Uitrijden met de maandagavondles (+filmpje)

Moderators: Murosch, Agossie, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gast654

Uitrijden met de maandagavondles (+filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 22:09

Maandagavond gaat een groep die nog niet zo heel erg gevorderd is lekker uitrijden. Da's de ideale invulling van een dagje vrij voor Pablo Haha! en lekker relaxen voor mij.

Eerst even het liefste kopje wat er bestaat voor mij Haha!
Afbeelding

En daar gingen we op pad:
Afbeelding

Afbeelding

Hier links zien jullie de manegeigenaar/lesgever, op Twix, zo'n beetje 1 van de oudste manegepaarden maar erg ideaal voor een rustig uitritje Lovers (en ja veiligheidscaps zijn verplicht tijdens de lessen dus de lesgever draagt hem ook Party!! )
Afbeelding

Rommelig filmpje, gemaakt in de draf...: (die mevrouw voor me slaat net een daas/horzel weg vandaar dat ze wat raar zit)
http://home.hetnet.nl/~katrienpablo/uit ... V01826.MPG

Pablo vind het wel leuk:
Afbeelding

De zon gaat onder
Afbeelding

Even een stukje op een landbouwweggetje stappen
Afbeelding

En hier zijn we al weer bijna thuis Dromen
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Gast654 op 23-06-03 22:17, in het totaal 2 keer bewerkt

'They're funny things, Accidents. You never have them 'til you're having them.'- Eeyore

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:13

Leuke foto's en dat filmpje helemaal geweldig!!!! Haha! Haha! Ik heb hier gewoon zitten lachen, grappig dat je op het paard zo wat kan filmen. Mij zou het niet lukken. Vingers aflikken

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:35

Je hebt echt een mooi paard Lachen
de meeting was gezellig he?
misschien kan jij mijn paardje ook eens komen meeten en dan kom ik jouw paardjes meeten?
xxjes
Laatst bijgewerkt door haflingertje op 23-06-03 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Never give up on the things that make you smile!
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:36

dubbel bericht...

Never give up on the things that make you smile!
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts

Gast654

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 08:18

Solide schreef:
Ik heb hier gewoon zitten lachen, grappig dat je op het paard zo wat kan filmen. Mij zou het niet lukken. Vingers aflikken

Pablo doet toch niks mafs (meestal) op dit pad. Dus gewoon teugels in 1 hand en filmen maar Haha! Volgende keer zal ik eens doorzitten ipv blijven lichtrijden al denk ik dat ook dat nog erg zal bewegen.

We zullen zeker eens afspreken haflingertje! We wonen tenslotte eigenlijk vlak bij elkaar Party!!

'They're funny things, Accidents. You never have them 'til you're having them.'- Eeyore

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie