
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er zitten best wel wat Nederlanders tussen, dus alle kans dat je iemand herkend Knipoog. Het was héél erg warm, en de merrie van onze aanspanning stond met een paar weken oud veulen die voor de gelegenheid voor het eerst werd alleen gelaten . Vond het best zielig, de merrie had totaal geen conditie en was al snel uitgeput, verloor sloten melk onder de weg ... ik hoop maar dat het veulentje al water wou drinken. Had ik het geweten dat er een veulen bij de merrie stond die nog zo jong was had ik gewoon niet meegereden ... Maar ondanks dat ze echt bekaf was bleef ze moedig verder trekken aan 'r eigen tempo. Die man kon het niet laten van af en toe te proberen haar toch te doen draven wat zij niet meer aankon ... Het was al bij al een fijne dag met bovenstaande als kanttekening Knipoog

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


Whizper08

Berichten: 485
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 18:38

Het ziet er allemaal gezellig uit! Leuk hoor, al die Tinkertjes bij elkaar!!

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 18:40

Leuk zeg! Ziet er gezellig uit! Lachen

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 18:42

.
Laatst bijgewerkt door draaakje op 04-07-23 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:44

Ziet er gezellig uit! Lieve kindjes, maar waar sta jij op de foto??????

mijn topper Cesair van 't Eemland (Vasthi van 't Eemland X Glen King Hill van de Bonte Parels) 26 mei 2005
Cesair X Jack: 12 juni 2018 Cesair's Eloy*
*Fenore van Gipsy Spirit*Fenore's Erynn*
Dag lieve Nicole♥, Dag lieve Vasthi♥

Signe

Berichten: 5805
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:27

Leuk! Vooral die rijen met tinkers....

TINKERS TE KOOP...VERSE TINKERS! grinnik

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:02

dat had je nou niet moeten zeggen van dat veulen, als het de eerste dag alleen is en dan meteen zolang... bah. Scheve mond

verder ziet het er gezellig uit!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:17

wow, ziet er echt gaaf uit ja, als ik dat zie dan heb ik zin om ook naar zoiets toe te gaan met king,
inderdaad jammer van de merrie en haar veulen ja, dan heb je gelijk weer een tegenovergesteld gevoel in je maag, zeg maar.

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:35

Ik ben ook nog wel eens bij hun in stekene geweest om bij een tinker te kijken, die heb ik toen niet gekocht maar een vriendin van mij op bokt heeft er wel 1 van hun gehad maar die was niet goed dus heeft ze haar ingeruild

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 23:47

Vasthi schreef:
Ziet er gezellig uit! Lieve kindjes, maar waar sta jij op de foto??????


Achter de fotocamera Tong uitsteken Ik blijf op de foto's niet plakken (veeeeeeeels te lelijk Haha!). Alle gekheid op een stokje, als mijn man foto's neemt staat er veel te veel rommel op. Hij heeft zo een rolletje vol, maar vaak zit er maar zelden een foto bij die ik mooi vind. Hij let niet genoeg op details en neemt vaak ook veel te veel omgeving op in een foto die ik juist vermijd vanwege het storende ervan (en de op plaatsen nog niet zo nette tuin Bloos)

Vond het trouwens opeens niet zo leuk meer toen ik het wist van die merrie 'r veulentje, en toen ze nog zoveel moeite kreeg ... Ach gut Ik wou dat ik die kar kon trekken toen .

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 92 bezoekers