gister zijn er weer wat foto's gemaakt van mij en calypso. ik ben benieuwd of jullie verbetering zien. Calypso liep toen erg op de voorhand. en mijn houding was ook niet al te best.. Mijn aandachtspunten zijn dat ik naar voren moet kijken al hoe wel het wel steeds beter gaat maar laten we het er maar op houden dat de foto's verkeerd zijn geklikt
, hakken lager en tenen naarbinnen.'t zijn niet zoveel foto's want de helft kreeg ik er niet op..
1. een foto van vorige week. hier zie je dus wat ik bedoel. ik kijk teveel naar beneden. en hij loopt op de voorhand, ook trek ik de binnenhand te veel naar me toe en zit ik voorover.

2. concentratie
ook hier moet ik naar voren blijven kijken en mag ik nog wel wat rechter op zitten
3. hier liet ik calypso wat meer inbuigen. ook hier moet ik naar voren kijken tenen naar binnen en hakken laag

4. hier valt ie wat uit elkaar

5. Hier ben ik heel tevreden mee!

6. daarvoor nog ff naar achteren geweest.

. Je zou je handen alleen nog voor het mooie wat meer rechtop - en dragend - mogen houden. Hij loopt af en toe nog wel op de voorhand, maar volgens mij ben je dat al op een goede manier aan het verbeteren