wedstrijdfoto's

Moderators: A_nouk, Murosch, Coby, Agossie

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Suzy

wedstrijdfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 15:11

Vandaag heb ik meegedaan aan een onderling wedstrijdje van de aangespannen haflinger.
Ik moest rond de middag starten, en het was al bloedje heet. Marco was gelukkig erg braaf, maar tijdens de proef moest ie weer ff de haflinger uithangen
Mijn uiteindelijke puntenaantal was 157 pt. en was daarmee 4e (van de 5 Knipoog ) Jammer, want als meneer de rechtergalop goed had gepakt en in plaats van twee 2'n, twee 6'n hadden gehad, hadden we gewonnen Haha!
Sinds een paar dagen is hij enorm aan het klooien met de rechtergalop, constant verkeerd aanspringen, in de proef heb ik ook zo lang als we moesten galopperen, misschien wel 15 keer teruggepakt en opnieuw aangesprongen (steeds verkeerd...). Dus vanne week ga ik eens wat hulp zoeken, die me daarmee kan helpen...
Omdat ik zelf geen foto's met mijn nieuwe digi kon maken (duh :8 ), heb ik 'm mijn vader in handen gegeven. Hij snapte er niet veel van, dus sommige foto's zijn wat wazig etc.

"Ja, dat knopje indrukken" Lachen
Afbeelding

Inrijden..
Afbeelding

Nog even wat vliegenspul erop voor de proef..
Afbeelding

Ring verkennen
Afbeelding

Halthouden en bezig met groeten
Afbeelding

Even hangen Schijnheilig
Afbeelding

Ergens (?) tijdens de proef
Afbeelding

Niet naar beneden kijken
Afbeelding

Mij moeder dervoor
Afbeelding

Hoezo op de voorhand Lips are sealed
Afbeelding

Afbeelding

Hier kan je goed zien hoe hij de verkeerde galop aanspringt
Afbeelding

Afgroeten...
Afbeelding

En de rijbaan verlaten..
Afbeelding

En wat vinden we ervan????Commentaar mag... Haha!

Sancho, Nationaal Kampioen M1 Haflingers 2010 !

Idooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 15:17

leuke foto's erg netjes!!! Mooi paardje

'Hoezo te vroeg? Wij waren gewoon nieuwsgierig!'
<3 Myrthe & Yinthe 09-05-2016 <3

STELLAlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 15:20

Ik vind het er heel leuk uitzien. Wat heeft die haf van jouw een mooie staart zeg *kwijl*!
Misschien lukt de galop wel als je de buitenkant meer begrenst en een schermere hoek maakt.

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 15:24

STELLAlover schreef:
Ik vind het er heel leuk uitzien. Wat heeft die haf van jouw een mooie staart zeg *kwijl*!
Misschien lukt de galop wel als je de buitenkant meer begrenst en een schermere hoek maakt.

Ik heb al vanalles geprobeerd, naar buiten zitten, naar binnen, meer stellign naar buiten, meer naar binnen, meer binnenbeen, meer van voren loslaten enz., maar helemaal niets helpt. Alleen als ik hem flink aanpak pakt hij de goede Schijnheilig , maar netjes verzameld doet hij het niet. Ik denk dat het aan mijn zit ligt, maar ik weet niet wat (best frustrerend)
Maar ik ga vanne week eens echt goed hulp zoeken die het probleem kan vinden Lachen

Sancho, Nationaal Kampioen M1 Haflingers 2010 !

Tamoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 17:24

Wat ik ervan vind: leuk!!! Rij je vaker wedstrijden met hem?
Worden zulke dingen ook in het 'Noorden des lands' georganiseerd? Lijkt me wel leuk om mee te doen (kan ik beter wel gelijk gaan oefenen Tong uitsteken ).
Hoe groot is 'ie eigenlijk?

Tamora van de Hezenhof ♥

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie