Vanmiddag zijn er weer eens foto's gemaakt van het trainen met Bo en mij
Ons vorige topic van een maand geleden:[RT-HAW] Bon Ami @ trainen voor de B !
Bon Ami (triple x julio mariner xx)
kwpnruin
4 jaar
bijna jaar ohz
sinds ruim 3 maanden in mijn bezit
We hebben het afgelopen maand rustig aan gedaan, vlak na de shoot van bovenstaand topic kwamen we dik 2 weken in een vrij grote dip. Hier zijn we redelijk uit gekomen, en we trainen nu dan ook weer regelmatig
hij is duidelijk aan het ontwikkelen, qua bespiering maar ook nog in de hoogte wat ik goed aan hem merk. Hij heeft nog moeite met balans, vooral de galop is gewoon erg moeilijk. Dit gaat aan de longe nu wel echt de goede kant op en hij krijgt nu in ieder geval al meer kracht
Hij sprinht nu echt aan ipv dat hij erin valt. We trainen vooral aan de achterhand, meer ruimte in zijn passen en daarin de ontspanning vinden. Teugelcontact, actief maken en vanuit daar die aanleuning ontwikkelen. Ik moet zeggen, het gaat best goed! Aan het einde liep hij vrij constant fijn in contact en bleef er goed bij van achteren. Natuurlijk zijn er ook nog momenten dat hij compleet uit elkaar valt en op de voorhand knalt maargoed die momenten worden met de week minder
We beginnen echt een combinatie te vormen en elkaar beter te begrijpen. Als ik te veel hulp geeft laat hij dit duidelijk merken en ik laat het aan hem merken wanneer hij echt te traag wordt. Daarin word het rijden steeds rustiger, kleinere hulpen, we begrijpen elkaar steeds beter 
Groot punt van aandacht was mijn houding, ik zat in alle gangen naar voren door angst en spanning. Bij Bo heb ik nu echter de ontspanning gevonden en zit ik sowieso in stap en draf gewoon rechtop (heb mezelf zelfs al betrapt op wat licht achterover leunen
), galop zit ik nog naar voren om het hem makkelijk te maken. Dit werkt waarschijnlijk harstikke averechts maargoed ik doe ook maar gewoon mijn best ...
Mijn linkerhand is soms erg vervelend, ik ben druk aan het oefenen meer op de buitenteugel te sturen door die tegen de hals te 'drukken' en met mijn zit en benen hem de wending door te laten gaan... Rechtsom gaat dit goed, linksom is dit erg lastig, dan is mijn linkerhand soms nogal eigenwijs... Ohja afgelopen weekend trouwens ons B debuut gehad, tja, dat ging niet echt zoals gedacht
was nogal een 'vuurdoop' en bij onderdeel 7 moesten we de ring dan ook al verlaten
hahaha, achja, volgende keer beter! We trainen lekker verder. Plaatjes van de wedstrijd:

Foto's van de training, ze staan op volgorde van de training. Commentaar hou ik dit keer maar eens voor me, dus alles is welkom (mits opbouwend natuurlijk.. moet er dan wel iets aan hebben
)1.

2.

3.

4.

5.

6. afwenden voor wijken

7. beginseltje wijken

8. (blij met mn houding hier)

9.

10.

11. Uitschuiven halsstrekken

12.

13. Klaar
moe maar zeker tevreden.. 

Brand los! Wees lief voor ons.. We zijn nog niet zo lang een combinatie en we komen van ver
)
Echt een krachtige motor krijgt ie nu!