En weer even een topicje van Norge en mij aan het werk.
Dit keer scheen het zonnetje, dus de kwaliteit van de foto's vond ik wel boktwaardig.

Dus vandaar:
Norge is mijn 17 jarige fjord waar ik nu ongeveer 3½ jaar op rijdt -wat gaat de tijd toch snel

We hebben nu alweer twee outdoor-wedstrijden gehad en onze stand is inmiddels L1+7.
Komend weekend mogen we weer, dus ik ben benieuwd.

Aangezien we nog steeds aan hetzelfde werken als in ons vorige topic, leek het me handig gewoon even te kopiëren waar we aan werken:
Citaat:Eigenlijk draait bij ons alles om activiteit. Norge moet nogsteeds actiever. Als we gewoon wat rondrijden blijft ze wel redelijk actief, maar zodra de oefeningen moeilijker worden (wijken, stelling, sb enz.) kakt ze meteen helemaal in.Ook in de overgangen kan ze nog heel wat actiever worden, daarom ook dat we zoveel mogelijk overgangen rijden -weg, terug, stap draf enz.-.Daarnaast ben ik er heel erg mee bezig om haar lekker door haar lijf te laten lopen en wat minder 'hangend' in de aanleuning te krijgen. En dit lukt al wel aardig, alhoewel ze nog steeds af en toe te diep loopt of juist niet diep genoeg.
Ook mag ze af en toe wel wat meer buigen, daardoor rijden we heel wat voltes die we vergroten en verkleinen, waardoor we dus ook meteen het wijken wat oefenen. Wijken vinden we namelijk beide nogal moeilijk: ik ga verschrikkelijk scheef zitten en Norge is erg lui met het opzij gaan aan mijn been.
Mijn houding is echt niet geweldig, maar het is wel eens slechter geweest. Ik moet er vooral op letten dat ik mijn hakken uitduw, heel wat minder kapstokjes maak en niet naar voren val of juist naar achteren hel met mijn bovenlichaam. Mijn been ligt volgens mij ook wat onstevig, aangezien het op sommige foto's te ver naar achter ligt en de andere juist weer te ver naar voren. Daarnaast heb ik soms een knik in mijn pols die ik echt moet corrigeren.
Ditmaal hou ik het maar even kort, dus hier de foto's:

En Norge wou natuurlijk ook nog even laten zien hoe schattig ze is:

Ben benieuwd of jullie nog goede tips hebben.

Groetjes, Nette