Chakotay voor de wagen!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinkermuts

Berichten: 9388
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 19:06

nog meer foto's hihi Tong uitsteken ben benieuwd, van lusi of tinkie?
ps Blade heeft bonje met Smash gehad, leren ze van Extreme duivel

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 01:09

Mooie foto's! Lijkt me echt gaaf een keer zo sturen. En idd dressuurhandjes *LOL*

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 10:45

Ja de foto's zijn mooi, het was vast een gezellig dagje! Ik ben overigens niet weg van Chukie, maar ja, smaken verschillen....hij ziet er wel netjes uit hoor! Lachen

Sting

Berichten: 12863
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 10:55

Wat een mooie sokjes!!! (nou ja, sokJES Haha!)

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 12:39

Mooie foto's! Chakotay is een erg mooie hengst. Tja, die vlekken hou je met zoveel wit.... Die van mij heeft redelijk veel zwart maar heeft ook nog altijd vlekken...grrrrr, de sokken hou ik al helemaal niet schoon Boos! .

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 13:47

Tinkermuts schreef:
ff in je pb gekeken, king en chuck hebben inderdaad redelijk dezelfde bouw, vind king ook een erg mooie tink.

ow, dankje dnakje, king voelt zich nu enorm gevleid en ikke ook.
ik zat eerst altijd op marktplaats te kijken, en daar stond hij ter dekking aangeboden, ik vond hem meteen zo vet,
ik vind dat er in nederland echt geen mooiere tinkerhengsten zijn, tenminste niet die ik ken.

hij is zo mooi, wow, krijg gewoon kippenvle van hem, di ekracht die hij uitstraalt he.

Tinkermuts

Berichten: 9388
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 07:07

Party!! Chuck en ik glimmen helemaal, hij straalt best veel kracht uit maar hij is vry easy to handle, gelukkig maar, want zo'n grote sterke meid ben ik ook weer niet, sinds een paar dagen heb ik een 2 jarige zwarte hengst erbij, hij is wat kleiner maar heeft ook wel een beetje dezelfde bouw, maar hij moet nog lekker groeien *LOL* , volgend jaar ga ik naar de hengstenkeuring met hem, zijn naam is Blade O'Britain, ik heb nu dus duo penotti , dus als mensen Chuck te wit vinden zeg ik, neem deze maar, die heeft lekker veel zwart, hihi, maar jou King is zeker mijn smaak tinker ook, plaatje hoor.