Rijfoto`s van mij met Kore

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Rijfoto`s van mij met Kore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 18:24

Ja eindelijk eens rijfoto`s van mezelf! Dat is dan de eerste keer, en die deel ik natuurlijk graag met Bokt... Knipoog
Gisteren was jammer genoeg niet de perfecte dag voor rijfoto`s, want Kore was al zo`n twee weken niet fatsoenlijk onder het zadel geweest ivm een ijzer eraf, singel blessure, dikke sprong.... Maargoed, gisteren kwam MarkKH op bezoek, en dacht ik maar weer eens een poging te wagen. Koortje dacht zichzelf nog met vakantie, dus het was nogal wat verzet, wat dus leidt tot de volgende foto`s....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na afloop ging Mark Kore uitstappen...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

LIEEEFFFFF!!!! Lovers
Afbeelding




Zo!! Dat waren ze voorlopig even!! De uploadsite werkt niet echt fijn mee, maar als het goed is staat alles erop.
Zoals te zien ging niet alles even soepel, en ben ik ook wel weer aan les toe Iemand interesse?? Knipoog

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 18:37

Ziet er mooi uit!
Wat een prachtig paardje, jij hebt echt geluk *LOL*
Dat bitje in d'r frontriem is wel leuk Party!!

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 19:17

Mooi paard hoor! Jullie zijn een leuke combinatie!

byrklint
Berichten: 253
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 20:07

Het ziet er goed uit hoor!! Ik hou persoonlijk niet zo van vosjes maar deze zeker wel *LOL* Echt super mooi is ze Kwijl

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 20:31

egt mooi vosje en idd van die frontriem is super stoer!! Party!!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 20:41

lief zeg! ziet er mooi uit Haha!

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:03

ik vind het er wel mooi uitzien.. ja zat er natuurlijk niet op maar vanaf moment opname loopt ie gewoon normaal hoor Knipoog mooi paard

Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:42

heel leuk paardje Haha!
en die frontriem is ook super Party!!
maar op de eerste paa foto's vind ik je teugels heel lang lijken

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:52

Mooie beestje hoor..Mooi getrokken manen Kwijl
Hee heb jij Mountain Horse High Riders aan Verward ???????????? Of zie ik dat weer verkeerd...
Die laarzen vink wel zooooo mooi..Ik heb ze in bruine Haha!
Super fijn hoor die laarzen

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 23:23

Ik vind jullie een leuke combinatie en je rijd hem (of haar??) heel leuk. Ze lijkt heel groot maar wanneer Mark erop zit lijkt het wel een pony Tong uitsteken

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 01:59

Hoi allemaal!
Bedankt voor de leuke reacties!! Ik heb inderdaad Mountain Horse laarzen aan, beste "paardenaankoop" ooit, en nooit geen anderen meer!!
Verder zijn Kore dr manen juist geknipt, bedankt voor het complimentje, niet iedereen op stal vindt het mooi...! Het frontriempje heb ik op de 2e handsbeurs in Nuenen gekocht, ben er zelf ook wel blij mee. Vos is idd ook nooit mijn eerste keuze geweest, maar dit kwam gewoon zo uit, en eerlijk gezegd maakt het me niet veel meer uit. t Is over het algemeen een schat van een beest. Kore is ongeveer 1.65 hoog, niet zo enorm dus. Mark is gewoon HUGE!!! En ik rij geen wedstrijden met Kore omdat ik geen auto heb die een trailer kan trekken. Verder wil ik het soms gewoon op mn gemakje kunnen doen, zonder elk weekend een wedstrijd in het vooruitschiet. Ik rij wel meestal wedstrijdgericht, en ik denk dat als we zouden starten, we redelijk snel in het L zouden rijden. Misschien nog wel eens een keertje, we zien wel!!

Ballerin

Berichten: 534
Geregistreerd: 01-01-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 09:14

leuk paard je boft! en die manen vind ik ook idd heel erg mooi!

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 09:24

Jaa eindelijk gelukt die foto's!

Ben zondag dus afgereisd naar het zuiden des lands om eens een kijkje te nemen bij Mieke en Koortje. Had der al een keer eerder gezien....

Na wat heen en weer gebel uiteindelijk toch bij Mieke thuis aangekomen. Daar even een bakje koffie gedronken en toen op naar stal.

Daar Koortje gepoetst en gezadeld. Mieke ging haar kunnen even laten zien in de bak..

Kore was het met sommige dingen absoluut niet eens maar uiteindelijk waren ze het er met zijn tweeën toch over eens dat Mieke de baas is Haha!

Daarna heb ik in mijn korte broek Kore nog fftjes uitgestapt, kon bijna mijn benen aansluiten onder haar buik :lol:

Nog eveen een poosje rondgelopen en geouwehoerd daar op stal, toen met Kristel (stalgenootje van Mieke) en Mieke een hapje wezen eten in Breugel. Smaakte erg goed!

Toen naar Mieke der huis waar we nog even een poging hebben gedaan om de foto's up te loaden, wat een beetje erg lang duurde... In de tussentijd nog even zitten lezen op het forum...

Veel sneller dan ik had gedacht was het al weer elf uur en tijd om naar huis te gaan....

Vond het een gezellige dag! Zeker voor herhaling vatbaar!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 10:23

wat kaarsrecht die manen! je ziet niet eens echt dat ze geknipt zijn!Bij mij worden het altijd allemaal happen

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 14:22

Hihi dank je wel!! Toevallig hingen ze nu idd netjes, maar soms heb ik ook zoiets van iiiiiiii ik ga je KAAL scheren knol!!

Supernicky

Berichten: 139
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:28

Echt hele mooie foto's.. Echt een pracht paard!! Haha! Leuke combi zijn jullie trouwens en ik vind zijn manen ook super mooi.. Pling Die mensen bij jou op stal zijn gek.. Tong uitsteken hihi

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:56

MarkKH schreef:
Jaa eindelijk gelukt die foto's!

Ben zondag dus afgereisd naar het zuiden des lands om eens een kijkje te nemen bij Mieke en Koortje. Had der al een keer eerder gezien....

Na wat heen en weer gebel uiteindelijk toch bij Mieke thuis aangekomen. Daar even een bakje koffie gedronken en toen op naar stal.

Daar Koortje gepoetst en gezadeld. Mieke ging haar kunnen even laten zien in de bak..

Kore was het met sommige dingen absoluut niet eens maar uiteindelijk waren ze het er met zijn tweeën toch over eens dat Mieke de baas is Haha!

Daarna heb ik in mijn korte broek Kore nog fftjes uitgestapt, kon bijna mijn benen aansluiten onder haar buik :lol:

Nog eveen een poosje rondgelopen en geouwehoerd daar op stal, toen met Kristel (stalgenootje van Mieke) en Mieke een hapje wezen eten in Breugel. Smaakte erg goed!

Toen naar Mieke der huis waar we nog even een poging hebben gedaan om de foto's up te loaden, wat een beetje erg lang duurde... In de tussentijd nog even zitten lezen op het forum...

Veel sneller dan ik had gedacht was het al weer elf uur en tijd om naar huis te gaan....

Vond het een gezellige dag! Zeker voor herhaling vatbaar!


Hey dan heb je mij vast ook gezien. Haha! Een blond meisje die héél blij was met der 175 pnt. Haha!

Leuke foto's Mieke!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:58

Blijft toch een leuk beest, die kore. MAar er zitten ook een paar mooie foto's bij.

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 08:40

Nathalie"]
[quote="MarkKH schreef:
Jaa eindelijk gelukt die foto's!

Ben zondag dus afgereisd naar het zuiden des lands om eens een kijkje te nemen bij Mieke en Koortje. Had der al een keer eerder gezien....

Na wat heen en weer gebel uiteindelijk toch bij Mieke thuis aangekomen. Daar even een bakje koffie gedronken en toen op naar stal.

Daar Koortje gepoetst en gezadeld. Mieke ging haar kunnen even laten zien in de bak..

Kore was het met sommige dingen absoluut niet eens maar uiteindelijk waren ze het er met zijn tweeën toch over eens dat Mieke de baas is Haha!

Daarna heb ik in mijn korte broek Kore nog fftjes uitgestapt, kon bijna mijn benen aansluiten onder haar buik :lol:

Nog eveen een poosje rondgelopen en geouwehoerd daar op stal, toen met Kristel (stalgenootje van Mieke) en Mieke een hapje wezen eten in Breugel. Smaakte erg goed!

Toen naar Mieke der huis waar we nog even een poging hebben gedaan om de foto's up te loaden, wat een beetje erg lang duurde... In de tussentijd nog even zitten lezen op het forum...

Veel sneller dan ik had gedacht was het al weer elf uur en tijd om naar huis te gaan....

Vond het een gezellige dag! Zeker voor herhaling vatbaar!


Hey dan heb je mij vast ook gezien. Haha! Een blond meisje die héél blij was met der 175 pnt. Haha!

Leuke foto's Mieke!
[/quote]


Tuurlijk heb ik je gezien Haha! Tussen die honderd andere blonde meisjes die terug kwamen van de wedstrijd met de pony club *LOL* Wij zaten daar op het randje bij de staldeur (enorm in de weg Schijnheilig )

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 09:00

Ja klopt haha maar ik wist niet dat jij dat was. Haha!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 09:38

Het zijn leuke foto's, mooi paardje ook! *LOL*

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 09:52

Leuk paardje! Ook leuke foto's! Haha!

Roozzz

Berichten: 519
Geregistreerd: 11-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 13:36

ik vind dat je op de 7e foto van onder je handen het netst houd, bij die eerste staan ze best ver uit elkaar. Niet zo lekker voor je pony's mond. Maar, zoals je zelf al zij was je aan les toe Lachen Veel succes. Wel leuke pics hoor!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 15:21

Lekker dier!

Ik vind die manen alleen juist een beetje rottig geknipt Haha!
Heb je ze met een gewone schaar geknipt of met een efileerschaar? Met een efileerschaar wordt de onderkant wat "rafeliger" zodat het meer lijkt op getrokken, vind ik persoonlijk mooier!