Dewi, mijn nieuwe tinkermerrie plus 1 van Baggio

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 20:49

STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPPP ik kan het niet meer aanzien!!! Ik ben weg van Tinkers, Friezen,.... deze zijn gewoon veel te mooi,...en nu snel wegwezen hier,..ik kan het niet meer aanzien! Tong uitsteken

Op de rug van een paard,
is de hemel op aard,...


loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 20:54

echt een hele leuke tink, veel plezier ermee!!! Lachen

Poosje81
Berichten: 21173
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 23:58

blancatje schreef:
STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPPP ik kan het niet meer aanzien!!! Ik ben weg van Tinkers, Friezen,.... deze zijn gewoon veel te mooi,...en nu snel wegwezen hier,..ik kan het niet meer aanzien! Tong uitsteken




dank, enne, na het weekend weer nieuwe foto's van Baggio

Des Lions - Fokkerij van Tinkers in Zuid Frankrijk
https://www.deslions.eu/
Live cam voor veulens 2024 via dit youtubekanaal; https://www.youtube.com/channel/UCOqsI9 ... bvuviF1vnw
Topic 2024; [KS-MK] Franse (Tinker)veulens 2024 - here we go again!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 01:08

Dewi en ook haar veulen zijn niet echt het type Tinker wat ik mooi vind. Maar dat kan zeker nog komen, beetje training, misschien ietsje meer vlees erop! Dat ze inkspots heeft is idd heel erg leuk, waarschijnlijk dus altijd bonte veulens! En dat is zéker iets waard in de Tinkerfokkerij! Vooral dit jaar met al die effen veulens (ik voorspel het je; Nuala's veulen word helemaal zwart!)

Baggio is gewoonweg geweldig, vind hem een heel erg mooi sprekend hoofd hebben. Wil hem toch weleens in het echt zien!
Helaas ben ik er zaterdag niet bij, had heel graag gewild maar het is echt te ver voor me. Ben al de hele week ziek, en dan om 5 uur 's ochtends mijn bed uit en er pas heel laat weer in... ben bang dat ik dat echt niet ga trekken.

Maar heel veel succes!!

Poosje81
Berichten: 21173
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 17:35

Esme_27 schreef:
Dewi en ook haar veulen zijn niet echt het type Tinker wat ik mooi vind. Maar dat kan zeker nog komen, beetje training, misschien ietsje meer vlees erop! Dat ze inkspots heeft is idd heel erg leuk, waarschijnlijk dus altijd bonte veulens! En dat is zéker iets waard in de Tinkerfokkerij! Vooral dit jaar met al die effen veulens (ik voorspel het je; Nuala's veulen word helemaal zwart!)

Baggio is gewoonweg geweldig, vind hem een heel erg mooi sprekend hoofd hebben. Wil hem toch weleens in het echt zien!
Helaas ben ik er zaterdag niet bij, had heel graag gewild maar het is echt te ver voor me. Ben al de hele week ziek, en dan om 5 uur 's ochtends mijn bed uit en er pas heel laat weer in... ben bang dat ik dat echt niet ga trekken.

Maar heel veel succes!!


Training is bij Dewi gewoon erg belangrijk, ze is al een heel eind bijgetrokken momenteel. Of we een bont veulen krijgen volgend jaar, áls we een veultje krijgen, dat weet ik over 14 dagen, zou dat wel erg fijn zijn. Lijkt me geweldig, een veulen uit eigen combinatie.
Baggio mag je vanzelfsprekend altijd in het echie komen aanschouwen, je bent meer dan welkom. En dat geldt ook voor anderen!
Ben ook erg benieuwd hoe hij het gaat doen op de hengstenkeuring volgend jaar.
Even een kiekje van dat koppie van hem...

Afbeelding

Jammer dat je het niet redt zaterdag, maar Koudekerke-Vrouwenpolder is 15 kilometer, dus als je een keer in de buurt bent kun je zo doorrijden.

In ieder geval veel beterschap gewenst!

Des Lions - Fokkerij van Tinkers in Zuid Frankrijk
https://www.deslions.eu/
Live cam voor veulens 2024 via dit youtubekanaal; https://www.youtube.com/channel/UCOqsI9 ... bvuviF1vnw
Topic 2024; [KS-MK] Franse (Tinker)veulens 2024 - here we go again!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 17:42

Wat heeft hij toch een leuk hoofd!
Hopelijk kan ik idd snel eens naar Baggio komen kijken! En anders zie ik hem zeer zeker op de hengstenshow! (want hij word toch wel goed gekeurd!! weet ik zeker!)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers