Fotosessie Amsterdam (wat vinden jullie ervan?)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 09:22

euh..wat kan ik nog zeggen, ik bekijk ht ff uit het oogpunt van een model ipv klant dan hoor aangezien ik ook model ben....je lippen meid, die zijn te geaccentueerd, je hebt een mooie volle lip waarbij de donkere tinten niet bij horen want dan krijg je van die euh bamboelippen zeggen wij, laat ze een lichte tint lippenstift gebruiken, zoals de laatste foto die door de digi werd gemaakt, dat kleur staat je prachtig, de donkere tinten maakt van jouw prestigeuze een euh hou ik ff voor mezelf type Schijnheilig

verder had de fotograaf inderdaad jouw meer in de spotlight kunnen zetten door andere delen van je lichaam te accentueren ipv alleen je gezicht, er zit een erotische tint in maar dfat heeft meer met de blik van je ogen te maken dan met je hele houding, is mijn mening natuurlijk.
en met je blonde haren ben je een echt babe, dus terug blondddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

hopelijk vind je me nu geen zeikwijf met mijn uitgebreidde tekst Lips are sealed

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg


LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 09:35

LMsWinnetou"]
[quote="Lisette schreef:
Zeker blond en persoonlijk vind ik de onderste foto het mooist van allemaal.


Jah ik ook! *LOL*
[/quote]

Yep, me too Haha!
Ik had trouwens goed geschat Knipoog

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:14

ik vind de foto's niet mooi... maar dat is niet jou schuld hoor.. die van de fotograaf.. maar 1 tip gebruik lichte kleuren.je kan wel eyeliner gebruiken maar laat dan de oogpotlood weg.. en je lippen die zijn veel te zwaar aangelegt.. je kan het ook anders doen.. maak je ogen op zoals het normaal doe maar laat je lippen dan zitten. dan leg je de aandacht op je ogen.. als je zin heb om je lippen mooi te maken laat je ogen dan naturel dan leg je de aandacht op je lippen. maar als je het allebij doet... dan krijg je het "goedkope" effect...
maar weet je trouwens wel waar die foto's heen gaan??

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

Poosje81
Berichten: 21186
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:34

Doe Raymond de groeten van me, het is inderdaad een aparte Knipoog
Als je die foto's naar ons bureau zou sturen zou ik twijfelen, maar die onderste doet je veel meer spreken. Je hebt een mooi en apart gezicht, maar op de foto's sta je te gemaakt, Ik mis een bepaalde positieve chemie tussen jou en de fotograaf en die moet er echt zijn. Dat hoeft niet sexueel te zijn, liever niet, maar je moet met elkaar kunnen spelen, en elkaars gedachten kunnen lezen.
Maar ik ben benieuwd naar de resultaten van de volgende sessie

Des Lions - Fokkerij van Tinkers in Zuid Frankrijk
https://www.deslions.eu/
Live cam voor veulens 2024 via dit youtubekanaal; https://www.youtube.com/channel/UCOqsI9 ... bvuviF1vnw
Topic 2024; [KS-MK] Franse (Tinker)veulens 2024 - here we go again!

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:47

Je moet een fotograaf hebben die jou wat vrolijker op de foto wil zetten.
Je komt erg boos en arrogant over op de foto en dat vind ik erg jammer.

Want op je eigen onderste foto lach je een beetje en dat staat je gewoon 100x beter.

Blond haar staat je ook veel beter.

Maar niet opgeven, ben benieuwd naar je volgende sessie.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 11:05

Ik vroeg me ook al een beetje af of je niet kunt lachen,... Ik zie geen een foto (ook niet op die "niet-professionele" foto's van jezelf) waarop je gewoon eens even lacht Haha!! Of heb je misschien nog een beugel of lelijke tanden als ik vragen mag? Lachen doet zoveel met je gezicht! Ik ken die blik die je aan moest nemen van de fotograaf wel, maar naast een "erotisch" shot moet je ook wel eens een luchtig shot nemen en dat mis ik heel erg. Enne, blond staat je beter!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 11:19

Die blonde foto van de bovenste foto's. Wauw die is echt heel erg mooi!!! Ik zou ook heel snel terug gaan naar blond Tong uitsteken
En ik zou totaal niet zeggen dat je een gothic zou zijn maar eerder hardcore aangezien je gebruikersnaam Knipoog
Ik vind ook de foto's die je zelf gemaakt hebt veel en veel mooier!!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 12:02

Lovely schreef:
De onderste foto vind ik ook het leukste, met als enige nadeel de te zwaar aangezette ogen. Van zwarte lijnen worden je ogen niet mooier eigenlijk en dat is zonde.
De meneer Robart heeft jou niet op je mooist gefotografeerd vind ik hoor. Het kan echt 10 keer beter Lachen.


Ben het met Lovely eens! Ik vind de onderste ook de mooiste foto.

Ik denk trouwens niet dat Pipo bedoelde dat je je wenkbrauwen moest tekenen maar wat donkerder maken. Het lijkt inderdaad wel of je bijna geen wenkbrauwen hebt omdat je ogen zo sterk afsteken door die donkere make up. Ik vind blond je trouwens ook leuker staan Ik had je trouwens 15/16 geschat. Ik vind je een mooie meid hoor!

En nu je het zegt Anoukie.. inderdaad geen enkele foto met een mooi glimlach.... volgende keer een big smile voor ons Lisette Verward Haha!

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 12:09

ik ken je helemaal niet en toen ik de foto's zag dacht ik "mmm"
toen kwam ik bij de allerlaatste en dacht ik "hee, dat is een leuke meid" ......ik schat je ook zo'n 14/15 sorry tis niet anders.

XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 12:18

hey MOHgirl, ik vind die foto's er wel mooi uitzien, die in zwart-wit, die in kleur wat minder omdat ik die felle lippenstift erop niet zo mooi vindt en daar valt de schaduw wat raar, maar die in zwart-wit zijn wel gaaf, en ik schatte je ouder dan 16 jaar!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 12:23

Blond staat je het beste maakt je gezicht wat zachter en ik zou ook een andere kleur lippenstift nemen....
De laatste foto is de mooiste.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

marouska

Berichten: 595
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 12:37

ik vind de 2e,6e,9e,10e en de 13e wel heel mooi geworden! die rest vind ik niet heel bijzonder!
maar ik vind blond haar ook veel mooier!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 13:13

Ik zal Lisette wel even lachend op de foto zetten zaterdag Haha! En ik neem ook wel mijn make up en make up remover mee...zal ik me eens uitleven Knipoog

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 13:16

Ik vind blond beter bij je gezicht staan, donker maakt je wat strenger, maar dat zou ook aan de make up kunnen liggen, die vind ik op vooral de eerste foto's niet mooi, te donker en zelfs een beetje ordi. Met wat minder en lichtere make up op ben je een stuk knapper hoor . Als je bijvoorbeeld lichte lippenstift/lipgloss op deed en niet zo'n dikke zwarte oogpotloodlijn (bij blond haar staat bijvoorbeeld bruin of grijs ook beter) zou het veel mooier staan.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 15:36

Ik vind jouw foto's veel mooier als die profesionele, op de onderste foto in je eerste bericht vind ik je heel leuk op staan Lachen Dat randje bij die fotosessie vind ik best lelijk als ik eerlijk mag zijn. Idd ook andere kleur lippenstift,verder leuk Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 16:12

Ik vind blond je veel mooier staan dan het donkere. Sowieso denk ik dat als je wat naturel makeup gebruikt je een prachtige meid bent, harde makeup staat je veel minder. Zoals Kayla ook al zei, bij blond staat bruine mascare en eyeliner beter dan zwart.

Bij Avond makeup gelden natuurlijk andere regels, en op MOH ook Knipoog

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 18:11

ten eerste blond haar vind ik mooier!!!
verder, over die eerste foto's, ben ik het met de rest eens. van je eigen foto's vind ik de 1 na laatste het mooist. ennuh lachen mag wel hoor....anders lijk je zo arro Haha!

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 18:52

Zoals ik al zei, ik moest zo kijken.. en gekleed zijn en opgemaakt.. ik was alleen benieuwd wat jullie er allemaal ook van vonden..
Ik heb nu stiekem nog meer een Zelfcomplex gekregen dan eerst..
Ik ben al zo een zenuwenpees Knipoog
maar toch bedankt.. en zaterdag nieuwe foto's hoorde ik Tong uitsteken
Toch vind ik trouwens dat ik niet over arro kijk hoor.. alleen op de foto's waar dat moest..
Mischien straal ik wel arro uit,
maar dat komt niet omdat ik mezelf mooi vind, integendeel zelfs..
Nou ik ga stoppen ik lees snel weer
Groetjes Liss

Extensions voor paarden!

Typhoons

Berichten: 311
Geregistreerd: 13-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 18:57

Pipo schreef:
Hmm, wil je een aardig antwoord of een eerlijk antwoord?

Ik vind de foto's niet mooi, je hebt een vrij ( ik weet geen net woord voor deze benaming, sorry bart) geile uitstraling, misschien dat dat ook de bedoeling is. Maar het komt wat ordinair over bij me. Daarnaast vind ik dat je veel make up op hebt, en dat is niet erg, dat heeft iedereen die fotos maakt. Maar had dan ook wat aan je wenkbrauwen gedaan. Je heb nu hele donkere ogen, en lippen. Maar je wenkbrauwen heb je niet gedaan. Misschien dat het daardoor ook wat ordinair lijkt. Het is niet af.

Verder denk ik dat je eeen jaartje of 14 bent, daarom zou ik je ook liever in een leuk shirtje zien, dan bijna naakt.


Ik ben het hier mee eens, ik vind de onderste foto het leukste..

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 10:20

Ga je trouwens vaak naar Masters of Hardcore?

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 11:23

Persoonlijk vind ik dat je eens naar een andere fotograaf heen moet gaan!!
Ik vind deze fotograaf niet geweldig.
Ook hadden ze iets meer aan je haar kunnen doen!!
Het ziet er een beetje slordig en ongekamd uit.

Er zitten wel een paar leuke foto's tussen hoor maar ik vind kwa leeftijd dat hij je inderdaad te "bloot" op de foto's heeft gezet.
Zo te zien is deze fotograaf gek op je borsten!!

Zijn deze foto's gemaakt bij een bij een fotograaf die bij een modellen buro werkt??
Zo ja welke dan??

Ik vind zelf dat je te donkere lippen hebt en ze lijken dan veel groter.
De ogen vind ik ook te zwart onder en boven!!
De ogen kunnen wel maar dan moet je iets meer bruine oogschaduw en toch met een bruine oog potlood bij tekenen.

Probeer het gewoon eens uit zou ik zeggen!! Haha!

Ik vind je een supper mooie meid!!!
Daar zal het helemaal niet aan liggen!!

Maar let er wel op dat deze fotograaf steeds een beetje meer van je wil zien!!
Als je de eeste keer al zo "sexy" op de foto gaat zal hij steeds een stapje verder willen.

Ik schatte je ook 14 a 15 jaar. (je hebt zo'n lief koppie)

Groetjes: Corina

Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 11:37

Jammer dat je zo ver weg woont, anders had ik wel een poging willen wagen om een sessie van je te maken....maar dan buiten, is vaak ook veel mooier!

ZOALS HET PAARDJE THUIS SPRINGT, SPRINGT IE NERGENS.....
Liza alweer ruim 7 jaar:-) kleine meisjes worden groot! School is leuk!
http://www.horsefoto.nl nog steeds ff uit de lucht

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 11:46

De bovenste serie vind ik ronduit ordinair, je kijkt er ook op een bepaalde manier bij, dat snap je wel als je zo oud bent als ik.. Knipoog
In de onderste zitten er een paar die ik wel leuk vind, al zou het allemaal wat speelser en natuurlijker mogen.
En tja, die make-up... gewoon eens niet doen of maar een heel klein beetje *LOL*

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 14:14

Tess schreef:
De bovenste serie vind ik ronduit ordinair, je kijkt er ook op een bepaalde manier bij, dat snap je wel als je zo oud bent als ik.. Knipoog
In de onderste zitten er een paar die ik wel leuk vind, al zou het allemaal wat speelser en natuurlijker mogen.
En tja, die make-up... gewoon eens niet doen of maar een heel klein beetje *LOL*




vooral: De bovenste serie vind ik ronduit ordinair, je kijkt er ook op een bepaalde manier bij, dat snap je wel als je zo oud bent als ik.. Knipoog

Vind ik nergens op slaan want als ik dat pas zou weten als ik zo oud ben als jij zou ik daar dus ook niet eens aan denken, en het slaat gewoon even nergens op.. Lips are sealed dat was puur een begin foto en ik was nog hartstikke zenuwachtig..
Scheve mond
Over die make up.
Dat draag ik al heel lang, wel iets minder natuurlijk omdat dit voor de foto's was, en als dit normale foto's zouden moeten worden had ik ze ook niet hoeven laten maken toch?

En dat half naakt vind ik al helemaal onzin, mijn moeder zat ernaast dus als ik er half naakt bij moest gaan zitten dan zou ze wel zeggen nee Liss doe dat maar niet.
Ze vond de foto's prachtig en heeft er 1 uit laten vergroten Lachen Dat vond ik wel lief van d'r. Lovers

Maar over die "geile Uitstraling" En Ordinaire look vind ik best wel mee vallen :/

Toch bedankt voor je reactie.
Daar vroeg ik natuurlijk om.
Groetjes Liss

Extensions voor paarden!

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 14:15

Biebel schreef:
Jammer dat je zo ver weg woont, anders had ik wel een poging willen wagen om een sessie van je te maken....maar dan buiten, is vaak ook veel mooier!


Ik kwam pas nog langs best haha
Om mijn paardje op te halen, mooie buurt daarzo *LOL*
Groetjes Liss

Extensions voor paarden!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers