Ik post maar weer eens een topic omdat wij zo lekker vooruit gaan samen. Ik heb alweer even geleden geheel in de knoop gezeten met Karlijn omdat ze scheef is en ik alles niet genoeg naar voren oploste, daarvan krijg je dus een stakend paard. Inmiddels gaan wij alweer met grote stappen vooruit en zijn we samen echt lekker aan het trainen. Ik moet er goed opletten dat ik Karlijn op twee teugels houdt, ik vind het lastig de buitenkant voldoende bij te houden maar daar zijn we hard mee aan het werk. Galop was vroeger crisis en gaat ook al steeds beter. Karlijn en ik gaan binnenkort een startkaart aanvragen en dan voor ons allebei voor het eerst op officiële wedstrijd in de klasse B. Ow en Karlijn is inderdaad week gekoot zoals je op sommige galopfoto's eng duidelijk kunt zien. Er was van alles gaande dat wel voor spanning zorgde er werden namelijk koeien gescheiden van een grote kudde koeien om naar de slacht te gaan. Al die slachtkoeien moesten allemaal langs de bak heen wandelen, het loeide als een gek en de mannen waren aan het schreeuwen om ze te kunnen scheiden. Ofwel, zat te zien en een hele goede oefening voor ons. De fotografe kwam halverwege het rijden aan vandaar dat het hele loswerken mist.
Even wat Info op een rijtje:
Naam: Karlijn van de Cordula's Hoeve
Ras: Appaloosa
Leeftijd: 5 jaar
Stokmaakt: 1.68m
Afstammeling: Fanny van de Cordula's Hoeve × Bachelor NH
27-09-2009
Draf:

Galop:

12-12-2009
Draf

Galop

Vandaag 21-06-2010
Pasje wijken beetje raar moment foto getrokken.

Daar liep dus doodleuk een koe door de sloot, om het hek heen en weer door de sloot daarna nog een keer door de sloot en toen was die weer bij z'n vriendjes.

Drafje.

Nogmaals een drafje.

Recht stellen voor het wijken. (daar is die sloot-koe opweg naar z'n vriendjes xD)

Pasje wijken (helemaal onscherp maar het gaat om het idee) ik moet niet zo scheef zakken *zucht*

Drafje. (M'n flapje van m'n chap zit los xD)

Flink doordraven voor de overgang galop, buitenschouder moet er nog wat meer bij.

Galop, heel slecht aan mijn been moet eigenlijk gewoon eens bijtikken maar krijg dan altijd een bok. Ben dus wat te terughoudend waardoor ik veel te veel moet werken.

Nog een keer galop. Heb de andere hand ook gegaloppeerd helaas geen foto's van. Ook van het lang en laag op het einde helaas geen foto's.

Nou ik ben benieuwd wat jullie vinden, klaar voor het B?
Wat is ze trouwens leuk doorgekleurd hè? Vind haar zoals ze nu gestipt is erg gaaf.