Stoere dames op hun pony!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 13:54

Ik vind dat er soms op zulke topics TE overdreven wordt gereageerd... zo'n foto is ook maar een moment-opname. Soms worden er erg snel conclusies getrokken... maarjah... Ik vind het echt geweldig om te zien hoe die kids op die stoere shetje durven te crossen! Haha!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 14:24

Wat een fantastisch gezicht joh, compleet "in het western" en al! Cool

Complimenten aan vera trouwens ook, die al het commentaar op het bit gewoon rustig weerlegd en op normale toon uitleg geeft! ALs iedereen zo zou reageren, zouden de 'ruzies' op bokt een stuk minder zijn Lachen.

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 22:31

Heerlijk om te zien dit! Wat een superstel die meiden van jullie Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:49

Onwijs leuke foto's ,ik vind dat er een beetje wordt gezeurd, ok als je nou zag dat op elke foto in de mond wordt getrokken maar dit maar is een moment opname en idd heeft de pony zijn mond niet open dus zal het wel meevallen!

Erg leuke foto's om te zien!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 00:04

Wat een geweldige foto's !
't Is echt een dynamisch duo he ? Knipoog
Leuke meiden op leuke ponies die een hoop lol hebben, dat straalt er echt van af !

Interessante discussie trouwens over het bit !
Ik heb de ballen verstand van westernrijden dus ik ga me hier absoluut niet in mengen Knipoog , maar ik vind het wel heel interessant hoe er over en weer vragen worden gesteld en antwoord wordt gegeven.
Zo kan het blijkbaar ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 00:22

Heel leuke foto's zeg!

Maar ik vind dat iedereen er wel rekening mee zou kunnen houden dat dit idd een momentopname is.

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 10:22

Wat een leuke foto's zeg *LOL* zo te zien hebben ze echt
heel erg veel lol Haha!

Lootjelover
Berichten: 178
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 11:14

aaahg wat lief!!!
echt een schattig stelletje en jullie zien er wel stoer uit op die shetjes!!!

-XxXxXx-jes sabien Vingers aflikken Frusty

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 19:36

Sonja schreef:
Heb je het trouwens wel eens met een breed hackemore'tje met korte schaartjes geprobeerd Vera? Dat gekke gele scheurmonster van mij lijkt daar veel vergevingsgezinder mee te zijn jegens wiebelhandjes, en blijft er ook goed bestuurbaar op. Ik grijp er nogal eens naar als ik iemand anders op Mileen laat rijden. Ook kinderen kunnen haar dan beter aan als op een bitje, terwijl ze er zelf veel minder last van lijkt te hebben als de handjes niet helemaal stil zijn


Is misschien ook nog niet zo'n gek plan Party!! Kan ik ook eens gaan proberen. Ik heb nog wel een Bosal hangen maar dat zie ik niet echt zitten. Eens kijken of ik een hackemore kan lenen voordat ik dit ook ga aanschaffen Haha! Bloos

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 19:41

grassie schreef:
Complimenten aan vera trouwens ook, die al het commentaar op het bit gewoon rustig weerlegd en op normale toon uitleg geeft! ALs iedereen zo zou reageren, zouden de 'ruzies' op bokt een stuk minder zijn Lachen.

Dank je!
Ach ik kan het me allemaal wel voorstellen als je de foto's zo ziet. Maar als je mij kent dan zou je ook weten dat ik dit niet zomaar doe en als je Bente kent weet je dat het allemaal niet zo'n vaart loopt.
Daarnaast vind ik dat wij Nederlanders affentoe erg afwijzend reageren op alles wat anders is dan het "gewone". In het buitenland is het de normaalste zaak van de wereld om bv. met een shank te rijden.
En als ik dan lees over een "aansnoerneusriem" die kennelijk algemeen geaccepteerd wordt dan maak ik me niet zo'n zorgen over mijn eigen oordeel.