mijn paint met haar pappa:"Doc Painted Bright".

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-03 17:57

Dapperdier:
Zo'n vager randje van ongeveer 1 cm langs de donker vlek heeft Jacky ook consequent bij ieder vlek.Ik weet niet hoe dit heet en of er een naam voor is,misschien weten de andere paint-kenners dit?Volgens mij is het niet iets "minderwaardigs" ofzo,heb er nooit iets over gehoord,tenminste ,alleen positieve reacties dan!
greetz

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 18:07

Dat stekelharige randje langs bepaalde vlekken heet in het engels "mapping" en is niet negatief of minderwaardig.

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 18:15

Mooie paardjes hoor en hele mooie aftekeningen.

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 20:44

Mac schreef:
Wat leuk dat Sherwin bij je op bezoek kwam! Zoals je weet heb ik een zoon van Sherwin. Zoals je ziet lijkt hij erg veel op zijn moeder, hoewel ik er nu wel steeds meer van Sherwin in ga zien. Ik ben benieuwd hoe hij wordt als hij groot is. Jouw merrie heeft qua bouw en uitstraling zeker wel veel van Sherwin weg!

Dit is ons monstertje, met zijn moeder Lee en met zijn vriendje Peppy. Hij is inmiddels alweer een stuk groter en is vreselijk aan het verharen en heeft ontzettend punkhaar. Hij ziet er op het moment dan ook niet uit. Hij heet Shane (voluit: Sierroleena Lasan).


Hey, was jij degene die Lee had gekocht? Ik ken haar nog van Assendelft, echt zooo'n lief beest, was echt gek op d'r Lachen Ik mocht er alleen bijna nooit op, moest regelmatig op Sooner (ta Glory) en ook wel op Ericky Bloos (die 2 ken je vast ook wel Knipoog) , was'k nie zo blij mee Haha! Hoe oud is Lee nu?

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 20:50

lekker ding hoor Kwijl echt mooi getekend enzo Party!! mooi gewoon haha nou dag dag

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 21:05

stef schreef:
Ik vind jou paardje mooier, maar ik hou niet van gemeleerd. Ben gek op bont, maar dan wel strak gelijnd (zoals die van jou dus Haha!)


Idem Haha! ...knappe dame hoor!!! Kunnen we niet een kloontje maken? Ik heb altijd al een paint merrie willen hebben... Knipoog

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 23:50

Cassidy schreef:
Dat stekelharige randje langs bepaalde vlekken heet in het engels "mapping" en is niet negatief of minderwaardig.


mapping! klinkt leuk. Ik heb 1 overo vlek ontdekt...op zijn buik! De rest is dus gemapt. HAHHA.

Ontopic... wat heerlijk dat je de papa van je paardje naast je eigen hebt kunnen zetten... erg leuk lijtk me dat!

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 11:14

Kais schreef:
Hey, was jij degene die Lee had gekocht? Ik ken haar nog van Assendelft, echt zooo'n lief beest, was echt gek op d'r Lachen Hoe oud is Lee nu?

Ja, dat ben ik! Lee is idd een erg lief beest, maar wel met een flinke kop d'r op! Ze is de beste leermeesteres die je je in kunt denken en ze gaat nooooit meer weg Lovers ! Ze is nu trouwens 17, maar ze denkt zelf dat ze 3 is Koe .

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 11:21

wat een mooie merrie heb je! en ze heeft ook een leuke papa Haha!

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 14:49

Mooie paardjes zeg!
Prachtig getekend ook inderdaad
Heel leuk, die mooie Paints!!!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 20:38

Mac"]
[quote="Kais schreef:
Hey, was jij degene die Lee had gekocht? Ik ken haar nog van Assendelft, echt zooo'n lief beest, was echt gek op d'r Lachen Hoe oud is Lee nu?

Ja, dat ben ik! Lee is idd een erg lief beest, maar wel met een flinke kop d'r op! Ze is de beste leermeesteres die je je in kunt denken en ze gaat nooooit meer weg Lovers ! Ze is nu trouwens 17, maar ze denkt zelf dat ze 3 is Koe .
[/quote]

Onervaren ruiters reden zo met haar weg (naja, eigenlijk andersom, maar 't leek heel wat Clown), maar als ze merkt dat je kunt rijden dan is 't nog wel 's *bok* Haha, echt zo lief Lovers