Het verwaarloosde paard!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 19:53

t lijkt me een heel mooi paardje heel goed van je


Elisabeta
Berichten: 55
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 20:50

Anneke schreef:
Poeh hij ziet er echt bar uit.
De eigenaar waar hij nu weer naar terug is, is dat dezelfde die hem zo aan je afleverde?



Yep dat klopt hij is was weer terug gebracht waar hij vandaan kwam,ik kon niks tegen die man beginnen.

Paardenlover voor altijd,paardenvriendjuhs:Martijn,yvanka,esmeralda,marinka en Miranda(fjorddeluvvver) en mijn instructrices Miranda weijermans en sharon burk eigenaar van Mighty.

Elisabeta
Berichten: 55
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 20:51

Sylke schreef:
Was dat samen met Mirjam (ofzo) Fjurdahhluvahhh heet ze hier ofzo?? Van haar heb ik die foto ook gekregen en ook dat ze erop zit..
Miranda ja klopt zij reed er af en toe op

Paardenlover voor altijd,paardenvriendjuhs:Martijn,yvanka,esmeralda,marinka en Miranda(fjorddeluvvver) en mijn instructrices Miranda weijermans en sharon burk eigenaar van Mighty.

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 20:54

Ja en stal uit mesten als jij ging rijden Tong uitsteken
En poetsen, het was een super paardje vond ik!

    If you can dream it, you can do it ...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 20:54

Dat is nou zo een paard dat in een seizoensbedrijf meeloopt, (zoals Lisiduna) dikke duitsers erop en maar crossen door het zand.......Als hij het einde van het seizoen haalt is het goed zo niet is het eigenlijk net zo goed.........Daar zouden we eigenlijk eens wat aan moeten doen.......

Elisabeta
Berichten: 55
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 20:54

crossmonster schreef:
veemde praktijken dan ....lease paarden
klinkt als iemand die alleen aan geld denkt
en sja als een paard dan wat langer bij hem staat dan voert ie gewoon niets volgensmij.....komt vast wel weer iemand die hem huurt :S
ik zou de dierenbescherming inschakelen voor iemand met zulke praktijken


Hij moest daar veel werken en kreeg zekers te weinig eten,ik moest van die man hem elke dag een half kilootje biks geven op de hele winter met hooi natuurlijk nou vind dat weinig hoor mijn verzorgpaard krijgt nu speciaal voer wat ik toen ook voor hem had gekocht en krijgt zelfs zomers 1,5 kilo te eten.

Paardenlover voor altijd,paardenvriendjuhs:Martijn,yvanka,esmeralda,marinka en Miranda(fjorddeluvvver) en mijn instructrices Miranda weijermans en sharon burk eigenaar van Mighty.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 54 bezoekers