Een "paar" foto's.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
treffer
Berichten: 371
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: Utrecht

Een "paar" foto's.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-03 12:33

Ik zet niet echt veel op bokt, maar ik zet er toch maar een paar foto's op Lachen
Ik had maar eens foto's van de paarden op de manege waar ik rijd gemaakt, ben niet echt een fotograveer kampioen maargoed. Het zijn niet alle paarden...
Afbeelding
Dit is Nico een hele lieve een brave haflinger, zal uiteraard nooit bokken of aan de kletter gaan, maar dat doet geen enkel paard op de manege. (hij kijkt naar het lekkere kuil voor z'n stal ja)
Afbeelding
Dit is pepsi, een hele brave merrie ookal zou je het op de foto niet zo zeggen. Ze kijkt dan wel heel lelijk, maar ze zal nooit iets doen.
Afbeelding
Gino, een gek paard die een ontzettend klein hoofd heeft vergeleken met z'n lichaam. Ik ben laatst van m afgedonderd, maar hij is erg lief maar heel erg sterk en eigenwijs.
Afbeelding
Fanna, ze was nogal bang voor de digi en wilde niet op de foto, maar ik heb d'r erop gekregen Haha!
Afbeelding
Jip een lieve fjord, wel jammer dat de foto bewogen is.
Afbeelding
Janneke, de moeder van jip, ze moest even later rijden, vandaar dat ze d'r hoofdstel inheeft. Jip en Janneke zijn al hun hele leven samen en erg aan elkaar gehecht.
Afbeelding
Afbeelding
Spikkel, een lieve appaloosa merrie waar ik donderdag nog op gereden heb, ze alleen een beetje snel met de galop.
Afbeelding
Afbeelding
Dit is treffer, m'n lievelingspaard, hij is echt het braafste paard van de manege, zal geen vlieg kwaad doen en is gek op kinderen. Ik heb jammergenoeg al heel lang niet meer op hem gereden Scheve mond
Afbeelding
Dit is zahri, een hele lieve pony van al 27 jaar oud, is geloof ik een arabiertje. Kijkt op deze foto alleen niet zo vrolijk, en wou helemaal niet op de foto..
Afbeelding
Hertogin, een nogal schrikkerige tuigermerrie, maar ook heel lief.
Afbeelding
Borus, lief schimmeltje, ook een mooie pony vind ik, ookal kan je het op de foto niet zo goed zien...

Nou dat waren de foto's, ik hoop dat ze niet al te groot zijn en dat ik niet te weinig berichten ofzo heb Verward

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 12:34

Die van Spikkel en Tref zijn leuk! Lovers
Leuke foto's hoor.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 12:36

Spikkel is kei grappig Haha!
en Gino heeft een kei leuk koppie, leuke foto's!

carlos

Berichten: 628
Geregistreerd: 28-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 12:40

ik vind treffer een mooie pony!! /paard...leuke foto's hoor!

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 13:07

zo erg mooi.. en wat een mooie stallen.. sommige hebben toch wel een ondeugend koppie

Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 13:08

Op de foto's te zien is het een mooie manege! Leuke paarden ook!