pjotr die netjes aan de teugel loopt(doen het)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 19:18

Nu hoop ik Pjotr dat je wel inde gaten heb dat het niet helemaal de goede maier is. Is zou echt een andere insructrice nemen, want aan zo eentje heb je niets.
Probeer het is gewoon met je been puur op ontspanning, dan krijg je ook ontspannig terug en hoef je niet vast te blijven houden, en kan je je handen gewoon op de goede plaatst houden dus in een lijn van je onderarm naar de mond van je pony.
Mischien handig om dat aanbod van Tallie1978 aantenemen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 19:41

sherwood"]
[quote="Chiqa"][quote="SuperPepeijn schreef:
afgezien van al het bovenstaande, rijdt het nou prettig zo in je sportschoenen en wat vindt de instructrice daarvan?


is erg gevaarlijk, je kan met je schoen achter je beugels blijven hangen!
[/quote]
Mag ik nog even terug zeiken? Waar zie jij in dit plaatje de beugels? Of wat geeft jou de indruk dat ze met beugels ook met deze schoenen rijd? En zeg nou niet dat het ter algemene info was, want dat is gewoon bullshit.
[/quote]

maak ik zelf wel uit of het ter info is, ok?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 19:43

Koortje schreef:
Is dit een uitdaging ofzo? Dan moet je ff een ander topic openen...


mss vraagt ze er zelf om, dat ze commentaar krijgt?

Heb je aal naar de titel gekeken van de topic?

"pjotr loop netjes???"

Pjotr loop beroerd kan ze beter zeggen.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 20:06

ik geloof dat er nu wel genoeg gezeken is!!!!!ze heeft gewoon een slechte instructeur/trice, geef haar nu tog ff de kans om zich te verbeteren!!!!!
het arme kind heeft nu de boodschap wel door hoor!

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 20:11

Juist! Sommige mensen weten niet van ophouden..... Ik vraag me dan altijd af wat ze zelf doen. Als je in hun profiel kijkt zie je 9 van de 10 keer niks behalve naam en plaats.... Dat zegt mij meestal al genoeg

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 20:12

xxappiexx schreef:
En jij leest niet echt goed!
heb ik alleen gezegd dat de pony mooi is?! NEE! Tong uitsteken
Dus lees voortaan eerst ff voordat je alles over dezelfde kam scheert A.U.B.!!


*zucht*, jij leest al helemaal niet goed, omdat ik dit op de vorige pagina al heb 'uitgelegd'.
Het ging er mij om dat ze erg nadrukkelijk alle namen begon op te noemen van de mensen die positief reageren, en eventueel commentaar gewoon negeert. Tuurlijk is positief commentaar het best, maar.. ach , ik val in herhalingen, als je nou gewoon eens naar mijn vorige reactie kijkt?

Trouwens, wat je nog zei over 'die afkrakers die zelf denken zo geweldig te zijn' (waarvan ik er maar vanuit ga dat het oa voor mij bedoelt zal zijn..): Je hoort hier niemand zeggen zichzelf geweldig te vinden. Er is alleen een aardig verschil tussen je pony in een houding trekken of je pony naar de hand toe te rijden. En nee, ik rij ook niet geweldig 9verre van dat), maar ik doe iig een poging tot Lachen.
Ik noem je pony in de krul trekken niet 'een foutje' maar gewoon een totaal verkeerde manier van rijden.

Maar door reacties als die van jou ga ik door er op in te gaan alleen maar verder met 'afkraken', wat voor pjotr niet echt lekker zal overkomen. Pjotr, dit is niet zo tegen jou bedoelt. Probeer gewoon goed les te krijgen (als je dat nog niet hebt), ik wil best toegeven dat ik zelf vroeger ook wel 'zo' gereden heb. Een goede instructeur kan ontzettend verhelderend zijn om te leren hoe het wel moet! succes!

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 20:18

misschien ligt het ook wel aan de instuctriese, heeft ze diploma's enz.?
ik vindt hem niet echt mooi lopen, en je zit met je handen helemaal bij je benen, en dan zaag je idd
ik zie idd ook *auw*....
maar goed niet dat ik goed kan rijden.
misschien volgende keer maar MET zadel?

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 20:51

Goh wat gezellig is het weer op bokt Scheve mond

Op foto's wordt altijd kritiek gegeven. Zowel positieve als negatieve kritiek.

Misschien dat bokkend Nederland ook opbouwende kritiek kan geven?

Natuurlijk is het niet goed als je alleen aan de teugels trekt om een paard/pony "aan de teugel te krijgen".
Maar in plaats van tig keer te zeggen hoe slecht het is, kun je ook vragen waarom iemand dat doet, of die zich er van bewust is.

Daarnaast kun je natuurlijk ook tips geven hoe je je zo'n rijstijl af kunt leren. Daar zal een topicstarter veel meer van opsteken dan alleen maar kritiek hoe slecht iets is.

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 21:29

wie wil mij bij deze dan les geven (goede) es ff kijken hoeveel er nu nog reageren

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 21:41

niemand???????

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 21:44

Chiqa"]
[quote="Koortje schreef:
Is dit een uitdaging ofzo? Dan moet je ff een ander topic openen...


mss vraagt ze er zelf om, dat ze commentaar krijgt?

Heb je aal naar de titel gekeken van de topic?

"pjotr loop netjes???"

Pjotr loop beroerd kan ze beter zeggen.
[/quote]

jeetje, lekker vriendelijk zeg. Pjotr heeft toch helemaal nix aan zo'n commentaar. lekker makkelijk om mensen af te zeiken zo op internet ofniet?!! je hoeft het toch niet recht in het gezicht te zeggen. echt banketstaaf Frusty


en Pjotr ik kan je geen goede les aanbieden, want ik heb zelf nog (veel) goede les nodig. Haha!
ben eigenlijk ook wel benieuwd hoeveel mensen op die vraag reageren

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 23:16

ja ik ook heb pas 1 pb gekregen van een meisje.
dus we wachten af.
maar minder mensen reageren dan dat ze commetaar geven hahaha grappig he

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 23:20

Je woont ook wel errug ver weg Tong uitsteken

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 23:22

Ik heb vandaag al echt super veel coole fjorden gezien Haha!
Leuke pony's zijn t, als ze zo lopen als de foto's die ik heb gezien *LOL*

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 23:37

Pjotr, als jij niet iedere keer met je bedankjes het topic naar boven had gehaald, hadden minder mensen het gezien, en minder mensen er commentaar op gegeven. Jij hebt zelf deze foto's geplaatst, in mijn ogen een wat minder geslaagde titel uitgekozen. Mensen die kritiek op jouw hebben dan meteen aanvallen omdat ze zelf geen foto neerzetten, of het misschien zelf niet kunnen is dan niet relevant. Jij wilde commentaar, anders zet je die foto niet neer.

Over je instructie wil ik hier niets zeggen. Omdat ik niet weet in welke context ze je een compliment hebt gegeven. Ik weet niet hoe je op dat moment reed. Ik weet wel dat ik, als ik vooruitgang zie bij iemand, ook complimentjes geef, omdat dat af en toe nodig is. En misschien deed je op dat moment ook net iets anders dan wat je aan ons laat zien op deze foto.

De meesten van ons hebben een eigen leven. Dat we zelf kunnen invullen, de een heeft een paard, de ander spendeert het aan bokt. Het is alleen niet zo netjes van jouw dat je meteen uithaalt naar een ander als ze kritiek hebben op een foto die jij hebt geplaatst. En ze dan nog uitdaagt om jouw te laten zien hoe het anders moet, of jou les te komen geven...

leonie_1986
Berichten: 1994
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 19:45

Cassidy schreef:
Pjotr, als jij niet iedere keer met je bedankjes het topic naar boven had gehaald, hadden minder mensen het gezien, en minder mensen er commentaar op gegeven. Jij hebt zelf deze foto's geplaatst, in mijn ogen een wat minder geslaagde titel uitgekozen. Mensen die kritiek op jouw hebben dan meteen aanvallen omdat ze zelf geen foto neerzetten, of het misschien zelf niet kunnen is dan niet relevant. Jij wilde commentaar, anders zet je die foto niet neer.

Over je instructie wil ik hier niets zeggen. Omdat ik niet weet in welke context ze je een compliment hebt gegeven. Ik weet niet hoe je op dat moment reed. Ik weet wel dat ik, als ik vooruitgang zie bij iemand, ook complimentjes geef, omdat dat af en toe nodig is. En misschien deed je op dat moment ook net iets anders dan wat je aan ons laat zien op deze foto.

De meesten van ons hebben een eigen leven. Dat we zelf kunnen invullen, de een heeft een paard, de ander spendeert het aan bokt. Het is alleen niet zo netjes van jouw dat je meteen uithaalt naar een ander als ze kritiek hebben op een foto die jij hebt geplaatst. En ze dan nog uitdaagt om jouw te laten zien hoe het anders moet, of jou les te komen geven...

okeej, zullen we nu ophouden met elkaar afzeiken??? bokt is voor je plezier hoor!!!!

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 20:56

sjeez, en dat alleen om wat foto's....
Ennuh, ik had het niet over hetzelfde als jou Grassie.
Jij vind het stom dat ik ook wat positiefs te zeggen heb tegen Pjotr, daarom reageerde ik op jou! Niet direct om je reacties!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 18:04

mensen, ga jezelf eens na,
toen jullie net begonnen , en eens flink aan die bek deden sjorren, waren jullie ook trots dat ie aan de teugel liep(OF HEB IK DAT MIS ???)
dit meisje rijd nog niet zo lang, en dat het fout is dat weet ze nu wel,
ik hoop dat ze nog wel wat meer serieuze reacties krijgt op haar vraag naar les.
of vinden jullie het te min om iemand op een fjiord les te geven ???
jammer dat je tever weg woont, pjotr, want ik had je graag les willen geven !liever iig als van die tutjes met hun dure pony's en grote praatjes en ouders die aan de kant staan mee te bleren, terwijl ze MIJ toch betalen om les te geven ???
(vast de reden geweest dat ik gestopt ben met lesgeven )

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 18:12

Als er in dit topic niet kan normaal gedaan kan worden gaat het op slot.