Isolda met de voetjes van de vloer!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:24

Hihihi die laatste!! Stiekem de foto's bewerkt? Nerd Knipoog
Ziet er leuk uit, volgens mij voor het eerst dat ik springfoto's van jullie zie!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:00

jantina schreef:
_/-\o_ Voor Sanderijn!!!
Jaaaa ze is afgevallen!
Het vet wat er snel aankwam was er inderdaad ook snel weer af. Ik galopeer nu steeds meer en daardoor trekt haar buik ook wat op.

Nog een heel klein beetje meer die buik de lucht in en ik ben tevreden Op haar ribben is ze al goed Pling


ja ze ziet er mooi uit hoor!een knappe dame.gaaf dat het rijden zo lekker gaat met jullie!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 09:13

Martenique schreef:
En wat een mooi paardje, en wat leuk die foto´s. En wat mooi ameland op de achtergrond. AMeland is gewoon fantastisch!!


Martenique is mijn beste vriendin!! Knipoog Haha!
Heel goed namelijk, Ameland is idd fantastisch Lachen

Dit zijn inderdaad de eerste springfoto's ooit van ons. Springen doe ik toch al bijna nooit, laat staan dat iemand er een kiekje van maakt!

nienke, ik ga echt goed he? Ben al bijna snob, zelfs met wit dekje Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 09:40

Je kunt al bijna voor de titel miss-snob-bokt 2003! *LOL* Hele gave foto's en ze is idd een heel stuk afgevallen! Arme Isolda, die wordt er met dat dekje iedere dag aan herinnerd hoe hard ze nou aan het werk moet! Haha! Maar het staat echt fantastisch moet ik zeggen Knipoog

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 10:20

een wit dekje een dressuurzadel okee dat je geen cap op hebt is al niet zo best maar dat je geen witte bandage's om hebt en geen hoedje op hebt dat is natuurlijk not done. helaas nu kelder je wel een aantal puntjes in de snobverkiezing!

maare ameland blijft geweldig!