Heb nog niet zoveel post op bokt dus eerst eens mijzelf + paard voorstellen.
Ikzelf ben 36 jaar oud en ben in oktober 2008 beginnen paardrijden. Eigenlijk zeer snel beslist een paard te kopen en zo kwam Arminius (wij noemen hem Laroch) een 12 jarige volbloed ruin bij ons.
Wij volgen wekelijks privé lessen alsook groepslessen vooral dressuur gericht maar ook af en toe eens een springles.
Deze zomer heb ik voor de eerste maal deelgenomen aan een jumping (70cm) en dit met succes => foutloos. Af en toe gaat hij ook mee met mijn lesgeefster op eventing en dit toch wel met enig succes (Beverlo zijn ze tweede geworden in de B reeks).
Dit jaar besloten om deel te nemen aan een wintercriterium dressuur in België en zo hebben we zondag ll onze eerste wedstrijd gelopen.
We hebben 2 proeven gedaan E5 en E7. E5 was eigenlijk niet zo goed als laatste eindegen met 56,1%, wat stress van mij + was veel te zien, hiervan geen beelde

De proef die jullie te zien krijgen is E7 en daar zijn we 12de (van de 28) geworden met 47,3%. de minpunten waar we een 4 kregen waren de 2° galop, sprong eerst verkeerd aan, alsook de middenstap (trippelen) alsook mijn houding was niet zo schitterend (een 5).
Laat jullie comments maar komen, hou het vooral vriendelijk en opbouwend. Thx !