Zo blij in de wei! Jippie!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Zo blij in de wei! Jippie!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-03 19:59

Gisteren hebben Master en Vasthi een nieuw stukje wei gekregen met vers gras. O wat waren ze happy!!!
Afbeelding
Mjammie!
Afbeelding
Lekker baas
Afbeelding
He, goed uitzicht en prima eten
Afbeelding
inderdaad, mee eens
Afbeelding
eh, je mag nu wel weggaan hoor...
Afbeelding
Dit is een lekker plekkie
Afbeelding
Dit moeten we vieren, jippie!
Afbeelding
Yes! lekker rennen
Afbeelding
Hiha.....
Afbeelding
Zoef!
Afbeelding
He, voetjes van de vloer
Afbeelding
Van 0 naar 100 in 5 seconden

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:07

Wow, vooral die laatste is mooi!!! Daar moet je iets mee doen Diny. Toen ik die eerste foto's zag dacht ik Ah nee hè, weer zo'n tinker die meteen d'r kop in het gras steekt en nergens meer naar omkijkt, maar het viel mee... Haha!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:02

Wat is ze eigenlijk mooi! Vond er een leuk paardje toen ik er zag, maar ze is echt gaaf!! Die eerst helemaal, wat een manen Kwijl

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:27

En belachelijk witte sokken... Haha!

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:28

de 8e en de laatste foto vind ik erg mooi Pling
Vind het ook een hele mooie tinker Kwijl (die manen en voorpluk Kwijl Cool *LOL* )
Leuk is dat idd. als ze een nieuw stuk gras krijgen Lachen hoe blij ze daarmee zijn Pling (ik weet er alles van *LOL* Knipoog )

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:31

Leuke stinker zeg Haha! . Ze zijn ook allemaal het zelfde he als het om eten gaat Vingers aflikken Vingers aflikken

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:35

lekker he als ze zo lekker relax aan het eten zijn en dan ineens wegspurten.. vind ik echt een geweldig gezicht...

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:51

Pellie schreef:
En belachelijk witte sokken... Haha!


Nu je het zegt

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 23:04

Gaaaaaaaaaaaaaf die foto's!!!!!!

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 23:22

Wat lief!! Lovers

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 23:28

Mooi hoor....even een technisch vraagje: door fotoshop bewerkt of camerainstelling verkeerd staan?

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 07:02

Dit zijn foto's gemaakt met de gerepareerde digi (overigens geen technische problemen). Ik heb niets bewerkt (alleen de sokken en witte vlakken hahaha), maar het zou kunnen dat de instellingen verkeerd zijn. Wat zou er verkeerd afgesteld staan dan????? Huilen Snik, ik krijg altijd kommentaar op de kwaliteit van m'n foto's. Misschien ligt het ook aan de sites waar ik ze upload, gewoon onze eigen websites.

Tja, ik moet nu wel toegeven dat M en V niet spontaan gingen rennen, ik heb ze een beetje moeten helpen. Toch ging het na wat hulp verder heel spontaan. By the way, het was echt niet alleen de Tinker die direct haar hoofd naar beneden deed om gras te eten. De WPN'er was net zo erg!!!!!!
Pellie, de laatste foto heb ik al als achtergrond gezet op mijn computer, vond ik inderdaad ook super.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 10:07

Ik weet ook niet wat er met je foto's aan de hand zijn maar vooral bij die laatste kun je weer zien dat er 'iets' is...


peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 10:30

Vasthi schreef:
Dit zijn foto's gemaakt met de gerepareerde digi (overigens geen technische problemen). Ik heb niets bewerkt (alleen de sokken en witte vlakken hahaha), maar het zou kunnen dat de instellingen verkeerd zijn. Wat zou er verkeerd afgesteld staan dan????? Huilen Snik, ik krijg altijd kommentaar op de kwaliteit van m'n foto's. Misschien ligt het ook aan de sites waar ik ze upload, gewoon onze eigen websites.


Hmm ik weet het niet, maar de foto's zien eruit alsof er een filter overheen zit....dus even de handleiding erbij maar. Het is een crime, maar er zit niets anders op denk ik. Ach, zo zijn ze ook wel leuk hoor, alleen gefiltert Haha!