Fotosessie Amsterdam (wat vinden jullie ervan?)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 17:51

hahaha Tong uitsteken nee, je hebt gelijk. maar voor het dagelijkse leven vind ik neutraler toch altijd mooier Tong uitsteken
maar zo ben ik Knipoog
als je uitgaat vind ik je make-up wel perfect!

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 17:54

Lovely schreef:
De meneer Robart heeft jou niet op je mooist gefotografeerd vind ik hoor. Het kan echt 10 keer beter Lachen.

Ja idd, vind ik ook!!!

Ik vind je trouwens echt zo'n gothic typje Haha! ik weet niet waarom en dat zal je ook wel niet zijn, maar komt denk ik door je donkere haar. Als ik jou was zou ik het weer blond doen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 17:55

Lisette, je kunt met make up heel veel doen hoor. Neem nou dat zwarte van jou, het is mooier als je dat op je onderste ooglid niet helemaal tot in de hoek van je oog doet. Trek eens een lijntje tot precies onder je pupil (wel recht voor je kijken Knipoog ), en dan niet te dik beginnen. Je kunt trouwens ook lijntjes trekken met iedere kleur ogenschaduw die je wilt hoor, met een plat kwastje.

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 17:56

Blond vind ik mooier!!

en ik schat je 16 /17

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 17:56

Valerie"]
[quote="Lovely schreef:
De meneer Robart heeft jou niet op je mooist gefotografeerd vind ik hoor. Het kan echt 10 keer beter Lachen.

Ja idd, vind ik ook!!!

Ik vind je trouwens echt zo'n gothic typje Haha! ik weet niet waarom en dat zal je ook wel niet zijn, maar komt denk ik door je donkere haar. Als ik jou was zou ik het weer blond doen Knipoog
[/quote]

Lol ik ben toevallig pas met een Vriendin van me op een Gothic party geweest in amsterdam toen waren we helemaal in het Gothic gekleed, wat grappig dat je dat zo zegt..

En ik vind blond ook leuker, ik heb ook al weer verf gekocht dat gaat er zo in Lachen mijn eigen kleurtje weer

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 17:58

Lovely schreef:
Lisette, je kunt met make up heel veel doen hoor. Neem nou dat zwarte van jou, het is mooier als je dat op je onderste ooglid niet helemaal tot in de hoek van je oog doet. Trek eens een lijntje tot precies onder je pupil (wel recht voor je kijken Knipoog ), en dan niet te dik beginnen. Je kunt trouwens ook lijntjes trekken met iedere kleur ogenschaduw die je wilt hoor, met een plat kwastje.



Thanks.. ik heb binnenkort weer een foto sessie.. (als ik er wel mee door wil gaan)
dan zal ik weer de foto's laten zien, en bij die fotograaf mag ik mijn make up zelf regelen haha Lachen
Groetjes Liss

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 18:04

ik vind trouwens de compositie van sommige foto's ook niet helemaal geweldig. vooral de foto's waarbij je in een hoek zit. de schaduwen vallen lelijk en het doek ziet er niet echt mooi uit.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 18:06

ja, super pepeijn heeft gelijk, was dat een ervaren fotograaf?

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 18:07

SuperPepeijn schreef:
ik vind trouwens de compositie van sommige foto's ook niet helemaal geweldig. vooral de foto's waarbij je in een hoek zit. de schaduwen vallen lelijk en het doek ziet er niet echt mooi uit.


Klopt ja..
Dat is ook een foto die hij zelf afgekeurd had, maar die ik juist wel grappig vond.. verder was het ook wel een aparte man en wilde idd alleen maar sexy (lees: wat jullie bedoelen met "geile uitstraling") foto's maken..
Maar toch vind ik het wel goed voor de 1ste keer echt poseren voor een fotograaf..
Ik was best zenuwachtig..
(en ik vind mezelf echt niet knap als dat zo overkomt)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 18:10

Ik vind je eigen foto's een stuk leuker dan die van de fotograaf. Slechte fotograaf hoor want ik vind je make-up echt fout en ook je uitstraling vind ik niets [chago 14-jarige met te veel make-up].
Op je door-de-weekse fotoos zie je er echt een stuk beter uit. Haha!

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 18:13

hehe ben geen 14jarige Lachen
Maar klopt.. je moet serieus kijken.. pfff..
Is echt niet zo leuk om te doen als de meeste denken trouwens..
viel me wel zwaar tegen, terwijl ik het vroeger echt zo graag wou..
En de fotograaf heeft een homepage..
Mag ik die hier neerzetten ?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 18:13

Ik vind dat het vooral de zwart wit foto's zijn waarop de make-up veel lijkt. De rest van de foto's vind ik niet lelijk, terwijl ik eigenlijk anti-makeup ben, maar ik vind dit nog best meevallen Verward Ik zie er eigenlijk geen extreme vorm van makeup in hoor Verward Maar ik moet zeggen dat de onderste foto van je bovenste posting idd wel beter is, sta je veel spontaner op Lachen

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 18:18

Nee ik vind het ook niet mooi, ben zelf visagiste, en ook de kleur op je lippen is veelste donker.

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 18:19

ik vind het hele mooie foto's en de meeste fotograven willen van die sexy foto's anders nemen ze wel een kind van 14 die met een big smile kinderkleding showt.

ik vind ze heel leuk. ik vind alleen wel dat je iets meer neutrale kleuren kunt gebruiken staat mooier en niet zo grof en donker.
groetjes noortje o ja blond staat het mooist vind ik

Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 18:31

hoii,
Ik vind het er een beetje "goedkoop" uitzien als ik eerlijk mag zijn... Denk dat je bij een beetje redelijke fotograaf op de hoek nog mooiere fotoos kunt laten maken Knipoog
Maargoed je moet ergens beginnen, succes ermee verder.

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 18:36

Sypheron schreef:
Ik vind dat het vooral de zwart wit foto's zijn waarop de make-up veel lijkt. De rest van de foto's vind ik niet lelijk, terwijl ik eigenlijk anti-makeup ben, maar ik vind dit nog best meevallen Verward Ik zie er eigenlijk geen extreme vorm van makeup in hoor Verward Maar ik moet zeggen dat de onderste foto van je bovenste posting idd wel beter is, sta je veel spontaner op Lachen


Thanks.. Iedereen zegt altijd dat die foto het leukst is omdat ik daar ook wat ouder uitzie.. (ze schatten me zowiezo altijd jonger Lachen )
En omdat ik daar btje bruin was.. hij is van vorig jaar trouwens

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 18:39

Jah ik wilde vroeger altijd poseren.. maar ik vind het heel erg tegenvallen.. omdat natuurlijk hun alles regelen, laat staan als ik bij een prof fotograaf zit te poseren.. dan heb je helemaal niets te zeggen hè Lachen
Bedankt voor de tips..
Eyeliner is dus tè zeggen jullie.. (dat heb ik al zolang :/ ik vind mezelf echt kaal zonder eyeliner) en verder heb ik alleen mascara op overdag gewoon doordeweeks..

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 18:47

Ik vind dat je een mooi gezicht hebt, wat het mooist tot zijn recht komt met je (natuurlijke) blonde haar en neutrale make-up. En onder neutraal versta ik alles wat niet teveel afsteekt bij je huidskleur en je haarkleur, dus niet van die donkere make-up als je draagt op de foto's die door de fotograaf gemaakt zijn. Ik vind ook de laatste foto, die niet door de fotograaf gemaakt is, het mooiste. Het is de spontaanste foto en hij matcht met je leeftijd. Ik vind de foto's van de fotograaf echt een beetje té, een beetje uitdagend. Hij had dat van jou nog niet moeten vragen, je kunt zien dat je je er klein beetje ongemakkelijk onder voelt. Gewoon lekker jezelf blijven dus, want je bent een hartstikke mooie meid. Veel meisjes zouden een gezicht willen hebben als de jouwe (nou ja, misschien spreek ik wel enkel voor mezelf... maar dan geldt het wel)

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 19:02

Op die foto's van de fotograaf vind ik je eerlijk gezegt niet echt een model. Je lijkt ook een beetje bol.
Bij die foto's waar je blond ben toaal niet en vind ik je wel een model hoor. Ik zou gauw je haren weer blond verven Tong uitsteken Haha!

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 19:06

Ik vind de foto's ook niet mooi ... en ik denk *persoonlijk gezien* dat je de lippestift moet laten voor wat het is ... Ik vind voor derest voor de positiefoto's dat ze erg slechte make-up hebben gebruikt ... zeker voor een meid van jou leeftijd ... En die onderste foto... is inderdaad het mooist ... om even een positief punt te brengen ...

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 19:22

Blond is echt veel leuker!! Ik vind je een knap meisje, op alle foto's, maar vind blond echt super. Ik vind van die geposeerde foto's altijd wel wat hebben, maar zal de enig gek zijn

Dat zwarte shirtje, met die roesjes aan een kant, heb ik ook

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 01:35

Ik vind de foto's ook niet mooi. Je make-up is veel te oud voor je leeftijd. Je lijkt zo idd op een chago 14 jarige. Eerlijk gezegt vind ik de foto's helemaal geen "geile" uitstraling hebben eerder een beetje ordi. Als dat wel de bedoeling van de fotograaf is geweest heeft ie naar mijn idee de plank volledig mis geslagen. Ik denk dat een wat natuurlijke make-up je veel mooier zou staan.

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 05:28

Ik kan me in het geheel bij PIPO en SP aansluiten.

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 06:55

Ok..
Nou ik ben dus geen 14jarige, maar een 16,5 jarige :/
Die foto's wilde ik laten zien omdat ik me af vroeg of jullie ze leuk vonden,
Vinden de meeste dus niet ok das een mening,
Maar ik vind het wel jammer dat de meeste bokkers altijd alleen maar slecht commentaar geven ipv ook leuk comentaar,
En dan bedoel ik niet alleen mijn toppic hoor Lachen
Maar af en toe schrik ik wel eens van reacties van mensen.. (op andere toppics)
Maarjah ik vroeg er nu zelf om.. bedankt voor de reacties en ik laat de volgende sessie wel zien.. (kijken of die "verbeterd is" met blond haar Knipoog
Groetjes Liss

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 09:04

Mag ik nog iets zeggen? Haha!
Ik vind je een mooie meid en ik vind dat een goede fotograaf veel meer had kunnen doen om jou tot je recht te laten komen op een foto! En nee, ik vind de foto's ook niet erg mooi, maar dat ligt totaal NIET aan jou! Neem een andere fotograaf en ga ervoor als dit is wat je leuk vindt En idd, dropp the eyeliner! Succes meid!