Kwijlfoto's van Avalon!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 19:52

Ik vind hem geweldig. Echt super mooi. Ben gek op arabieren. En jouw usericoon vind ik het allermooist. Gewoon zo gaaf!!! Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 19:55

Heb je wat meer foto's dat ie 'los' loopt, niet onder t zadel?? Heb t zelf ook niet zo op vossen, maar vindt deze zeker nie lelijk!!

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 20:05

Ik vind 'm wel cool! Alleen hij duikt nog een beetje, maar dat gaat er vast nog wel af, als je goed oefent! En wat betreft van die kiezen eruit trekken, dat lijkt erger dan dat het is hoor! Volgens mij heeft ie ook een beetje grote mond Haha! , precies zo'n een als mylord, die heeft dat ook. En als het bit erin ligt, heb je snel zo'n trek-effect, terwijl dat vreselijk meevalt!

avalon lover

Berichten: 77
Geregistreerd: 21-07-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-01 20:06

Citaat:
Op 2001-07-24 19:55, schreef NaVy!:
Heb je wat meer foto's dat ie 'los' loopt, niet onder t zadel?? Heb t zelf ook niet zo op vossen, maar vindt deze zeker nie lelijk!!



Bedoel je tijdens het longeren? Of wat anders??

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 20:23

Ik vind hem erg mooi!!!!! Bijna net zo mooi als Escala...hihihi, das dus mijn arabje (dus ikke=niet objectief, lol!) Nee, alle gekheid op een stokje, ik vind Avalon erg mooi! Kwijl Lovers Kwijl Maar ik ben dan ook (net als bijvoorbeeld Shanaia Knipoog ) echt arabieren liefhebber... Enne...ik zou idd ook wel foto's van Avalon willen zien waar hij los in de wei (of bak) rond loopt/galoppeert...dan komt ie vast nog beter tot zijn recht... Haha!

avalon lover

Berichten: 77
Geregistreerd: 21-07-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-01 20:40

Ik zal er een paar opzoeken voor je, ik ben nu toch bij Youko!!!

XXX

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 23:30

ik vind dat je eg trots mag zijn op zo'n paard hoor lahoewel ik het jamemr vind dat hij niet meer wit heeft zou ik hem nog mooier vinden

ik ben ook heel trots op mijn queentje en dat mag iedereen weten!!!!! Haha! Haha!
en queen rijdt ik ook altijd zo diep in het begin omdat ze anders niet goed loslaat en als ik goed heb los gereden stel ik hem hoger in

ik vind hem himmel nie te diep lopen en vind het een super mooi dier Haha! Haha!

I_love_horse
Berichten: 21
Geregistreerd: 16-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 14:16

Jeetje wat loop jij te rukken en te plukken in de mond van je pony zeg. En wat een super foto's Schijnheilig not. Die foto op die keuring(of wat het ook was)was beter.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 14:23

zeg dan niks......

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 14:43

Oke oke,sorry dan!
Voor hoelang 'leen' je avalon?
Mag je ook wedstrijden enzo
op hem rijden en met hem naar
de keuring gaan onder jouw naam?

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 15:02

Hoi,

Ik leen (Avalon Lover is mijn nichtje) Avalon voor een onbepaalde tijd, dat wil zeggen dat ik hem terug kan brengen als ik hem niet meer wil.Als het aan mij ligt, blijft ie voor altijd bij mij Lovers . Ik ga als het goed is, eind 2001 met hem starten (ligt eraan of hij er klaar voor is, anders wacht ik nog even). Ja, en de shows doet hij sowieso, maar daar ga ik dan niet over.

I_love_horses, zucht, even lezen...enne een arabier is altijd nog een paard! Frusty

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 17:26

hey

wanneer komen de andere foto's dat hij los loopt dan??? of heb je geen leuke kunnen vinden???

enne misschien een beetje stomme vraag maar doet die het goed op de keuring?????

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 19:57

Ik vind hem echt harstikke mooi!! Ben gek op arabieren, op de manege is er ook 1 gekomen een prachtige schimmel.

En over dat hij zijn mond open heeft, moet je Chess eens zien als die een beetje op het bit zit te kauwen heeft ie zijn mond ook open, dat ziet er trouwens heel dom uit Haha!

avalon lover

Berichten: 77
Geregistreerd: 21-07-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-01 20:02

O, die foto's komen nog wel een keertje.
Ik heb wel foto's waarop hij los loopt, maar daar
staat hij heel klein op...
Hoe hij het op keuringen doet???
Ik heb er geen verstand van, maar de voorbrengster vond hem wel goed, dus het zal wel.

XXX

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 20:09

Ik vind em heel mooi. En dat diepe lopen komt heus wel goed hoor. Gaaf paardje.

Greetz Merilyn

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 20:13

Mooi paardje hoor!
Misschien is het wel een heel moeilijk paard, ik had eens een verzorg paard die deed heel achtelijk zijn mond open ook al trok je helemaal niet zon aanstellerig gedrag, zodat het heel zielig leek terwijl je helemaal niets deed,misschien doet amulet dat ook wel vanaf foto kan je niet oordelen vind ik! ik vind je heel netjes rechtop zitten hoor! geniet maar van je paardje!

Groetjes melissa

avalon lover

Berichten: 77
Geregistreerd: 21-07-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-01 20:18

Tja, ik krijg echt hele vreemde reacties...dat ik hem mishandel enzo Verward
Dat zou ik Aaf nooit aan doen...
Is het echt zo erg? Verward

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 20:18

Ik vind hem echt super hoor Kwijl Ik zou ook wel zo'n leenpaardje erbij willen hebben Haha! Haha!
hij loop alleen inderdaad beetje diep, maar daar mag ik niks over te zeggen, want dat is voor mij af en toe ook wel een erg bekend probleempje *LOL* *LOL*

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 20:26

Ik vind hem mooi lopen hoor.
Van wie krijg je die reacties dan?
Nora(mijn pony) kan ook zo gek kauwen }>

avalon lover

Berichten: 77
Geregistreerd: 21-07-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-01 20:48

Van ene Celine (spikkellover) , dat ik hem mishandel.... Verward

XXX

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 21:45

ik heb ook zo'n foto van queen lijkt net of ik hem in de bek loop te rukken terwijl hij gewoon aan het kauwen is zal wel ff kijken of ik hem ergens heb......

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 22:41

Misschien dat je hem een sperriempje om kunt doen, want nu doet is zijn mond een beetje open en gaat ie er lekker op hangen?? Ik heb precies het zelfde probleem. ( Zie mijn reactie boven.......)

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 23:42

Ik had eerst ook een sperriempje, ik had het een keertje afgehaald omdat hij beter zou lopen erdoor ( volgens zijn fokker ). En gek genoeg was het ook zo, dus had ik het maar afgelaten...Misschien was het niet door dat sperriempje, ik probeer morgen wel met. Bedankt.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 13:13

Het is een leuk paardje hoor Haha!
En ik vind het vrij knap hoe je hem zo laag gesteld krijgt, want arabieren hebben van nature de hals hoger liggen dan een doorsnee paard.

Ik kan aan de ene kant wel begrijpen dat er werd gezegt, dat je zijn kiezen er uitrukt, zo lijkt het op de foto. Pling
maar het kan netzo goed een "harde" ophouding zijn.

Afbeelding

kijk maar naar zijn mond, maar je kunt dan ook zien als je goed kijkt, dat hij geen sperriem heeft, en dat kan er ook mee te maken hebben Knipoog
En ontspannen is ie wel na mijn idee.

De oortjes staan vrij naar voren gericht, is een teken van oplettendheid, en ontspanning. Wanneer de oren van een paard naar achterwijzen met het rijden is het NIET goed.
En kijk maar naar zijn staart, die staat netjes van de kont af, en dat is ook HEeel goed Haha!


groetjes Lara

Je kunt trots op hem zijn.
BTW prachtige foto van de keuring Haha!